Acest capitol se întâmplă înainte de provocarea lui Sasuke, vom vedea ce s-a întâmplat cu celelalte cupluri dar și cum a pierdut Sasuke acel pariu😉 Spor la citit.
Shikamaru - Temari
Temari: Cum se face că am rămas singuri? Din nou?
Shikamaru: Eu sunt mai confuz decât tine.
Temari: Nu mă miră *își dă ochii peste cap*Shikamaru: Şiii ,ce vrei sa facem acum?
Temari: Nu știu! tu ce vrei sa facem?
Shikamaru: Eu te-am întrebat primul *puțin iritat* deci ce vrei sa facem?
Temari: Iar eu te-am întrebat a doua *la fel de iritată* deci ce vrei sa facem
Shikamaru: *nervos* tu ești femeie în relația asta deci ce vrei sa facem?
Temari: Iar tu ești bărbatul *furioasă* cât de greu este să-ți duci iubita într-un carnaval, deci ce vrei sa facem.
Shikamaru: Eu sunt barbatul momentan dar dacă aleg un loc greșit ca primă întâlnire îmi sări în cap precum o pupăză.
Temari: *îi da o palmă peste ceafă* ești un idiot *pleacă de lângă el nervoasă*Moment de reculegere pentru bietul Shikamaru.
Shikamaru: *în gând* Ce chin.
Shikamaru: Iubire stai așa *o prinde de mână și o sărută scurt pe obraz* mai bine?
Temari: *roșie în obraji* dd...daa.
Shikamaru: Ce zici de puțină vată te zahăr?
Temari: Sună bine!Într-o alta parte a carnavalului.
Naruto - Hinata
Naruto: Cred ca l-am pierdut pe Neji *puțin confuz*
Hinata: Și asta e rău?
Naruto: Chiar de loc *zâmbește viclean* este în avantajul nostru *îi face cu ochiul*
Hinata: *roșie în obraji* acum putem fi doar noi doi *și mai roșie în obraji*
Naruto: Îmi place cum gândești, ce zici de o plimbare cu roata cea mare?
Hinata: Îmi sună bine!Naruto: Doua bilete pentru roată vă rog.
Băiatul: Pentru tine și mai cine?
Naruto: Vezi fata asta superba din spatele meu *îi face semn spre Hinata* mă va acompania *rânjește - te mândru*
Băiatul: *o privește pe Hinata* frumoasă bucățică.
Naruto: *puțin iritat* îmi dai odată biletele alea sau trebuie să ți le smulg cu forța.
Băiatul: Dacă mai țipi la mine nu-ți voi da decât un șut în fund *mârâie nervos*
Hinata: Vă rog sa-l scuzați pe prietenul meu, nu-i place să aștepte, sunteți amabil sa ne dați și nouă doua bilete *voce senzuală*
Băiatul: *roșu în obraji* ddd...desigur domnișoară.Naruto: Nu-mi vine sa cred ca ție ți le-a dat *puțin iritat*
Hinata: Am farmecul meu *îi face cu ochiul*
Naruto: *rânjește* iți ador farmecul scumpo *o sărută repede pe buze*
Hinata: *mai are puțin și leșină* Nnnn..Naruto nnn...uuuu în public.
Naruto: Te ador când te înroșești și când te bâlbâi mă faci sa mă simt special *o mai satura odată**
Lângă un stand cu jocuri de aruncat cuțite stătea șatena cu doua coculețe, se gândea dacă să încerce sau nu să câștige marele premiu care consta într-un urs panda de pluș. Până la urmă se hotărâse să încerce, îi dăduse banii băiatului care se ocupa cu standul, acesta o privi drăgăstos în timp ce o încuraja, dar distracția lui TenTen fu oprita de un anumit șaten.
Neji - TenTen
Neji: TenTen ce crezi ca faci *iritat* lasă cuțitele jos ,poți răni pe cineva.
TenTen: Tu de unde ai apărut? Le-ai pierdut urma lui Naruto și Hinata și acum ai venit pe capul meu?
Neji: Da...adică nu ,nu de asta am venit *stânjenit* vroiam sa văd ce faci *spune rușinat*
TenTen: Oh *roșie în obraji*
Băiatul: Domnișoară vreți să încheiați acest joc *îi face cu ochiul* poate mă vei lasă să-ți fac cinste cu un suc după ce vei câștiga *rânjește*
TenTen: *roșie în obraji* Nu știu ce sa zic.
Neji: * i se zbate o venă* ea este cu mine!
TenTen: *șocată* De când?
Neji: De azi ,hai sa mergem lasă armele acelea letale și hai sa-i căutăm pe ceilalți.
TenTen: În special pe Hinata și Naruto *întreabă nervoasă*
Neji: Da...adică nu *își dă o palmă peste frunte* nu asta am vrut sa zic, hai TenTen nu mai fi încăpățânată. Hai să mergem.
TenTen: *nervoasă* nu merg nicăieri, cel puțin nu cu tine.
Neji: *nervos ca TenTen nu face ca el* de ce nu poți fi ca toate fetele?
TenTen: *înfuriată* adică de plastic și fără creier?
Neji: D... Nu! Mă refeream sa fi mai drăguță și să asculți de mine.
TenTen: *își strânge mâinile la piept* vrei sa zici că nu sunt drăguță?
Neji: Ce zic eu și ce înțelegi tu! Fă ce vrei, eu am plecat.
TenTen: *dezamăgită* Bine.
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...