Sofi pov...
A doua zi.
Abia aștept să plec din locul ăsta. Am verificat si următorul zbor este chiar mâine. Cat despre faptul că Marck nu știe dacă se mai întoarce... Poate e mai bine așa. Îl voi uita mai ușor dacă nu îl voi vedea în fiecare zi.
Îmi fac bagajul si il arunc într-un colt al camerei. Îmi aleg totuși niste haine pentru azi si ies prin oraș.
Ma plimbam si cineva Da peste mine.– Uite-te pe unde mergi,la dracu'... spun nervoasă si când îi văd fața nu știam ce reacție să am.
– Hei,tu nu ești fată de aseara? Ai fost geniala. Poate mai repetăm experiența. Eu sunt Luck. spune si întinde mâna Dar i-o dau din fața mea.
– Dispari. spun si trec pe lângă el.
Dar el ce ma crede? Dama de companie? Devine penibil.Telefonul care îmi vibra în buzunar mă scoate din gândurile mele.
Adella.Răspund și începe să îmi tipe în telefon.
– Ești nebună? Tu ai mers acolo pentru aniversare si v-ați despărțit?!
– Respira... spun eu încercând să o fac să nu mai tipe.
– Să respir? Tu vorbești serios? Si pe lângă ai mers prin cluburi si... Dar o întrerup
– Ai spioni după mine? De unde ști toate astea?
– De la Aron. spune si îmi dau ochii peste cap.
– Si el de unde știe? o întreb și oftează.
– De unde crezi ca știe? De la Darck.
– Si Darck...
– De la Marck, bine-nteles.
– Aici voiam să ajungi. El nu are altă treabă decat să dea raportul cu ce fac eu? Si de ce dracu' bârfesc ăștia ca fetele? întreb nervoasă gesticulând cu mâinile.
– Nu stiu! Nu îmi pasă. Vreau doar să te potolești... îmi spune de data asta calma.
– Nu am de gând sa ma opresc până nu suferă și el. spun strangandu-mi pumnul.
– Dar suferă deja... îmi spune exasperată ca nu înțeleg.
– Ști ceva...Las-o Balta. Vorbim mâine când mă întorc. spun si ii închid în fața.
Ii caut numele lui Marck în agenda telefonica si il apelez.
Răspunde neașteptat de repede.Conv tel.
– Poți să nu mai dai raportul prietenilor tai cu tot ce fac? îl întreb nervoasă si ii aud oftatul.
– I-am spus doar lui Darck.
– Si Darck lui Aron si Aron Adellei. Nu am chef sa explic tuturor ce fac.
– Eu doar... Eu doar te vreau înapoi. spune devenind trist.
– Dacă mă voiai atat de mult în viață ta nu m-ai fi înșelat niciodată. Nici din băutura,nici din prostie. Ai fi conștientizat ce faci si te-ai fi oprit. Dar nu... Ție ți-a plăcut. Când ai ieșit din acea baie cu blonda aia nenorocită aveai un zâmbet imens pe față. Nu cred că așa îți arăți tu neplăcerea...
– Nici nu îmi amintesc ce am făcut mai exact cu ea...
– Nici eu nu îmi mai amintesc ce am făcut aseară. Ce sa vezi...
– Sofi,te rog...
– Să nu mai încerci să mă suni,sa mă cauți sau să-mi vorbești,ok? Eu o să îți șterg numărul și ar fi cazul să faci acelaș lucru. spun si cu asta i-am închis.
M-am saturat sa aud cum încearcă să se justifice.
Marck pov...
Mi-am cumpărat un telefon nou pentru că probabil mai încerca cineva să dea de mine...si l-am sunat pe Darck pentru că voiam să mă descarc. Si prost am fost. Trebuia să îmi dau seama că va spune mai departe.
Nu durează mult ca ma suna ea... Era nervoasă.
Inca nu pot să cred că s-a terminat așa. Am să mă urăsc toată viața pentru asta.Mâine e zborul spre Los Angeles. M-am hotărât să mă întorc. Poate ea nu mai vrea să ma vadă Dar eu nu pot trăii fără să o văd...
Sofi pov...
M-am plimbat prin tot orașul... Deja nu mai pot de picioare așa că mă voi întoarce la hotel așteptând zborul se mâine.
Un capitol scurt si plictisitor. Dar e ultimul așa... :)
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomantizmMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...