Capitolul 15

3.1K 113 18
                                    

Marck si Aron s-au intors si erau amandoi incordați.

– Ce se intampla?intreb eu confuza

– Nimic !spun ei doia la unison

O iau pe Adella si merg cu ea afara.

– Ce e?intreaba Adella

– Tu sti ce ascund ei doi!spun amenintator

– Ba nu! Ce te face sa crezi asta..?

– Fața ta!spun eu

– Machiajul inseala!spune ea

– Daca spui tu...!spun necrezand-o si merg dupa ea inapoi in nauntru.

Cum ajungem Marck zambeste si se uita la Aron dupa care ma i-a de mana si mergem intr-un colț al salii .

– Ce este Marck?intreb eu

– Te plac! Vrei sa fi iubita mea?spune relaxat si zambind

– Da! Sigur..!spun incercand sa imi abtin tipatul de fericire.

In momentul urmator buzele noastre se unesc intr-un sarut perfect.
  Buzele lui sunt asa moi,dulci...nu ma mai satur de ele.

Marck pov...

Pot spune ca pariul asta e aproape castigat! Aron se tot i-a de mine si il inteleg ! Dar daca nu castig, reputația mea e distrusa ,iar tot din motivul ca nu am castigat un pariu m-am mutat la scoala asta...

Sofia pov...

  Suntem impreuna! Sunt asa fericita!! Stau in brațele lui acum ,iar Aron se uita asa urat si de Adella nu mai spun.

  Insa nu ii iau in seama acum! Sunt prea fericita ca ma aflu in brațele iubirii mele. Nu voi uita niciodata! Azi am avut primul sarut! PRIMUL!!

Dintr-o data muzica se opreste si vocea unui baiat se aude.

– Hey lume!! Va distraț?intreaba si se aud aplauze si fluieraturi.*Stiți ce ora e?* cometeaza el

– Daa!striga toți

– I-a, ce ora e??intreaba el

– 00:00!!!!striga toți

– Asta inseamna ca incep POVESTILE DE GROAZA!!!!si cu asta aplauda toți dupa care se aseaza la mese sau pe podea, pe banci si asa mai departe.

Nu eram atenta la nici o poveste eram atenta doar la Marck,la parfumul lui si la felului lui de a ma tine in brațe.

Nu credeam ca va venii ziua asta vreodata dar a venit! Si nu imi pot exprima fericirea in cuvinte.

  Hey pisoi! Am pus nextul si sper ca v-a placut! Incerc sa postez mai des decat o feceam si sper sa ma si tin de asta!☺

  Va iubesc pisoiasii mei!!❤

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum