Capitolul 113

692 25 3
                                    

   Sofi pov...

         Mă trezesc înainte ca alarma telefonului sa sune, așa că mă întind cu grija pentru a nu-l trezi pe Marck pentru a vedea cât este ceasul.
Aprind ecranul telefonului și îmi închid ochii din cauza luminii, că mai apoi sa îi deschid parțial sa văd că ceasul este 05:30 și în 30 de minute trebuia să mă trezesc in mod normal.
Îmi scot telefonul de la încărcat și dau plapuma de pe mine după care mă ridic din pat. Îmi întorc privirea spre Marck, însă era mult prea întuneric pentru a îl vedea. Oftez și ies din camera mergând în camera lui Aiden, că de obicei primul lucru pe care îl fac. Aprind lumina pentru a vedea daca doarme și mă apropii de pătuțul lui. Văd că doarme așa că îi depun un pupic scurt pe obrăjor și mă îndepărtez până nu îl trezesc. Sting lumina și ies din camera pentru a merge în bucătărie. Daca tot m-am trezit așa devreme pot face micul dejun.

Marck pov...

  Mă tot foiesc prin pat încercând să găsesc o poziție încât să adorm la loc nevrând să mă trezesc. Îmi întind până pentru a o îmbrățișa pe Sofi, dar nu era de găsit. Mă ridic în capul oaselor și privesc în jurul meu dar era prea întuneric. Îmi iau telefonul și văd că este 05:45. Oftez și mă ridic din pat ieșind și urmând zgomotul care se auzea de jos. Ajung in fața ușii din bucătărie și o deschid.  Sofi își întoarce privirea spre mine și îmi zâmbește scurt.

– Bună dimineața! Ce este cu tine la ora asta? întreabă ea.

– Neața! Asta voiam să te întreb și eu. spun eu și mă apropii de ea.

– Nu am mai avut somn. spune scurt.

– Asta e și răspunsul meu. spun și o sărut scurt pe buze. Își ridică mâinile și mi le trece prin părul meu aranjându-l.

– Cum ai dormit? întreabă când își retrage mâinile din părul meu.

– Foarte bine. As fi vrut să dorm mai mult. spun și mă așez pe scaunul de lângă ea.

– Și eu. Nu am nici o idee de ce ne-am trezit la ora asta. mormaie și se ridica mergand spre aparatul de cafea.

– Vreau și eu. spun rapid.

– E bine sa vrei. spune chicotind și își toarnă cafea in cana. Își pune doua linguri de zahar că de obicei si puțin lapte. Mă ridic și îmi trec mana pe lângă ea apucând cana și lund-o. Iau o gura din lichidul maroniu si mă uit la fața ei șocată ceea ce mă amuza.

– Foarte bună. Exact cum îmi place mie. spun râzând.

– Ești incredibil. spune și își ia alta cana repetând pașii pe care i-a făcut cu prima cafea.

– Știu. mormăi zâmbind.

– Daca nu te trezeai voiam să îți fac micul dejun, dar acum nu mai e cazul. Nu meriți. spune îmbufnată și se așează lângă mine. Încep sa rad imediat ce ii văd teatrul atât de drăguț și totuși amuzant. Mă ridic și merg spre frigider scoțând ingredientele pe care le voi folosii pentru a face micul dejun.

– Atunci va trebui sa îl fac eu că sa te îmbrac. spun și ii fac cu ochiul. Un zambet ii apare pe față, un zambet pe care evident încercă să și-l abțină, așa că își lasă capul în jos.

– Așteptat. spune și încep să pregătesc clătitele ei preferate.

***
Sofi pov...

După dimineața asta atât de bună nu voiam decât să îmi petrec și restul zilei împreună cu Marck, dar din păcate trebuia să mergem la firma.

– Mi-ai văzut geanta? întreb incaltandu-ma.

– Nu. spune Marck scurt in timp ce cobora scările cu Aiden în brațe. Imediat ce îl văd pe Aiden îmi pica fisa. Cu cine îl las azi? Adella e foarte ocupată și nu are timp de asta.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum