O poveste foarte lunga, nu știu de unde sa încep și cum sa termin ,Sakura e nervoasă, de fapt nervoasă e puțin zis ,și nu știu din ce cauză. Ori din cauza ca îi spionam deși nu asta a fost intenția mea sau a doua posibilitate e faptul ca ea a recunoscut ca sunt al ei iar eu ca un bou mare ce sunt am și răspuns în loc sa tac și sa ascult mai departe. De fapt nici nu ar trebui sa-mi fie rușine sa nu uite ca și ea a trecut prin asta la ea a fost și mai rău și-a găsit o ascunzătoare de toată frumusețea.
- Ieși de sub masa dobitocule.
Zâmbesc frumos cu toată dantura în timp ce prințesa mea se uita încruntată la mine.
- Prințesa nu te încrunta ca faci riduri.
Ies de sub masa și mă aleg cu un șut direct în fund. Perversa mica ,îi scot limba și mă scutur ușor de praful invizibil ,aceasta încă mă privește nervoasă în timp ce bate din picior. Zâmbesc forțat și o privesc cu oarecare temere. Pe cât de frumoasa pe atât de nebună.
- Dacă îți dau una o să ai fața plină de vânătăi.
Înghit în sec ,ajutor, cineva oricine va rog ajutor.
- Sasukeeeee.
Nu ea, nu sunt chiar atât de disperat după ajutor ,încerc sa fug dar Sakura mă oprește, îi face semn lui Karin să se apropie și mi-o trântește în brațe.
- Ai grija de el, sărăcuțul e bulversat.
Clipesc de doua ori înainte ca Sakura sa se facă nevăzută cu acel roșcat. Sunt nedumerit ,ce s-a întâmplat și ce căuta lipitoarea de Karin la mine în brațe. O îndepărtez rapid deși protestează întruna și se ține după mine ca o lipitoare, încarc sa mă fac nevăzut prin mulțime dar lipitoarea asta parcă ar avea un detector de Sasuke m-ar găsi și în gaura de șapte dacă as încerca să mă ascund.
Eu încerc sa o zăresc pe nebuna mea și mi se luminează fața când o zăresc. Este condusă de acel bufon pe terasa localului.
Nu așa de repede, nu și dacă eu am ceva de spus, grăbesc pasul și ajung lângă ei ,îi iau pe amândoi de gât și le zâmbesc forțat.- Credeam ca am scăpat de tine.
Murmură roșcat - ul în barbă, țeapă fraiere dar la Sakura nu renunț fără luptă.
- Nu pot sa cred ca mai lăsat cu acea lipitoare Sakura ,se presupune că ar trebui sa fi partenera mea în acesta noapte nu a acestui bufon.
- Vezi pe cine faci bufon, papagalule.
Dacă îl omor îl jeleşte cineva? Mă încordeaz și simt cum cămașa mai are puțin și plesnește pe mine.
- Dacă nu as fi la botezul nepoatei mele te-aş călca în picioare fără probleme.
Acesta mă privește derutat, eu îmi dau ochii peste cap și îmi axez privirea spre Sakura care pare nepăsătoare, cred și eu ca e așa joaca la doua capete ,suntem doi prosti care se bat pentru inima ei. Și ar face bine sa mă alega pe mine.
- Ești unchiul lui Konan?
Îmi reîntorc privirea spre bufon ,are o față de prost se holbează la mine de parcă așa fi un model care defilează pe podium mai trebuie doar sa saliveze.
- Și ce e cu asta?
- Nimic doar ca eu și nepoata ta suntem buni prieteni.
Nu zau, arat eu a persoana care sa-i pese?
- Și din câte am auzit eu în seara asta tu ești unchiul fute tot?
Vreau sa-mi sap o groapa și sa mă ascund în ea ,Sfinte ceruri pramatia de Shin a dat iar lovitura de data asta a mers prea departe chiar și pentru mintea lui de copil de 13 ani ,acum regret tot ce l-am învățat când era mic ,eu doream o copie fidela a mea nu un drăcuşor în varianta minimă. Mă fac ușor dispărut de lângă cei doi și mă pregătesc sa plec în găsirea mici pramati, sa vezi cei fac ,îl mănânc cu tot cu fulgi.
- Și apoi am aruncat cu balonul de vopsea direct în unchiul nevăstuică, a fost atât de tare.
Vocea lui se aude într-un colțișor povestindu-le la câteva femei mai învârstă peripeția de la casa noastră.
- E adorabil ,are o imaginație atât de bogată.
Mărturisește una din femei ,și zice bine baba o imaginație prea bogata pe care uneori o și pune în practica ,îmi amintește de Sakura și de peripețiile pe care le-am avut cu ea.
- Shin!
Țip la el nervos, s-a ars la propriu nu mai sa pun eu mana pe el și Obito va rămâne doar cu doua fete. Îl văd zâmbind și luând-o la goana cu mine pe urmele lui.
Începe sa fuga printre invitații eu fiind în spatele lui ,nu-l scap din priviri, îl încolțesc într-un colțișor și cu mare efort reușesc sa-l prind, degeaba se zbate el nu mai scapă din mana mea.
- Da-mi drumul.
- Nu te răsti la mine ca te arunc afară, cum te-ai permis obrăznicătură sa spui invitaților prosti despre mine?
- Am vrut doar sa te laud.
Îmi dau ochii peste cap ,ce mai laudă, doar gândul ca mama poate auzi mă face sa-mi tremure genunchi. Ca tot veni vorba de mama nu am mai văzut-o ducând eram sub masa, poate o ajuta pe Rin cu copilul ,trebuie sa o duc pe Sakura sa vadă fetiță asta sigur ar calma - o. Dar Sakura unde e? Când am plecat de lângă ea am lasat-o lângă bufon.
O nu, i-am lăsat singuri ,Doamne ce prost am fost. Îi dau drumul lui Shin nu înainte sa-l ameninț ca dacă mai spune ceva despre mine îi tai limba. Plec în căutarea rozaliei, câteva invitate au vrut sa dansez cu ele dar le-am refuzat, adevărata mea partenera mă așteaptă. Sunt sigur ca o s-o pe terasă în compania unui anumit bufon cu părul roșu.
Și am dreptate când ies afară îi văd pe una din multele canapele stând unul lângă altul, parcă prea aproape, roșcat - ul se apropie cu subînțeles de minunata mea partenera, nu-mi place ce văd, o iau la pas spre ei și ajung chiar înainte ca idiotul ăsta sa-şi preseze buzele de cal peste prințesa mea.
- Ce crezi ca faci?
Mai are și curajul sa mă întrebe, îl omor îl arunc în lacul de lângă noi.
- Protejez ce este al meu.
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...