Întoarcerea lui Marck m-a bulversat complet. Nu stiu cum sa ma comport în preajma lui si ma doare îngrozitor ca ...nu mă mai iubește.
Cu toate astea ar trebuii sa înțeleg că eu sunt cu altcineva si probabil si el la fel. Mai bine îl las în pace.Încerc să-mi limpezesc gândurile. Întâlnirea de afaceri sta sa înceapă si nu pot da greși.
Drag aer adânc în piept si răsuflu înainte să intru pe ușa care va schimba sau nu viitorul firmei.
– Bună ziua! ii salut politicos pe cei din camera.
– Bună ziua! ma saluta înapoi si iau loc la masa asteptandu-i pe părinții mei care încă nu au venit.
Îmi trec mâinile de emoții încercând să nu fiu băgată in seamă.
– Această firma s-ar duce de râpă fără mine... spune un domn de vârstă mijlocie.
– Pardon...? spun si atenția lui se îndreaptă spre mine.
– Ce s-a întâmplat? mă întreabă ridicând din sprâncene.
– Firma asta nu s-ar duce de râpă fără tine. Firma asta o duce foarte bine așa cum este. spun si ma ridic de la masa sprijinindu-ma cu mâinile de ea.
– Nu știti ce spuneți. îmi spune si își aseaza cravata.
Cand vreau să mai spun ceva pe ușă intra părinții mei si...Marck. El ce caută aici?– S-a întâmplat ceva? întreabă tata
– Fica ta e nepoliticoasă. spune domnul arătând spre mine.
– Eu? Nepoliticoasă? Tu ai fost cel care... vreau sa spun dar mama ma oprește.
– Sofia! Care-ți scuze! îmi spune mama de parcă aș fi un copil.
– Tu glumești? o întreb cu un nod în gât.
– Sofia! spune mama si îmi dau ochii peste cap.
– Iertați-ma! spun scurt.
– Hm..se putea si mai bine. spune si îmi arcuiesc sprâncenele.
– Iertați-ma ca am dreptate. Ești un idiot dacă tu crezi ca firma asta se duce de râpă fără tine. spun si îmi iau geanta si ies pe lângă strigătele părinților mei.
Merg nervoasă si aud pasi in urma mea. Încerc să grăbesc pasul Dar mă prinde de încheietura.
– Ce?! întreb nervoasă si când mă întorc dau de acei ochi verzi.
– De ce ai reacționat așa? întreabă Marck.
– Pentru că e un idiot si jumătate. spun scurt.
– Firma asta are nevoie de el. spune Marck si îmi dau ochii peste cap.
– De ce mă rog? Firma o duce foarte bine... spun convinsa.
– De fapt... Nu e chiar așa. Părinții tăi au foarte multe datorii. De aia m-am întors,sa ajut. Si afacerea asta putea salva ceva. îmi spune cu o privire sinceră și totuși puțin nervoasă.
– Eu nu știam de nici o datorie.
– Am observat. Stai liniștită,domnul Teory încă vrea să facă afaceri cu noi dar...
– Dar... spun așteptand
– Dar doar dacă ești tu data afara din firma.
– Incredibil. spun si ma smulg din mana lui Marck si merg înapoi în sala întâlniri.
– Uite cine s-a întors. spune Teory rânjind.
– Vrei sa fiu dată afară,hă? întreb și mă pun impunătoare în fața lui.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomansaMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...