Capitolul 71

777 31 5
                                    

  – Josh! exclam surprinsă si ma ridic de pe scaun ușor amețită.

– M-am întors,iubito! spune si vine spre mine mai mult alergând,ca mai apoi să mă i-a in brațe și să mă învârte.

– Mă bucur sa te vad... spun când mă lasă jos.

– Nu îmi dai un sărut? spune si tuguie buzele.
Trag adânc aer în piept si nu știam ce să fac. Mă aplec spre el abia atingandu-i buzele,dar mă trage in brațele sale obligându-ma să îl sărut.

– Sofi,m-a rugat mama ta să îți aduc niste formulare. ii aud vocea lui Marck,iar Josh îmi dă drumul.

– Ăm... mulțumesc! spun si merg spre el,luand formularele. Avea o privire tăioasă,sunt convinsă că nu i-a plăcut ce a văzut.

– Scuze ca v-am deranjat. spune pe un ton dur și iese din birou.
Oftez zgomotos si merg înapoi lângă Josh.

– Vreau să lucrez. ii spun lui Josh si ma așez pe scaunul meu.

– Ai dreptate,mai bine ne punem pe treabă. spune si se asează la biroul său.

  ***

Marck pov...

Când am văzut-o sarutandu-se cu Josh mi-am dat seama că nu mai pot aștepta. Nu o pot împărți. Vreau sa fie doar a mea...si daca nu se va despărți de el oricât de mult o iubesc eu nu voi mai putea continua așa.

Sofi pov...

După o zi lungă de lucru eram mai mult decât pregătită să merg acasă.

– Josh,eu plec. ii spun în timp ce i-au paltonul pe mine.

– Te duc eu cu mașina. îmi spune dar eu știam că mă duce Marck.

– Nu e nevoie. Am alt drum înainte să merg acasă. spun eu.

– Nu e problema,pot să te duc.

– Mă duce un prieten care are drum acolo unde vreau să merg. Stai liniștit. Ne vedem mâine. spun si il sărut pe obraz.

Ies pe ușă ușurată si dau de Marck.

– Sincer mă gândeam dacă sa te aștept sau dacă te duce el cu mașina. spune si pornim spre ieșire.

– Îmi pare rău! Mă voi despărți de el.

Ca tot venii vorba de asta,sa sti ca eu nu mai continui așa. îmi spune la ieșirea din firma.

– Ce vrei sa spui? îl întreb nedumerita

– Vreau să spun că dacă nu te despărți de el... Oricât de mult te iubesc eu nu voi mai putea fi cu tine. Nu vreau si nici nu pot să te impart cu el. îmi spune si il opresc când era pregătit să deschidă ușa mașinii.

– Îți promit ca mâine mă voi despărți de el. Nu risc să te pierd dinou. ii spun si il sărut scurt cât să nu ne vadă nimeni.

– Si apoi voi putea să spun tuturor că ești a mea? întreabă luandu-mi tandtru mâna.

– Da! ii spun si ma sărută si el.

– Ok,ok. Continuăm diseara. ii spun chicotind când văd ca adâncește sărutul.

Îmi zâmbește ultima data înainte să deschidă ușa mașinii.

Josh pov...

Simt că Sofi mă respinge. Cred că s-a întâmplat ceva cu ea cat am fost plecat si sincer nu vreau să o pierd. Am impresia că e cu altcineva si trebuie sa aflu.

Marck pov...

Am ajuns in fața casei lui Sofi destul de repede dar am mai rămas în mașină pentru a vorbii.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum