Capitolul 15

841 55 12
                                    


O nu ,nu ea ,nu aici fata asta o să
mă bage în mormânt, roșcata se uită la mine furioasă îsi ține mâinile la piept si bate din picior ,tocurile ei fac un zgomot infernal.

- Care e problema ta ,ies cu cine vreau eu când vreau eu nu-ți datorez ție nicio explicație. Spun asta în timp ce o privesc cu o ură intensă cine se crede ea după ce că îmi blochează ieșirile din casă eu fiind forțat să sar gardul ca ultimul infractor.

- Cum să nu-mi datorezi explicați mă lasi la usa casei tale ca un câine si tu pleci si te vezi cu toate fufele.

- Nu sunt o fufă! Răspunse fata de lângă mine ,am si uitat că este aici.

- Ba esti o fufă, si sti ce le fac eu celor ca tine; face o pauză de cuvinte si se uită la ea cu ură, se îndreaptă spre noi cred că o să iasă rău; ASTA!

După ce a spus asta si-a băgat mâna în părul ei si a trântit-o pe podea. Doamne fata asta e groaznică face un circ de toată frumusețea. Dintr-o dată roșcata este luată de pe săraca brunetă care e îngrozită. Salvatorul se pare că e scumpul meu prieten Neji.

- Dă-mi drumul o fac praf.

Printre mulțime îsi face loc rozalia si bruneta cea leșinată ,se apropie de săraca fată care încă stă pe jos înfricoșată.

- Hana esti bine ,ai pățit ceva? Rozalia pare foarte îngrijorată dar numai îngrijorată ca bruneta care se învârte în jurul ei ca un leu în cușcă dacă mă uit mai bine si seamănă între ele amândouă brunete cu ochii lila ,dacă tot vorbim de ochii lila mă uit la Neji ,cum de nu am observat până acum cât de mult se aseamănă cu cele două brunete.

- Suunnt biinee...

Bruneta  o ridică de jos si îi scutură cu mâna rochia movă pe care o poartă si care m-a atras din prima. Rozalia se îndepărtează de cele două brunete si îsi acseaza privirea pe Karin care se zbate în brațele lui Neji si urlă să fie eliberată.

- Cine te crezi să dai în Hana? Sakura pare nervoasă, mă îndrept si eu spre Neji încercând să îl ajut să nu o scape pe nebună.

- Cine te crezi tu să-mi vorbesti mie asa ,tu şoarece de bibliotecă, acum ceva timp nu scote-ai nici un cuvânt si acum ai tupeu să vi la mine si să mă întreb cine mă cred.

Karin scuipă cuvinte cu venin care o fac pe Sakura să se dea un pas mai în spate, inspiră si respiră repede îsi pune mâna la piept si încearcă să-si regleze respirația.

-Poate că sunt eu un şoarece de bibliotecă asa cum spui tu si  aproape tot liceul despre mine; începe ea să spună cu glasul stins; dar măcar eu nu sunt o obsedată care umblă după un amărât de băiat care nici nu-ți acordă  atenție, am văzut cum le ameninti pe toate fetele din scoală crezi că rezolvi ceva cu asta.

Îmi place aceasta mică ceartă, asa rozalio pune-o la punct ,să mă lase dracu în pace.

- Băi fetițo nu mă enerva că te păruiesc mai rău decat pe fufa aia dacă nu-mi spunea Samui că Sasuke este aici si se distrează cu altele eu acum as fi stat acasă să-mi fac somnul de frumusețe. Karin țipă si face tămbălău mă chinui să o țin împreună cu Neji care săracul mai are puțin si cedează la cât se zbate nebuna.

- Nu țipa la mine, ce ai cu această fată nu vezi că ai speriat-o din cale afară. Karin pufăie revoltată în timp ce dă din mâini încercând să ajungă la Sakura.

-Ce am cu ea ? Ce am cu ea? Îți bați joc de mine se dădea la Sasuke ce crezi? că voi sta cu mâinile în sân, nu îi mai lua apărarea dacă vedeai ce dans îi făcea nu mai spune-ai nimic.

Sakura tresara si îsi îndreaptă privirea spre micuța Hana care stă în brațele Hinatei.

- Hana ai ceva să-mi spui? Întreabă bruneta care acum se desprinde din îmbrătisare. Fata lasă capul în jos rusinata de fapta sa ,încearcă să spună ceva dar nu poate cuvintele îi sunt blocate de palma brunetei.

- Cum ai putut Hana! chiar acum mergem acasă. Bruneta o apucă pe Hana de mână si se îndreaptă spre iesirea clubului.

- Sakura te astept în masină!

Iar după asta bruneta se face nevăzută, rozalia se întoarce cu fața spre noi si revoltată se uită la mine.

- Cum ai putut sa te dai la un  copil de 14 ani ,esti atât de cretin pe cât arăți?

Are 14 ani ,vai de mama mea ce era să fac , îi dau drumul lui Karin si mă concentrez asupra rozaliei care se uită urât la mine. Ea tocmai ma făcut cretin ,realizez acest lucru...

- Vezi pe cine faci tu cretin!

- Dacă nu ce ,o să-ți pui fanele pe mine? Fata asta începe să mă enerveze are tupeu si asta îmi place al dracu de mult dar nu permit să fiu jignit intr-un loc atât de aglomerat unde pot să o audă toți.

- Cum îndrăznești să te iei de iubitul meu Sasuke.

Am uitat de Karin acum sa eliberat cu totul din strânsoarea lui Neji zici că eu câine tocmai eliberat din lanț. Se apropie de Sakura gata de atac ,încerc să o prins dar se ferește si mă împinge eu căzând peste Neji. Roșcata a ajuns lângă Sakura ridică mână să o lovească dar mână ei rămâne practic în aer. Mă ridic de jos si îl ajut si pe Neji să o facă din mulțimea de adolescenți îi văd pe Naruto si Shikamaru care vin spre noi grăbiți sunt si ei şocați de ceea ce văd. Sasori îi ținea mâna lui Karin ea ne putând sa o lovească pe rozalie care stă calmă privind spre cei doi din fața ei. Sasori pare nervos si indispus ,în spatele lui vine Itachi care mă întreabă din privire ce se întâmplă eu doar ridic din umeri în semn de nu stiu.

- Ascultă aici roşcato o singură dată în viața ta să mai ridici mâna asupra surori mele si îți jur că îți voi da una de îți vor zbura ochelari de la ochii.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum