Marck pov...
Nici nu am stiut cum sa reactionez cand Sofia a spus nemele lui.
A fost o gresala,inteleg. Dar e o gresala legata de acel Sebastian si de la aparitia lui eu unul o simt alfel langa mine,si ma ingrijoreaza ca o pot pierde.Sofi pov...
Ma simt ca ultima fraiera ca am spus "Sebastian" in loc de "Marck". Chiar am intrecut masura de data asta si ma simt oribil ca il pot pierde.
Asa ca...
I-am dat mesaj lui Marck sa vorbesc cu el si sa imi cer scuze.Mesaj:
Sofi: – Marck, ne putem vedea te rog in parcul din centru'?
Marck: – De Ce, vrei sa mi-l prezinti pe Sebastian? No mecy.
Sofi: – Nu,nu te duc sa il cunosti pe Sebastian. Vreau doar sa vorbim si sa iti explic cum a fost...
Marck: – Mi-ar face placere sa aud explicatia,dar te refuz.
Sofi: – Imi pare atat de rau!
. Seen 12:34
Nu il judec. Si eu as fi al dracu' de nervoasa si trista si... Tot.
Dar vreau sa vorbesc neaparat cu el.Imi fac rutina grabita ma, imbrac ,imi iau geanta si am plecat.
***
Intru direct in casa lui Mark si el era intins pe canapea.
Se uita un moment la mine si eu la el.
– Imi pare rau,sti ca pe tine te iubesc...! spun eu incercand sa imi tin lacrimile.
Marck se ridica si vine in fața mea.
– Il iubesti? Te-ai atasat de el? Te-ai indragoatit de el? intreaba Marck usor nervos dar si trist.
– Nu!! Eu pe tine te iubesc Marck. Sunt doar a ta! spun eu si lacrimile evadeaza.
Marck imi sterge grijuliu lacrimile si ma privete in ochii.
Ochii lui erau atat de tristi. Tristi din cauza mea.Era liniste,niciunul nu spunea nimic.
Deodata Marck se napusteste peste buzele mele.
Era un sarut prin de sentimente si pasiune.Ma despart din sarut pentru al mai privii odata inainte de al intreba dinou:
– Ma ierți...?intreb cu glasul stins
– Nu am cum sa stau suparat pe tine piticot. Esti viata mea. Dar te rog ceva...
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomansaMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...