Dupa un zbor lung,am ajuns in Londra.
Am coborat din avion si am iesit din aeroport.– Esti bine,frumoaso?ma intreaba Darck.
– Da! Doar ca... Daca venirea mea aici nu-l va bucura pe Marck? intreb uitandu-ma in jos.
– Cum sa nu? Sunt sigur ca se va bucura.
– Asa sper.
Am continuat sa mergem pe strazile orasului admirand peisajul. Era atat de frumos aici,dar ma grabeam. Voiam sa il vad pe Marck cat mai repede. Sau... Asa credeam.
– Darck...? spun cu vocea stinsa si privirea fixata pe ceea ce era in fața mea.
– Imi pare rau,frumoaso!spune acesta si ma strange in brațe.
Mai ieri imi spunea ca ma iubeste,iar acum e deja cu alta fata. Cum de mi se intampla doar mie asta? Care erau sansele sa il vad chiar eu?
Nu mai stau o secunda acolo. Ies din imbratisarea lui Darck si imi iau valiza. Am inceput sa fug,sperand ca Darck sa nu vina dupa mine. Cautam cu privirea un hotel sa ma cazez pana la urmatorul zbor,sa pot pleca de aici!
Darck pov...
Chiar nu ma asteptam la asta. Dar nici nu putram sa stau cu bratele incrucișate si sa ma uit la Marck cum o saruta pe fata aceea.
Apuc valiza si o trag dupa mine ,pana ajung langa ei. Marck se desprende din sarutul cu aceea fata si cand ma vede se ridica.– Nu sunt singur. asta e tot ce ii spun.
Marck se uita confuz la mine.
– Sofia. spun scurt si ochii ii se maresc .
– Cine e Sofia? intreaba fata de langa Marck.
– O...fata.spune Marck
– E fostoa sau actuala lui iubita. spun eu.
– Cum adica? intreaba acea fata confuza.
– Abby,nu mai sunt cu Sofia. spune Marck
– Nu,dar ti-ar placea sa fii. spune aceasta cu un zambet chinuit si pleaca de langa noi.
Chiar imi pare rau pentru ea,parea o fata de treaba.– Nu pot sa cred! apune Marck trecandu-si nervos mana prin par.
– Mai ieri ii spuneai Sofiei ca o iubesti! spun eu
– O fac! Dar ce rost mai avea sa o astept doi ani? Poate chiar mai mult.
– Nu conta timpul. Fata asta e extraordinara. spun eu– Stiu ca e! E cea mai minunata fata din lume. spune Marck
– Pai,cea maj mununata fata din lume a fugit cand te-a vazut cu Abby si nu stiu unde e. spun eu
– Sun-o! spune Marck
Imi scot telefonul din buzunar si ii caut numele prin agenda telefonica. Apas pe apelare si astept sa imi raspunda,dar nu a facut-o.
– Sunt un idiot! spune Marck
– Da, da esti! spun si il trag dupa mine in directia in care a fugit Sofia. Sper ca este bine.
ANUNȚ
Am intarziat ceva cu acest capitol si imi pare rau. Dar am luat o decizie. Imi voi termina cartile si le voi sterge. Ca mai apoi sa incep ceva nou si mai bun cand voi avea mai multa experiența. Dar...mai intai sa termin ce am inceput. Va iubesc pisoi!❤
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
Roman d'amourMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...