Capitolul 110

652 32 7
                                    

Marck pov...

Am ajuns înapoi la firmă și mă grăbesc spre biroul meu. Intru si îmi întorc privirea spre Hanna care încă lucra.

– Scuze ca am întârziat! spun în timp ce mă așez la biroul meu.

– Este înregula. spune scurt si îmi zâmbește.

Încep să îmi fac treaba cat de repede pot pentru a mă întoarce la Sofi si la ceilalți.

Hanna pov...

Marck s-a întors, iar asta ma bucura. Nu mi-a prins prea bine sa il vad cu iubita lui. Când a ajuns mi-am ridicat privirea spre el si pe gâtul sau observ un semn care atunci când a plecat nu era. Cu siguranță piticania aia a făcut-o intenționat.

Sofi pov...

   Au trecut trei ore de când am ajuns acasă și cred că am râs în continuu.
Mi-a fost foarte dor de unchiul meu, el fiind că un al doilea tată pentru mine.
În momentul ăsta ne uităm la meci. Doar cu el fac asta. E o tradiție a noastră.
  Îmi țin doza de bere in mana si scuip cojile de semințe într-un cornet de hârtie.

– Pasează frate mingea! strigă Christian revoltat spre televizor.

– Ce amator. mormăi si mai iau o gura din berea rece.

– Nu vezi ca n-a jucat nimic tot meciul? întreabă la fel de revoltat si roade o sămânță.

Ridic din umeri fiind atentă la ecranul mare din fața mea. Eu si unchiul meu ne ridicăm brusc când mingea este lansată spre poarta.

– Haide... spunem plini de speranță în același timp. Mingea trece pe deasupra porții, moment în care mă abțin cu greu să nu înjur.

– Nu cred! strig revoltată si ma trântesc pe canapea scuturându-mi hainele în care m-am schimbat de coji.

– A fost cel mai slab meci pe care l-am văzut. spune unchiul meu și se asează lângă mine.

– Slab e putin spus. mormăi si sorb din bere.

Ușa de la intrare se deschide si pe ea intră Marck. Mă ridic cât ai clipi si merg spre el.

– Buna! spun si il sărut scurt.

– Buna! Ce sunt toate astea? întreabă si arata spre dezastrul din sufragerie.

– Ne-am uitat la meci. spune unchiul înaintea mea.

– Tu te uiți la meci? întreabă Marck ridicând o sprânceană.

– Doar când vine el aici. spun si arăt spre Christian.

Marck trece pe lângă mine si se asează pe un fotoliu. Din bucătărie iese mama cu o cană de cafea.

– Poftim dragule. spune si ii întinde cana lui Marck.

– Mulțumesc! spune si o ia cu grijă.

Unghiul Christian stinge televizorul odată ce meciul s-a terminat si se ridică.

– Porți ghinion. spune si arata spre televizor.

– Hei! Nu e vina mea că echipa aia nu știe să joace. spun si arunc cu o pernă in el. Începe să râdă și iese din camera.

– Aveți o relație specială. spune Marck si soarbe din cana de cafea.

– Nici nu ai idee. spun si ma ridic si eu. Marck ma analizează câteva secunde si ridic o sprânceană.

– Nu am mai văzut hainele astea. spune si ma uit la hainele mele din reflex.

– Sunt ale Adellei. spun râzând. Până la urmă nu aveam ce sa port aici.

Marck nu mai spune nimic așa ca merg si eu spre bucătărie. Când sa intru pe ușă mă lovesc de unchiul Christian care ținea doua sticle în mâini. Una de Whisky si una de Jegermeister.

– Ce faci cu astea? întreb nedumerită si ma împinge înapoi din drumul meu.

– Doar nu am venit ca să stau degeaba. Petrecem. spune si deschise sticla de Whisky.

– Nu pot să beau. Mâine merg la muncă. spun hotărâtă.

– Si eu am treabă mâine. Marck! Tu te bagi? întreabă si își mută privirea de la mine.

– Si eu lucrez plus ca sunt cu mașina. spune ridicând din umeri.

– Rămâneți peste noapte. Si beți puțin acum. Va distrați si voi. Sunteți tineri. spune si toarnă whisky în trei pahare.

– Sigur... mormăi tentată. Unghiul Christian îmi întinde paharul meu, iar apoi pe a lui Marck. Mă uit la Marck care ridica din umeri si ne ciocnim toți trei paharele.

– Ce faceți aici? ii aud vocea mami si îmi întorc privirea.

– De distram. Vrei? întreb zâmbind si ii întind paharul meu.

– Ce distracție? Mâine mergeți la firmă. spune si îmi întorc privirea la unchiul meu.

– Mira, surioară. Relaxează-te! Le dai liber mâine. spune si bea din paharul lui.

Chicotesc si beau din al meu. Mama nu mai spune nimic si iese din camera.
Marck se ridică și el si pornește muzica. Ii zâmbesc și chiognesc cu el, iar de acolo începe petrecerea.

...

Doua ore mai târziu nici nu mă mai puteam tine pe picioare. Micii noatre petreceri ii s-a alăturat și Adella, Aron, tata si Somo, tatăl lui Marck.

– Sofi, concurs. spune Adella în timp ce toarnă tequila în câteva pahare.

– Cred că o să leșin. spun râzând si merg lângă ea.
Începem să dăm pe gat toate acele pahare, terminând amândoua în acelaș timp. Gâtul mă ardea din cauza alcoolului tare si simțeam că o să mor dar mă distram mult prea bine.

– Bine,gata petrecerea. spune mama si oprește muzica.

– Nu! spunem noi toți.

– Oh.. ba da! Marck, Sofi voi dormiți aici. spune, iar Marck aprobă din cap. Cred că eram amândoi la fel de beți dar a meritat să mă distrez atât.

– Măcar mâine rămânem acasă. spun si il iau pe Marck de mana.

– Nu cred că am spus eu asta. Mâine mergeți la firmă. spune mama si rămân mască.

– Ce? Nu ... spune Marck.

– Ba da. Va urez succes. Noapte buna. Spune mama si se retrage.

Eu si Marck urcam in vechia mea cameră. Mă arunc în pat fără să mai am pic de putere să stau în picioare.
În cameră intră Aron, ceva mai târziu decât noi si ii da niste haine lui Marck.

– Mulțumesc, frate. spune Marck

– Oricând. Noapte buna. spune Aron si iese.
Marck își schimbă hainele și se întinde lângă mine. Zâmbesc și mă urc pe el începând să îmi trec mâinile prin părul său moale.

– Te iubesc! spun si ii simt mâinile pe talia mea.

– Si eu te iubesc! spune si ma aplec sarutandu-i buzele. Mă întind peste el si așa și adormim.

    

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum