Capitolul 44

1.1K 34 1
                                    

     Sofi pov...

  Eu si Marck am plecat de la cabana intorcandu-ne la hotel.
  Intrăm în camera noastră,Darck tot nu era așa că l-am sunat si a spus că e ocupat.

– Vii la piscina? mă întreba Marck

– Hotelul asta are si piscina? întreb ridicandu-ma

– Da,din câte știu eu. spune Marck

Problema era că nu îmi amintesc să-mi fi pus un costum de baie in bagaj.

– Nu cred că am costum de baie. Spun eu.

– Ai căutat? întreabă Marck

– Nu,dar nu-mi amintesc să fi pus unul în valiză. ii spun scurt.

Marck îmi i-a valiza si mi-o pune în fața.

– Caută sau mergi în lenjerie normală.  spune si încep să caut prin tot bagajul aruncând tot pentru a fi sigura ca nu ocolesc nimic.

– Am găsit! spun eu

– Perfect. Hai.

Ne mai luom ce aveam nevoie si mergem mai întâi la recepție pentru a întreba unde e.

  Doamna de acolo ne spune unde e si cu asta am pornit spre piscina.

Eu si Marck ne-am despărțit mergând separat la vestiare. Îmi iau costumul de baie din doua piese si un prosop mai mare.

Când ies Marck mă aștepta în fața vestiarelor putând bermude iar abdomenul lui perfect era lăsat la vedere.

– Arăți bine! spune analizandu-ma iar eu mă înroșesc

– Mulțumesc! Si tu. spun si îmi dau o șuviță de par după ureche.

Marck mă i-a de mana si intrăm în piscină. Ne batem cu apa si făceam concurs de ținut respirația sub apa.

Era foarte mult zgomot acolo fiind mai multe persoane,foarte multe dintre ele fiind cupluri ca si noi.

Marck dispare din raza mea vizuala si ma simt luată pe umerii cuiva. Mă uit în jos și era Marck care radea si ma ținea acum de mâini.

  Ne mai jucam cât de jucam însă eu vreau ies. Mă sprijin de marginile piscinei si ma ridic. Nu stiu cine intră în mine si cad în piscină imediat.

Eram la fundul apei si încercăm să nu ma panichez. Mă uit în jos și văd că sutienul meu nu mai era pe mine. Probabil s-a deslegat când am căzut.

Îmi pun instinctiv mâinile la pipt si rămân acolo cât să nu mă sufoc.

Simt o mână pe umăr și apoi Marck apare în fața mea.

Ma vede își dă seama ce s-a întâmplat. Mă strânge în brațe iar sânii mei sunt presați de pieptul său ceea ce mă face să mă înroșesc în ultimul hal. Ieșim la suprafață și luom amândoi o gura Mare de aer.

Mă ajuta sa ies din piscina fără să ma vadă cineva si îmi dă un prosop pe care îl infasor repede pe mine.

– Mulțumesc! ii spun eu răsuflând ușurată.

– Cu placere. Mă bucur că nu ai pățit ceva. spune Marck si ma strânge în brațe.

Ii raspund la îmbrățișare sii îl simt cum se apleacă spre Urechia mea.

– Dar cu toate astea mi-a plăcut să îți simt sânii goi pe pielea mea. îmi spune cu o voce perversa Dar totuși jucăușă.

Îmi măresc ochii si înghit în sec.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum