Stau în pat încercând din răsputeri sa adorm dar în zadar ,ochi mei nu vor sa se închidă. Mă tot gândesc la ce s-a întâmplat la restaurant ,un adevărat calvar. Bunici sunt dezamăgiți de mine ca nu le-am spus adevărul chiar au vrut sa plecăm acasă și sa uitam de aceasta olimpiadă. Dar nu am fost de acord nu i-am lăsat sa facă așa ceva, am învățat din greu sa ajung aici ba chiar am amânat plecarea cu câteva zile pentru a participa la petrecerea familiei Hyuga și nu voi da acum înapoi. Razele luni se văd prin perdeaua albă care este atârnată de geam, mi-aş dori să mă ridic să acopăr geamul dar trupul meu este prea leneș ca să se ridice. Oftez amarnic pentru soarta care îmi este oferită mama mi-a spus ca viața mea va fi plină de peripeți dar nu mă așteptam chiar la asemenea situații. Mă învelesc mai bine în pătura pufoasa și dau de doua ori cu pumnul în pernă pentru a o face mai moale. Încerc din nou sa adorm de data asta chiar reușesc.Nici nu am simțit când cineva a intrat la mine în cameră, am sesizat doar când am simțit o respirație caldă bătându-mi în ceafă, fac ochi mari când o mână îmi cuprinde talia lipindu-mă de un piept tare ,am început sa mă zbat și chiar eram gata să țip dar mâna acelei persoane îmi astupă gura, vocea lui mă face să tresar iar inima mea deja a început să pluseze sângele mai repede.
- Şhhh....nu te speria, sunt doar eu; Am rămas fără aer ,băiatul ăsta nu e normal sa mă sperie așa în ceas de noapte.
- Sasuke...; spun când mâna lui îmi eliberează gură.
- Chiar eu prințesă; Îmi dau ochi peste cap ,prințesă să le spui fetelor care îți cad la picioare, că pe mine acum ceva timp m-ai făcut curvă.
-Ce cauți aici?
- Suigetsu sforăie ca un tractor și nu pot sa dorm, așa ca iată-mă!
Încerc să scap din strânsoarea lui dar în zadar brațul lui e prea puternic, mă răsucesc astfel ajungând cu fața la el privindul atentă dar reușesc sa văd doar oochii negri care sclipesc în întuneric. Doi ochi minunați care te vrajesc pe dată, mă bucur ca e întuneric așa nu poate observa cât de roșie sunt în obraji.
- Ai terminat să mă tot analizezi oricum nu poți vedea nimic; Mă strâmb și de nervi îl împing de lângă mine.
- Ce rea ești în seara asta prințesă.
- Acum sunt prințesă? La restaurant parcă eram o curvă, ce repede iți schimbi părerile; Liniște nu mai spune nimic știe ca am dreptate și preferă să tacă din gura ,mă ia din nou în brațe strângându-mă mai tare la pieptul lui, acum capul meu este pe pieptul lui iar bărbia lui este pe capul meu, mă simt bine când stau lângă el căldura lui mă învăluie și pe mine iar inima mea bate atât de tare încât ar putea să-mi iasă din piept în orice secundă îi simt respirația îi pot auzi inima cum bate e ca un cântec pentru urechile mele, îi simt tot corpul încordat.
- Îmi pare rău...; Îl aud șoptind.
- Poftim?
- Îmi pare rău îngeraș, nu am vrut să-ti spun acele lucruri doar că gura a ascultat de creier și nu de inimă, iartă-mă ,iți cer iertare pentru tot ce am zis am fost un prost și încă sunt recunosc ,dar când am auzit ca vorbești cu un alt băiat pur și simplu...; Nu-l las să termine ca îi pun un deget pe buze ,acesta mi-l sărută scurt provocându-mi fiori pe știrea spinări.
- Nu mai spune nimic te iert ,nu știu și nu mă întreba de ce o fac pentru că nu am un răspuns, hai să dormim bine? mâine avem o olimpiadă de câștigat; Acesta oftează și își afundă fața în părul meu, ador senzația asta să îl am pe băiatul care mi-a fost cel mai bun prieten când eram mică și fragilă ,a fost mereu acolo pentru mine acum e rândul meu sa fiu lângă el și să-l readuc cu picioarele pe pământ.
- Și...Sasuke?
- Da Sakura
- Băiatul cu care credeai tu că vorbesc era Sasori; Niciun răspuns, cred ca acum regreta și mai tare ceea ce a spus pentru ca am auzit cum și-a dar singur o palmă peste frunte . Mă afund mai tare în pieptul lui adormind pe loc.
***
Dimineața mă trezesc mai odihnită ca niciodată mă întind ca o pisică în tot patul ,uitând ca aseară am adormit cu Sasuke, îmi reamintesc doar atunci când împins de mine cade jos din pat. Îmi pun mâna la gură de frică și mă indrept spre partea lui de pat și îl văd întins pe jos bulversat și abia conștient de ce s-a întâmplat, încep sa râd când acesta mă privește supărat, mă trântesc în pat râzând mai tare ținându-ma cu mâinile de burtă.
- Bună dimineața Sa-su-ke; Îi spun râzând mai tare ca niciodată, îl aud cum mârâie și în două secunde îl văd deasupra mea privindu-ma supărat ba chiar pusese buza ,awww e atât de drăguț.
- Ai terminat să râzi?
- Mai am puțin; spun printre râsete ,acesta nu a fost fericit de răspunsul meu și a început să mă gâdile eu începând să râd și mai tare.
- Mă pre-dau; spun printre hohote de râs, acesta se oprește din gâdilat și mă privește zâmbind, as baga mâna în foc ca zâmbetul ăla nu e unul obișnuit.
- Frumoasă pijama!
Mă roșesc la față când observ ca sunt îmbrăcată într-o rochie de noapte vișinie cu bretele și puțină dantelă, Doamne cum să uit asa ceva îl împing de pe mine și fug repede la baie unde îmi iau un capot pe mine, mă spăl pe față cu apă rece pentru a mai reduce din roșeață. Ies timida din baie, Sasuke lenevea bine mersi în patul meu ba chiar s-a și învelit cu pătura.
-Scoală putoarea planetei; Dar ce mă asculta se întoarce pe partea cu geamul și își continuă somnul. Mă îndrept spre geam și trag nervoasă de perdea pentru a lăsa lumina soarelui să intre în camera crezând ca așa îl voi trezi pe Făt-Frumos dar degeaba s-a întors pe partea cealaltă și și-a pus pătura în cap. Dacă nu vrei cu frumosul voi trece la metode mai drastice, i-au paharul de pe noptieră din care am băut apă aseara și îl umplu cu apă de la baie ,intru în camera zâmbind și fără sa mai stau pe gând îi dau puțin pătura la o parte și torn apa pe el. În 5 secunde se ridica și mă trage deasupra lui.
- Ce faci Sakura?
- Încerc sa te trezesc ,acum dă-mi drumul ca poate intra orcine ca aseară am uitat sa închid ușa.
- Dacă nu o uitai eu nu aş mai fi putut intra ,asta iți doreai ? Dau aprobator din cap ca să-l enervez și chiar reușesc mă trage mai aproape de el lipindu-mă cu fruntea de a sa îi simt respirația pe gatul meu, mă cutremură, iar buzele lui mă atrag ca un magnet, un milimetru ne mai desparte.
- Ce faceți voi aici ?....
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomansaEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...