Capitolul 108

649 35 8
                                    

Marck pov...

Am atâtea lucruri de făcut și nu mă pot concentra. Gândul meu este doar la Sofi si ma enervez singur pentru că nu mi-o pot scoate din cap pentru ceva atât de mărunt.

– Hei! Pământul către Marck. aud o voce cunoscută și o mână mii se flutură prin fața.

– Hm..? mormăi scuturându-mi ușor capul.

– La ce te tot gândești? Avem foarte multa treaba. spune Hanna, nouă mea asistenta.

– La nimic. Îmi pare rău. spun si oftează.

– Bun. Deci, ce părere ai despre asta? întreabă si întinde o foaie cu un grafic

– E... interesant. mormăi neinteresant.

– Da, nu pot face nimic cu tine astăzi. spune mergând spre fotoliul din birou si asezandu-se pe el.

– Merg să iau niste cafea și după promit ca ma voi concentra. spun ridicându-ma de la birou.

– Bine. Te aștept chiar aici. spun plictisită si cu asta trec pe lângă ea pentru a ieși.

Sofi pov...

Mi-am luat 5 minute pentru a aranja ce aveam pe birou înainte să încep munca in sine. 
Am luat in brațe câtva dosare pentru a le muta. Trec pe lângă birou si aud ceva spargandu-se.

– Mi-a fost dor de neîndemânarea asta. spune Josh râzând si vine spre mine. Îmi ia dosarele din brațe și le asează pe biroul său. Mă uit in jos si vad pe podea cana mea de cafea, sparta in zeci de bucăți aflată într-o băltoacă maronie.

– Am început bine. spun chicotind stânjenită.

– Lasă-ma să te ajut. Strâng eu cioburile. Tu adu un mop sau ceva să ștergem cafeaua. spune si se apleacă in fata mea începând să strângă cioburile cu grijă, iar eu mă conformez ieșind.
Trag ușa in urma mea și încep să merg pe hol spre vestitul doamnelor de servicii. Mă opresc in fața liftului si apăs pe buton si bat nerăbdătoare din picior. După câteva secunde aud un sunt care indică oprirea liftului,iar ușile se deschid. Ramn blocată o secundă când il vad pe Marck cu doua pahare de cafea in mâini. Acum îi duce si cafea?

– Buna! spun si intru in lift.

– Buna si tie. Unde mergi? întreabă ridicând o sprânceană.

– Merg să iau un mop. Am spart o cană de cafea. spun si chicoteste.

– De ce nu mă surprinde? întreabă amuzat, ceea ce ma face si pe mine să chicotesc.

– Pot să te întreb ceva? schimb subiectul.

– Orice. spune scurt.

– Cine e fata aia, Hanna? întreb și zâmbește in colțul gurii.

– Geloasă? întreabă si îmi maresc ochii.

– Eu? Nu. Nici pe departe. Doar ca nu am mai văzut-o. ma apar eu. Marck nu apucă să răspundă pentru că liftul oprește.

– E asistenta mea. Acum scuze dar trebuie să plec. spune si iese din lift.

Nu mai spun nimic si apăs pe butonul cu etajul la care trebuia eu să ajung.
Asistenta lui. Serios? Adică va lucra cu ea in fiecare zi? Deja îmi vine să mor.

Marck pov...

Conversația avută cu Sofi m-a relaxat. Probabil pentru că e geloasă, iar asta m-a amuzat. E adorabila in momente de genul sincer, dar nu are motive de gelozie. Nu as lăsa-o pe ea pentru nimeni si nimic in lume. Dar ma bucur ca o pot tachina cu asta.

Sofi pov...

Am găsit mopul de care aveam nevoie, dar era la pachet si cu o doamnă care a insistat să curețe ea.
Când am ajuns in birou, femeia și-a făcut rapid treaba si a plecat. Mă așez pe scaun deja plictisită si doritoare să lucrez.
Mă uit pe o hârtie și mă încrunt. Ceva nu se leagă.

– Josh! Vin-o puțin. spun, iar Josh se conformează.

– Ce este? întreabă când ajunge lângă mine.

– Uită-te puțin peste asta. Chiar la începutul. Nu mii se pare corect scris. spun, iar Josh îmi ia foaia din mână.
Ii vad ochii mișcându-se peste scris si se încruntă.

– Așa e. Probabil a fost greșită la tipărire. Mai bine o dai deoparte. spune si o lasă pe biroul.

– Si eu care credeam că deja mi-am pierdut experienta in domeniul ăsta. spun si încep să lucrez in adevăratul sens al cuvântului până când se aude o bătaie in ușa.

– Intră! strigam eu si Josh la unison, gest care ne face să râdem. Pe ușă intră Hanna cu un dosar in mana.

– Marck m-a rugat să îți aduc asta. A spus că vrea să fie stresul tău zilnic. spune evident iritată.

Mă ridic de la birou si merg spre ea ca o felină vrând să impun cine e șefa. Umorul lui Marck mă termina si faptul ca a pus -o pe ea sa îmi zică asta îmi scade din gelozie.

Iau dosarul din mâna ei si il răsfoiesc. Efectiv mi-a dat din munca lui si nu stiu daca îmi vine să râd sau să merg să îi dau cu dosarul in cap.

– Mulțumesc! spun si pleca fără să mai spună ceva.

– Miau... imită Josh sunetul unei pisici nevroze.

– Ne vom înțelege de minune. spun si merg spre biroul meu.

Marck pov...

Nu am vrut sa o pun pe Hanna într-o postura proastă, am vrut sa ii duc dosarul personal dar ea a insistat să îl ducă înainte să îi spun despre ce este vorba, iar după nu a dat înapoi. Mă rog.. cu ocazia asta Sofi va vedea că nu are de ce să fie geloasă. Sper.

Hanna pov...

Am apucat să fiu asistenta lui Marck o săptămână înainte ca el să plece in Londra. Acum s-a întors împreună cu o blonda care mi-a distrus orice fantezie pe care o aveam cu Marck pentru că aparent este iubita lui.
Îmi este greu să recunosc dar este frumoasă. Culoarea parului se potrivește cu ochii ei albastrii, halucinații, si cu pielea ei albă ca laptele. Este mică de înălțime, dar asta o face si mai drăguță. Si formele ei sunt perfecte pentru corpul ei mic si slab. Nu pot concura cu asta. Este evident că Marck este nebun după ea chiar dacă i-am văzut împreună doar câteva secunde.
Dar vreau să scap de ea din peisaj. Vreau ca Marck să fie al meu și pot întrece multe limite pentru asta.

ATENȚIE!

Vreți să postez regulat? Adică să am anumite zile din săptămână in care sa postez. Dacă vreți, lăsați in comentarii. Maximul de zile: 3.
Aștept răspunsurile.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum