Capitolul 50

1.1K 33 5
                                    

  Atenție!

Acest capitol conține secvente 18+. Nici nu contează că eu am 16! Ok?:) Eu v-am avertizat.   Lectură plăcută!

 Sofi pov...

 In aceasta seara este aniversarea mea cu Marck si sincera sa fiu am atatea emotii. El a plecat de dimineata pentru anumite pregătiri,iar eu am iesit in oras penru a lua un cadou potrivit.

     Am intrat in 20 de magzine si nu am gasit ceva ce sa ma atraga in mod special. Ies din am 21-lea magzin si in ochi,in vitrina unui magzin imi sare un ceas. Merg si il cumpar imediat,dar simt ca nu e suficient.

  Vanzatoarea era super draguta,asa ca nu m-am sfiit sa o intreb de un cadou potrivit.

  – Ma scuzati,in seara asta este aniversare mea si  iubitului meu,imi putesti recomanda un cadou? o intrb cu speranta ca va avea o idee.

  – Sti sa ma gandesc... Avem albume foto,haine de cuplu... Breloc pentru chei. spune si imi arata tot. 

 – Iau tot. Aveti o cutie destul de mare? intrb si acea doamna impachetaza totul si imi da o cutie si o funda imensa.

 – Va multumesc! spun si ies din magazin mergand acasa.

  Iau toate pozele cu noi pe care le aveam si cum erau prea putine am mers la un birou pentru a trage la imprimanta pozele din telefon. Am umplut albumul si au mai si ramas la cate erau,asa ca le-am imprimat. Sper sa ii placa. Nu e vina lui ca nu ma pricep eu la cadouri.

  Am ajuns inapoi la hotel si nu stau doua minute ca aud o bataie la usa. Cine poate fii?

 Ma ridic si deschid usa. Era un curier cu o cutie in brate. O lasa jos si se uita la mine.

 – Sofia Tomson?intraba si aprob sin cap

 – Eu sunt. spun si imi intinde o gartie.

 – Semnați aici. spune si imi arat unde sa semnez si fac in tocmai.

 Îmi da si cutia si pleaca. Inchid usa si ma asez pe canapea cu cutia in brate. O deschid si sunt intampinata de o hartie.

" Buna,iubito! Sper sa iti placa ce ti-am trimis. Daca nu iti plac am pastrat bonul. Te iubesc,ne vedem diseara. Abia astept sa te vad. "

                                                                              semnat Marck

 – Doamne,ce dragut din partea lui. spun si las scrisoarea la o parte uitandu-ma la ce era in cutie.

 Dau de o rochie roșie,lunga cu o crăpătură sexy într-o parte.

 – Wow! exclam eu.

 E absolut superba. O așez lângă mine si ma mai uit. Mai era o cutie in care gasesc o pereche de pantofi nud,absolut superbi.

 Mai era o singura cutiuta. O deschid si ma înroșesc cand vad o lenjerie neagra,sexy din dantela.

Ma uit la ceas si vad ca e deja 19:00 si trebuie sa ne vedem la  21:00. Imi fac un dus ,imi fac niste bucle lejere si la machiaj folosesc un ruj roșu,un tuș si un rimel. Nimic specil. 

 Imi iau lenjeria cumparata de Marck.

 Imi iau lenjeria cumparata de Marck

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum