Capitolul 53

806 23 0
                                    

  Marck pov...

  Sofi lipsește de ceva timp așa că m-am hotărât să o caut. Am băut cam mult cu băieții într-un timp prea scurt  si nu ma pot tine prea bine pe picioare.

  La masa noastră vine o tipa blonda si eu mă ridic să o caut pe Sofi,dar ea îmi propune sa ma ajute.
  Din prostie si beție am ajuns să fac sex cu tipa asta si nu stiu cum voi da ochii cu prințesa mea...

  Dar când ieșim din baie,am aflat răspunsul. Era acolo. Se uită la noi si ii puteam citii durerea din ochi...
  Ce am făcut?!

A fugit când a văzut că merg spre ea. Nu o învinovățesc...

Merg după ea si o găsesc afara. Ii pun mâna pe umăr și încremenește complet.

– Iartă-ma! ii pun eu si mii se rupe sufletul când o aud plângând.

O întorc cu fața spre mine dar își închide ochii.

– Lasa-ma...! îmi spune printre lacrimi.

– Îmi pare rău! Nu am realizat ce fac. Am băut prea mult! ii spun si își deschide ochii care erau atât de roșii... Din vina mea.

– Nu da vina pe băutură! Ai fi putut să te conectezi,dar nu ai facut-o. Eu nu am fost suficient de bună,ti-a mai trebuit una. Am avut încredere în tine! îmi spune plângând si ma lovește cu pumnii ei mici în piept.

– Ai dreptate. Nu mă pot justifica cu băutura... Sunt vinovat. Recunosc! Dar ști că pe tine te iubesc! ii spun si încerc să îi pun mâna pe obraz,dar se fereste.

– Credeam ca știu... Acum nu mai sunt așa sigura. Doar...doar lasa-ma. Îmi spune si încearcă să se smulgă din mâinile mele dar nu îi dau drumul.

– Nu am să te las niciodată! ii spun si rade amar.

– M-ai lăsat deja. M-ai lăsat pentru curva aia! Nu pot sta mereu cu frica ca te vei îmbăta si ca ma vei înșela dinou. Eram 100% a ta... Credeam că mereu voi fi. Dar ai distrus totul! M-ai distrus pe mine! Eu nu mai pot avea încredere în tine! îmi spune si se smulge din mâinile mele.

O văd cum se îndepărtează Dar parcă ceva nu mă lăsa să mă duc după ea. Are dreptate. Am dezamăgit-o prea tare! Si pentru ce...?

Îmi trec mâna nervos prin par si dau un pumn panoului publicitar din fața mea.
  Pumnul îmi sângerează Dar...Dar merit si mai rău de atât.
   Iartă-mă prințeso... Nu te merit.

Sofi pov...

Alerg pe străzile Londrei fără vreo destinație. Nici nu stiu unde sa ma duc. Mai bine merg la hotel să îmi iau bagajul si ma cazez în altă parte. Nu vreau să-l mai văd niciodată.
  Nu-l mai pot privii în ochi. Nu mai pot avea încredere în el. Pur si simplu nu mai pot.

***
Mi-am luat bagajul si il trag după mine căutând alt hotel unde sa stau pana la următorul zbor. Vreau sa plec din locul ăsta și să nu mă mai întorc niciodată.
 
  Amintirile nu-mi dau pace. Imaginea cu el si cu ea...
  Nici nu-mi pot abține lacrimile. De ce mi-a făcut asta?

Marck pov...

Mergeam pe străzi vrând să merg la hotel,cu speranța că o voi găsi acolo.

Când am ajuns mi s-a spus că a plecat acum 10 minute. De ce nu mă așteptam să facă asta?

Plec imediat căutând-o cu privire. Alergam în toate direcțiile,poate o găseam. Dar e în zadar. Nu o găsesc...

Am plecat spre cabană si acolo,in dormitor mă întâmpină o poza cu noi doi. Eram așa fericiți. Dar am stricat tot.

Mă plimbam prin toate camerele vrând să-mi limpezesc gândurile,dar in una din camere era o cutie roșie,cu o funda imensa deasupra si un bilețel.

  Era cadoul de la ea pentru aniversarea noastra...
Pe acel bilețel scria: Pentru Marck,iubirea vieții mele!

O deschid cu lacrimi în ochii si dau de un album pe care îl răsfoiesc,aducându-mi aminte de fiecare moment petrecut împreună.
Mai văd câteva poze înrămate separat,doua tricouri pe care scria Queen si King. Si un breloc, în formă de cheie. De el era agățat alt bilețel.
Cealaltă jumătate este la mine,o inima. Si tu ai cheia! Cheia inimii mele. Ai grija de ea!

  Îmi venea să mă omor. Ce am putut să fac?! Cat de idiot pot fi?!

  Iau telefonul încercând să o sun Dar îmi închide în fața. O sun iar si iar până când mi se spune că are telefonul închis...

  Îmi arunc telefonul de perete si ies din cabana fugind în căutarea ei. Unde poate fi?!

Am mers la mai multe hotele,am întrebat de ea. Unele spuneau că nu,iar altele ca nu au voie sa spună cine e acolo.

Am ajuns la ultimul hotel din acea zonă pe care îl stiu.
Dar am primit acelaș răspuns.

– Scuzați-ma,dar nu va pot spune... îmi spune acea doamnă de la recepție si deja ma enervez.

– Nu mă interesează! Femeie,Tu crezi ca întrebam de ea dacă nu aveam ceva important?! Spune-mi dacu' dacă e aici sau nu! ii spun si se încruntă.

– Paza! strigă si doi ... mamuți ca nu le pot spune oameni mă dau afară.

Nu am altceva de făcut decât să plec cu primul avion în Los Angeles.
  Dar mai are rost să plec dacă ea nu mai e?

Buna! Vreau sa stiu daca postatul asta des e enervant... :) Nush,mie îmi place să scriu așa des dar poate e exaspernat.

Pup!!💕

 

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum