Capitolul 16

3.1K 108 22
                                    

  Dupa petrecere am plecat acasa si nu ma mai puteam opri din zambit.

   Adella a vrut sa ramana la noi asa ca am insistat sa ramana si Marck. Sper ca mama si tata sa nu se supere.

  Cand am ajuns acasa pe masuța din fața canapelei era un bilet.

   Hey copii! Vrem sa stiți ca in seara asta sunteți singuri fiind ca eu si tatal vostru avem la birou mai multa treaba decat credeam si dureaza cam pana maine la ora 13:00 cam asa..

   Sa fiți cuminti!
                Va iubim! Semnat mama                 si tata.



Yey!

   – Ok! Eu merg sa imi sterg clownul de pe fața!!spun eu

– Venim si noi !spun restul si mergm toți sa ne stergem machiajul de pe fața.

  Dupa ce am terminat am loat pizza din frigider si am mancat-o apoi am inceput sa facem planurile de somn.

  – Cum dormim? intreb eu

  – Eu cu Adella ,tu in camera ta ,iar Marck intr-o camera de oaspeți!spune Aron

– Stai asa!! Tu de ce poțo dormii cu iubita ta dar eu nu cu iubitul meu! Plus ca e BFF-ul meu!spun eu amenințator spre Aron

– Pentru ca sunt mai mare ca tine!spune mandru

– Cu 30 de secunde!spun eu dandu-mi ochii peste cap

– Si ce? Sunt 30 de secunde bune.

– Daca tu dormi cu Adella eu dorm cu Marck!spun hotarat

  Aron ofteaza invins ,iar eu il iau pe Marck de mana si il duc in camera mea,iar Aron cu Adella.
 

Nu dupa mult timp Aron vine cu niste haine pentru Marck.

– Mersy !spune Marck ,iar Aron pleca .

  – Ce e cu el?intreb eu

  – Nu stiu! Lasa-l ,ii trece!spune Mark

– Ai dreptate! Ok, eu ma imbrac in camera ,iar tu in baie!spun eu

– Bine iubirea mea!spune si merge in baie

  Simt un gol in stomac fiind ca nu am mai dormit cu un baiat,asta daca atunci cand dormem pe abdomenul tatei cand eram mica se pune...

  Ma imbrac repede si ma pun in pat dupa care iese si Marck si se pune langa mine si ma saruta.

  Sarutul se duce la alt nivel...

Marck pov...

  Asta e momentu perfect sa imi duc la capat pariul! Dar nu stiu de ce insa e prima data cand imi pare rau pentru o fata care e in vizorul meu.
   In mintea mea sunt doar ochii ei albastrii,zambetul si rasul ei.

   E prima fata care e in mintea mea asa. La restul erau sanii,curul...

  Cred ca ma opresc la un sarut de noapte buna! Pariul in alta noapte...

       Mic anunț!!
 
Hey pisoi! Vreau sa mergeți la acel capitol cu personaje chiar acum fiind ca am schimbat pe acolo .
   Va mulțumesc si va iubesc!

Noapte buna!!❤

 

  

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum