Sofi pov...
A doua zi mă trezesc singura in pat,goală si doar cu un cearceaf pe mine. Mă ridic în capul oaselor ținând cearceaful la pieptul meu pentru a nu lăsa nimic la vedere. Mă ridic din pat cu cearceaful pe mine si merg cu el la baie. Îl las sa cada când ajung în fața căzii si dau drumul la apa. Priveam apa curgând si brusc micuțul din mine vrea să își facă simțită prezența. Îmi duc mana la gura si cad lângă vasul de toaletă dând afară cina trecută. Când nu mai aveam ce sa scot din mine ma ridic tinadu-ma de perete si trag apa. Întru în cada care deja se umpluse si las apa calda să mă relaxeze.
Marck pov...
Cum m-am trezit înaintea lui Sofi am mers până la mine acasă pentru a îmi lua bagajul. Urăsc ca nu s-a trezit lângă mine dar sper ca asta va fi ultima dată.
Arunc bagajul în portbagajul mașinii și întru în mașină pentru că voiam să ajung cat mai repede înapoi la iubita mea.
Mă gândesc la cat de speriată era aseară. Când ii atingeam abdomenul tresărea si ma îngrijorează. Mă face să ma gândesc la tot felul de lucruri care nu au legătură între ele. A fost minunat să îmi petrec noaptea cu ea,sa ne bucurăm în întregime unul de celălalt dar faptul că ea era speriată mă îngrozește si pe mine.Sofi pov...
Când mica mea rutină este gata ies din baie si ma îmbrac în ceva lejer potrivit pentru excursie. Nici nu mi-am luat costum de baie pentru că eu nu mă apropii de apa.
Eram îngrozită ca copilașul meu ar putea pații ceva însă faptul că Marck era lângă mine si mi-a promis că va avea grija de mine ma liniștește.Ies din cameră mea cu tot cu bagaj si ajung în sufragerie unde Marck tot nu era.
– Marck nu e aici? o întreb pe mama si își întoarce privirea spre mine.
– Buna dimineața și ție scumpo. Marck trebuie să se întoarcă din clipa în clipa. A mers să își ia bagajul. spune si doar dau din cap în semn că am înțeles și ma așez lângă mama. Observ ceașca de cafea de pe măsuță si pentru ca nu aveam chef să îmi fac eu una o iau pe a mamei. Sorb ușor din ea pentru că era fierbinte încă.
– Sigur dragă,poti să o iei tu. spune mama si râde ceea ce ma face sa chicotesc.
– Mulțumesc,mama! spun si pe ușă intră Marck.
– Bună! spune si vine spre noi ca mai apoi să se așeze pe canapea lângă mine si îmi depune un sărut scurt pe tâmplă.
– Bună! spun eu si ii iau mâna într-a mea.
– Ceilalți nu sunt gata? întreabă si ridic din umeri.
– Nu am văzut pe nimeni azi. spun eu si mama îmi ia ceașca din mână.
– Aron si Adella sunt la Adella acasă. Atâta stiu. spune mama si soarbe din cafea.
– Pai hai după ei. spun si ma ridic de pe canapea.
– Nu stiu iubito. Nu vreau să întrerupem ceva. spune Marck cu o voce perversa fără să îi pese că mama era lângă el. Spre orice așteptare ca mama să zică ceva ea doar chicoteste.
– Nu întrerupem nimic. Hai! Vreau sa termin o dată cu excursia asta. spun si ma aplec după bagaj.
– Iau eu asta. spune Marck si ia bagajul din mână mea.
Ieșim din casă și imi duce bagajul în portbagajul mașinii lui. Eu întru în mașină și în câteva secunde intră și el. Porneste masina si începe să conduca spre casă Adellei.
Am ajuns foarte repede la casa Adellei si tot drumul nu am spus nimic.
– Merg eu. spun si deschid ușa mașinii.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...