Sofi pov...
Sunt singură în bucătărie,iar în sufragerie sunt Emma si Marck. Eu îmi fac un ceai cu lămâie si cat aștept să se fiarbă apa mănânc un biscuit.
– Ai nevoie de ajutor? ii aud vocea Emmei si ma întorc.
– Nu, mulțumesc. spun eu.
– Sunt atât de fericită că sunteți bine. spune si ii zâmbesc.
– Si eu. Pentru o secundă chiar am crezut că... spun dar mă întrerupe.
– Dar nu a fost. Acum este bine! spune si ma îmbrățișează tandru.
– Emma... spun eu.
– Da,scumpo? întreabă așteptând să vorbesc.
– Mulțumesc pentru tot! Mulțumesc ca ai lăsat Londra pentru noi, mulțumesc că ești aici când avem nevoie si îți mulțumesc că îmi ajuți părinții cu firma. Te iubesc! ii spun si ochii îmi devin ușor sticlosi din cauza lacrimilor.
– Oh...Scumpo, nu trebuie să îmi mulțumești! As face absolut orice pentru voi! Si eu te iubesc! Nici nu ai idee cat! Ești ca fica pe care nu am avut -o! spune si un suspin îmi scapă. Mă îndepărtează ușor de ea si îmi zâmbește blând după care îmi șterge lacrimile grijuliu.
– Întrerup un moment drăguț? vocea lui Marck își face apariția și îmi întorc privirea spre el.
– Ceva de genul. spun cu vocea ușor răgușita din cauza plânsului. Marck zâmbește și ne îmbrățișează pe amândouă.
– Dragilor,e un moment superb dar apa pentru ceai clocotește. spune Emma si Marck ne dă drumul. Opresc focul si îmi fac ceaiul pe care il las sa se răcească.
***Seara.
Au venit și restul de la firmă dar nu au cea mai bună stare posibilă.
I-am întrebat ce s-a întâmplat dar toți imi spun că nu s-a întâmplat nimic.
Stau singură în cameră mea și privesc tavanul plictisită. Mă ridic si ies pe ușă vrând să stau cu ceilalți în sufragerie. Ajung în capul scărilor si ma opresc când îmi aud numele.– Mă mir că Sofi nu a aflat încă. spune Aron si îmi arcuiesc sprâncenele.
– Nici nu trebuie să afle. spune Marck si răsuflu nervoasă pe nas.
– O ducem din ce ce în ce mai rău. În ultimele luni a fost mai bine dar acum o luom dinou în jos. spune mama si nu înțeleg la ce se referă.
– Vom rezolva noi. spune tata si deja mă enervasem la culme. Ce ascund ei de mine? Cobor nervoasă scările si ma pun impunătoare in fața lor.
– Ce credeți voi ca ascundeți de mine? întreb nervoasă si toți se uitau unii la alții.
– Iubito, calmează-te! spune Marck si îmi întorc privirea spre el.
– Nu mă calmez până nu îmi spuneți ce ascundeți de mine si de când! spun eu si mama oftează.
– Firma are probleme. spune mama.
– Mama,stiu asta. De aia ați vrut să vă asociați cu altă firmă. spune eu.
– Iubito,nu înțelegi. E si mai rău. Nimeni nu mai vrea să facă afaceri cu firma asta. spune Marck.
– Cum...? De ce? întreb calmându-mă.
– Pentru că este în pragul falimentului. spune tata. Nu mai spun nimic si îmi trec mâna prin păr.
– De ce nu mi-ați spus? întreb eu.
– Nu am vrut sa te stresezi tu cu asta. spune Emma si arata spre abdomenul meu.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...