Sofi pov...
Pentru că totul e bine intre mine si Marck si Adella nu ne-a omorât pe niciunul dintre noi,am hotărât să ieșim în club.
Frica mea că Marck va repeta ce a făcut în acea seară e imensa,dar nu mai e iubitul meu și nu e legat de mine cu nimic așa că e problema lui.În club am ieșit eu,Marck,Aron,Adella,Darck si Abby.
Era cumva ciudat. Doua cupluri si doi prieteni. Dar cred că e mai bine așa.
M-am îmbrăcat potrivit pentru club nici exagerat va în acea seară. Nu mai vreau să agat nimic.
– Sofi,esti gata? ii aud vocea lui Aron
– Da! Vin acum! spun si ies din camera mea.
Când am ieșit din casă ne așteptau Darck,Abby,Adella si Marck.
Îmi musc buza inferioară când îl văd și îi fac cu mâna.
Privirea lui mă analiza din cap până în picioare dar nu pot spune că eu nu făceam la fel.– Mergem? Întreabă Adella.
– Da! răspundem noi restul la unison.
Cand am ajuns ne-am luat fiecare câte o băutură. Eu una am rămas la suc în seara asta. Eram singura care nu și-a luat o băutură alcoolică.
– Tu nu vrei? întreabă Adella si ridica paharul de whisky.
– Nu,mulțumesc! spun si mai iau o gura din sucul meu de portocale.
– Merg să-mi mai iau ceva. spune Marck si se ridica de la masa.
Ma uitam după el cum se îndepărtează de noi.
– Ho nebuno ca se întoarce. spune Adella si ma încrunt la ea dar normal ca ea râde.
Nu durează mult ca il vad pe Marck venin ținând în mână doua pahare de vin roșu.
Lângă el se oprește o bruneta înaltă și slaba ca un schelet.
Inima mi s-a oprit si deja ma gândeam la ce e mai rău.
Bruneta își duce o mână pe abdomenul lui Marck ca mai apoi să îl traga de Geaca de piele pe care o purta.– Nu,nu,nu.. repet eu mai mult în șoaptă.
Mă uitam fix la ei si inima îmi bătea cât să-mi iasă din piept.
Marck pov...
Am mers să iau doua pahare de vin roșu pentru mine si Sofi. M-a mirat să o văd că bea suc si cum stiu ca ii place si vinul m-am gândit că nu ar refuza.
Când mă întorc trec prin mulțime cu grija sa nu scap paharele de vin si lângă mine vine o fata aproape la fel de înaltă ca mine,cu par brunet si mai mult dezbrăcată decât e cazul.– Buna,vrei să bem vinul ala împreună? ma întreabă ducându-si o mână pe abdomenul meu ca mai apoi să mă tragă de Geaca mai aproape de ea
– Sigur! spun si ii vărs unul dintre pahare în cap. Sorb si eu din paharul încă plin si ma uit la ea.
– Cum ai putut să faci așa ceva?! Nesimtitule! tipa la mine dar mă pocnește râsul.
– Măcar am băut vin,impreuna. spun si pleacă de lângă mine.
Mă intorc la masa cu paharul gol si cu cel plin acum nu stiu ce mai pot face cu el.
– Nu pot sa cred ca ai făcut asta... o aud pe Sofi si îmi întorc privirea spre ea.
– Ce am făcut? întreb confuz.
– Fata aia,vinul...
– Ai văzut? o întreb și doar afirmă din cap. Nu am avut nici o secundă intenția să mă vadă și ea dar cu atât mai bine. Așa știe că poate avea dinou încredere.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...