Capitolul 25

2.4K 86 20
                                    

   Sofi pov...

  Imi simt ploapele grele din cauza oboselii provocata de plansul excesiv.

  Nu pot adormi,nu vreau sa adorm.

  Imi este teama ...frig! Si nu imi pot imagina cum de Marck mi-a putu face asta...

  Oare m-a iubit vreodata sau am fost o gluma?

   Dar stiu ca de aici,nu mai scap nu am nici macar o sansa! Macar daca imi putem lua Adio de la cei dragi...

  In pivnița rece apare Marck?!

  Se apropie grabit de mine si scoate o cheie din buzunar.

  – Ce faci?intreb cand vad ca se apropie de mine.

  – Te scot din locul asta!spune si imi elibereaza mainile din lanturi.

  – Dar de ce? Tu m-ai adus aici!spun eu

  – Nu am timp de explicații!! Te scot de aici si asa conteaza.

  Ma i-a de mana si fugim afara .

  Nu am mult forta ,mai multa ma taraste el decat sa fug eu.  Am picoare de gelatina si nu mai am putere in mine.

  Intram in masina si pornim cu o viteza nedescrisa.

  – De ce mi-ai facut asta?intreb eu

  – Nu am facut nimic!spune sec

  – A nu? Atunci de ce erai acolo,si de ce Damon mi-a spus ca esti implicat?intreb eu

  – Am fost obligat sa o fac! Nu ti-as face rau...

  – Tu...ma iubesti? Sau a fost doar pentru Damon?intreb eu

  – Daca as sti ce e iubirea,probabil ti-as da un raspuns. spune sec

  Las capul in jos pana cand vad doua masini trecand pe langa noi in directia opusa,si pot sa jur ca in una e Aron , tata si Christian!!

  – Stai!!spun tare si Marck calca pe frana

  – Ce e?intreaba el

  – Intoarce-te inapoi!!spun privind dupa masinii dar nu le mai vad

  – Cum?! De ce as face asta? Vrei sa mori??

  – Te rog!! Intoarce!!spun eu

  – Esti sigura ca vrei sa te intorci?intreaba Marck

  – Da!spun scurt

  Marck nu mai spune nimic si intoarce cat ai clipii din ochi.

 

  Dar daca ma insel,si acolo nu erau ei? Daca erau mai multe ajutoare de a lui Damon?

    Adica...de unde ar fi stiut ei unde sa ma gaseasca pe mine?? Serios...

   Am ajuns,iar masinile erau parcate in fata jegului unde am fost adusa eu.

  – Merg eu primul! Stiu ce vrei sa vezi!spune Marck

  – Dar daca patesti ceva...

  – Ce sa patesc,Damon ma stie fiind de partea lui! Tu stai ascunsa in masina si daca iti observa lipsa ii spun ca am fost in oras si...ai scapat. Nu stiu...

  – Bine,dar ai grija! Te rog!..spun eu

  – Voi avea!spune scurt si iese din masina,iar eu ma las in jos fiind ascunsa.

  Aiden pov...

  Nu e nimeni in locul asa! Daca nu Damon a fost??

  Se aude o usa,cea de la intrare mai exact!

  Toti tresarim si intreptam pistoalele inspre usa si asteptam sa vedem cine intra,oare e Damon?

   Aron pov...

  Toti erau cu armele atintite spre sursa zgomotului .

   Deodata intra,..Marck?!

  – Jegule!!imi scapa un strigata printre buze gandindu-ma ca el i-a facut asta surorii mele

  – Fiule...!??intreaba socat Somo

  – Nu trageti!spune ridicand mainile in semn de predare si toti lasa armele mai putin eu

  – Unde e sora mea???intreb mai mult tipand

  – Da! Unde e fica mea?intreaba tata

  – Sofi e bine! Jur! Am ajutat-o sa iasa de aici! Veniti dupa mine si putem pleca!!spune Marck si lasa intr-un final arma jos,dar se aude un sunet de impuscatura si Marvk cade la pamant ,iar in spatele lui era un barbat.

  – Damon...!spune tata printre dinti si toti scot armele si incep sa traga .

  Damon era plin de sange ,cazut la pamant .

  Mergem spre Marck si il ridicam.

  – Fiule,trezeste-te!!spune Somo cu lacrimi in ochii

  Mergem la masini si vedem masina care nu e a noastra.

  Din ea iese cat ai clipi Sofi cu un zambet imens care ii piere cand il vede pe Somo .

  – Scupo!striga tata si o imbratisaza,urmand eu si Christian.

  Ea avea lacrimi in ochii,si nu erau de fericire.

  – Marck e bine?intreaba cu vocea tremuranda

  – Va fi...!spune Somo si imediat pornim noi spre casa ,iar restul spre spital.

  Sofi tot insista sa mearga la spital si ea da nu avea nimic,pur si simplu il voia pe Marck langa ea.

  Dar trebuia sa mearga acasa pentru odihna. Mama va fi foarte fericita sa o vada teafara!

  Sofi pov...

  Sunt fericita ca am scapat din locul ala,dar asta i se datoreaza lui Marck care acum e pe patul de spital din cauza mea.

   Vreau sa fiu acolo langa el,dar nu pot!

   Stiu ce a facut dar problema e ca eu il iubesc cu toata fiinta mea.

  Waw...ce mult am postat azi! Sper sa va bucure fiind ca asta e o mica rasplata ca am intarziat atatla..❤❤❤❤❤❤🙈🙈🙈❤❤❤😘😘😻😊☺☺😘🌲❤😻❤😻❤😘❤☺❤😘❤😘🙈☺❤😊❤😍❤🎄😊😂😊❤😘❤😊❤☺❤😘❤

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum