Siedzę na ławce i czekam na mojego chłopaka, z którym umówiłam się do kina.Trochę się spóźnia, co mnie niepokoi.
Kiedy nareszcie go widzę, uśmiech wkrada mi się na twarz.
-Spóźniłeś się - wypominam mu.
Patrzy na mnie i siada obok.
Od razu wyczuwam alkohol.
-Piłeś?
Wzrusza ramieniem i wzdycha.
-Drew!
-Tak - burczy.
-Ile?!
-Możesz się nie wydzierać? - przewraca oczami.
-Nie, nie mogę! - krzyczę jeszcze głośniej. - Ile razy mówiłeś, że już nie będziesz pił?! - wstaje z ławki i patrzę na niego.
-Potrafisz tylko zrzędzić.
-Że, co?! - krzyżuje ręce na piersiach.
-Kurwa, wkurwiasz mnie na maksa, laska, wiesz?!
-I vice versa! - odchodzę.
Ten dzień miał być nasz.Mieliśmy go spędzić we dwoje, w kinie, a następnie w jakieś knajpce.Ale widać, co jest dla niego ważniejsze od dziewczyny.
-Słuchasz mnie chociaż?
Potrząsam głową i patrzę na Natalie.
-Mhm - skinam głową.
-Jasne - parska. - To o czym mówiłam?
Przewracam oczami.
-Okej, nie słuchałam.
-Świetnie - wyrzuca swoje ręce w powietrze. - O czym myślałaś?
-O niczym ważnym.
-Mandy..
-Serio - wstaje z ławki. - Sorry, ale chciałabym zostać sama.Muszę iść do łazienki - odchodzę.
Zostawiam ją zdezorientowaną.
Od spotkania z Drewem na moim balkonie minął tydzień.Zaczyna się powoli zima, robi się coraz zimniej.
Przyłapuje się na tym, że coraz częściej wspominam wszystkie rzeczy, które robiłam z Drewem.A tak nie powinno być.
Zauważyłam również, że zaczęło mnie do niego ciągnąć, a tak szczególnie już nie powinno być.Pomimo tego co mi zrobił, ja o nim myślę...
-Mandy?Gdzie idziesz?Gdzie Natalie? - pyta Jenny, która idzie naprzeciwko mnie.
-Została na korytarzu.
-Coś się stało?Wyglądasz jakoś dziwnie - pyta zaniepokojona.
Nie chciałabyś wiedzieć o czym myślę.
-Nie, wszystko w porządku - wymuszam uśmiech.
-Muszę ci uwierzyć..ale jakbyś miała problem, to wiesz, że możesz nam powiedzieć, tak?
-Jasne.
-Okej, więc pędze do Nati.
Odchodzi, a ja wzdycham przeciągle.
>>>
Podczas, gdy siedzę na kanapie w salonie i oglądam serial, czuję na sobie wzrok Shawna. Strasznie mnie to denerwuje.
Spoglądam na niego i widzę jak robi coś na swoim telefonie.
-Chciałaś coś? - pyta, patrząc na mnie.
CZYTASZ
Ochroniarz // s.g & s.m
Hayran KurguKiedy Mandy próbuje wyleczyć swoje złamane serce, na jej drodze zjawia się on - Shawn. Chłopak zostaje jej ochroniarzem. On, próbuje się do niej zbliżyć, a ona go odtrąca. Niespodziewanie przeszłość ją dopada. Były chłopak znów mąci w jej życiu, gło...