Capitolul 104

588 36 8
                                    

  Marck pov...
O săptămână mai târziu...

Ultima noapte în Londra. Deja am făcut bagajul si sunt nerăbdător să plec.
Am terminat si timpul de probă la firmă și pot spune că m-am descurcat destul de bine pentru început.
Oricum vreau doar să mă întorc la Sofi si la micuțul meu.

Sofi pov...

Insomnia mi-a pus ștampila în această săptămână. Sunt absolut extenuată dar pur si simplu nu mă pot gândii la altceva decât la ce voi face. Mă simt atât de rău de parcă acel sărut a fost o aventură de o noapte pe care am acceptat -o cu drag,dar nu este așa.
La începutul acestei săptămâni așteptam doar ca Marck să se întoarcă,dar acum mă gândesc că întoarcerea lui este doar punctul în care trebuie să îi explic sau să ascund asta de el. Încă nu m-am hotărât și mai am o singură noapte pentru asta.

Marck pov...

După un duș cald m-am îmbrăcat lejer si m-am aruncat în pat. Vreau sa adorm cât mai repede ca noaptea să treacă și ea. Abia aștept să ma întorc.

Sofi pov...

Simt că înnebunesc,ca întru la disperare. De ce mă simt așa pentru un sigur sărut?
Cu Asher nu am mai vorbit de atunci,iar Adella îmi tot spune să fiu sinceră cu Marck pentru că așa este cel mai bine. Sincera sa fiu,imi este frică de sinceritate.

În câteva ore Marck va fi acasă și va trebuii sa fiu sinceră cu el indiferent de consecințe. Vreau sa termin cu asta.

Dimineața...

Mă trezesc după cel mai bun somn avut în ultima vreme si merg direct la baie pentru rutina de dimineață.
Îmi fac un dus rece de câteva minute,iar apoi îmi usuc părul cu uscătorul de păr. Îl prin într-o coadă și ies din baie pentru a mă îmbraca.
Mă îmbrac destul de lejer pentru că nu aveam în plan să ies undeva.

După ce rutina este gata merg în cameră micuțului meu atunci când îl aud plângând.
Deschid ușa și merg spre pătuțul lui. Îl ridic cu grijă și îl așez pe măsuța unde îl schimb cu niste hăinuțe albastre si pufoase. Ies cu el din cameră și îl duc în bucătărie unde îi pregătesc laptele cât încă stătea în brațele mele. După ce îi dau de mâncare adoarme imediat că de obicei si il duc înapoi în pătuțul lui.

Cobor în sufragerie și mă așez pe canapea inspirând adânc. Îmi las capul pe spate și închid ochii gandindu-ma doar la venirea lui Marck.

Marck pov...

Abia ce am urcat în avion si deja sunt nerăbdător să ajung acasă. Îmi este dor de toți,sincer.
Oricât de bucuros sunt ca acum conduc o firmă nu mă pot gândii decât la întoarcerea mea.

Sofi pov...

Am făcut curat în toată casa pentru că timpul să treacă mai repede si pentru a nu mă mai gândii la problemele mele. Când termin de curățat și sufragerie mă așez pe canapea si îmi desprind părul pentru al aranja. Îmi trec mâinile prin el si oftez,insa sunt întreruptă de ușa care se deschide brusc. Îmi întorc privirea si il vad in fata mea pe Marck. Rămân blocată o secundă până când îmi zâmbește și își deschide brațele,iar în secunda următoare mă ridic si s-ar în brațele lui.

– Mi-a fost așa dor de tine! spun strângându-l cu putere.

– Si mie de tine! spune luandu-mi fața în palme și sarutandu-mă apăsat.

– De ce nu ai sunat? As fi venit înaintea ta. spun privindu-l în ochi.

– Am vrut sa îți fac o surpriză. spune zâmbind si il sărut dinou doar pentru ca mi-a fost dor sa fac așa.

Urcam amândoi scările,iar Marck se oprește în fața ușii camerei lui Aiden. Intră fără să spune nimic iar eu îl urmez. Se apleacă ușor spre Aiden care dormea în pătuțul sau si ii sărută fruntea. Îmi imaginez cât de dor i-a fost de el.

– Nu ți-a fost greu singura cu el, nu? întreabă când își întoarce privirea spre mine.

– Nu. Stai liniștit. A fost un îngeraș. spun si îmi zâmbește după care ieșim din cameră micuțului nostru, ca mai apoi să intrăm imediat în cameră noastră.

Marck își lasă valiza într-un colț al camerei si vine imediat spre mine. Rămân blocată neștiind ce vrea să facă și mă împinge pe pat venind imediat deasupra mea.  Îl privesc nedumerită, lucru car îl face să zâmbească.

– Ti-am spus că atunci când mă întorc nu mai scapi. mă atenționează si începe să mă sărute,de data asta sălbatic și plin de dorință.

...Am cam întârziat cu acest capitol. Scuze. Chiar nu am fost inspirată. :')
  Mărimea capitalului este dovada.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum