Capitoul 67

965 24 1
                                    

    Marck mă ridică în brațe,eu inconjurandu-mi picioarele în jurul bazinului sau. Imi trec mâinile prin părul său mătăsos tragandu-l mai aproape de mine.

– Nici nu ai idee cat am așteptat asta! spune Marck respirand secant.

– Taci! spun respirand la fel de greu si napustindu-ma dinou asupra buzelor sale pline si cărnoase.

– Sofi,suntem în mijlocul pădurii. spune râzând si ma lasă ușor jos.

– Ai dreptate. Mai bine hai înapoi la corturi. spun si ma ia de mână.

Acum întrebarea. Ne-am împăcat sau nu? Eu am sărit pe el si eu nu stiu. Oare el la ce se gândește?

Marck pov...

Si ne-am împăcat sau nu? Așteptăm asta de atâta timp si acum sunt mai mult confuz decât împlinit.

Sofi pov...

Ajungem inapoi în cortul nostru,iar Marck stătea în șezut verificând nu stiu ce pe telefon.
Ii iau telefonul din mână și îl pun în altă parte,eu urcandu-ma în brațele lui.

– Continuăm ce am început? întreb muscandu-mi pofticioasa buza inferioară.

– Si dacă ne aude cineva? întreabă Marck ducandu-si mâinile pe coapsele mele tragandu-ma mai aproape de el.

– Le facem pofta. spun chicotind,iar Marck se năpustese asupra mea.

Scene 18+ :)

Îmi musca buza pentru ai da voie limbii sale să intre. Limbile noastre dansau pentru dominație. Ne sărutăm flămânzi ca si cum nu am mai mâncat nimic de zile bune. Marck îmi dă jos bluza si mârâie nemulțumit când dă de sutienul meu negru.

– Dacă te deranjează poți să scapi de el. îi șoptesc suav la ureche si își duce mâna la deschizătoare sutienului meu ca mai apoi să arunce sutienul cât colo prin cort.

Ii dau tricoul jos,acum putand să mă bucur de abdomenul sau perfect.
Îmi duc mâinile după gâtul sau,lipindu-ma de el pentru ai simți căldură corpului.

– Ești sigură că vrei sa faci asta? Iubitul tau... spune Marck si îmi dau ochii peste cap.

– Să se ducă dracu'! spun îl mai sărut odată scurt pe Marck înainte ca acesta să se întindă. Mă aplec la nivelul său dandu-i un sărut tandtru pe buze ca mai apoi să cobor la cat unde încerc să mă abțin din ai lăsa vreun semn vizibil.

Cobor cu sărutările pe abdomen unde ma bucur de fiecare bucățică în parte. Când ajung la baza pantalonilor ii dau jos pentru că încurcau foarte mult.

Mă ridic dinou la nivelul său și mă aplec la urechea sa.

– Si noaptea asta rămâne între noi! spun si il mușc de lobul urechii.
Marck se roteștee si ajunge deasupra mea.

– Ai dominat destul,acum e rândul meu. îmi șoptește si acesta la ureche si îmi mușc buza de placere la auzul acestor cuvinte.

Îmi dă pantalonii jos si îmi sărută picioarele,eu gemând înfundat la fiecare atingere. Îmi apuca ușor lenjeria si simt cum această îmi alunecă pe picioare în jos.

– Acum ești a mea! spune si îmi îmi frământ buzele nerăbdare.

  Intra ușor în mine,eu gemând de plăcere.

– Șșșș... spune Marck si îmi mușc cu putere buza pentru a mă abține. Ma agăț de materialul sacilor de dormit,iar Marck începând cu mișcări lente de dute-vino care deveneau din ce în ce mai rapizi.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum