Un an mai tarziu...
Un an nenorocit fara vlaga,fara zambete si fara pic de distractie.
Nu mai stiu nimic de el,s-a mutat la alta scoala si in alt oras,alaturi de familia lui.
Imi e dor de el si ma consider vinovata pentru aceasta despartire,dar acum e prea tarziu si nu mai am ce sa fac.Pentru a uita de Marck am inceput o noua relatie care pentru mine nu inseamna nimic. Relatia aceasta este cu Sebastian. Avem 5 luni impreuna dar eu nu il iubesc. Credeam ca il voi uita pe Marck asa dar el chiar a fost parte din inima mea.
– Hey Sofi, esti aici cu noi?ma scoate Adella din gandurile mele. Am si uitat ca eram la o cafea cu ea,Aron si Sebastian.
– Ă,da. Scuze. spun eu si iau o gura din cafea.
Adella imi da o privire gen *daca te mai gandesti la el,jur ca te omor* dar ea nu intelege. Ea si Aron sunt fericiti si se iubesc atat de mult...
– Iubito,esti bine? intreaba Sebastian
– Da,de ce nu as fii?intreb eu,iar el da din umeri.
***
Am plecat acasa,casa noastra care a fost reconstruita dupa acel incendiu.
– Sofi,incerca sa fii si tu mai fericita. Maine e ziua noastra. spune Aron.
– A,da. Uitasem de asta. spun eu
– Cum sa uiti de asta,Sofi? De cand a plecat Marck nu te mai recunosc. spune Aron
– Nici eu...
Ne-am continuat drumul in tacere. Hm,maine devin majora si nici macar nu-mi pasa. Mereu am crezut ca imi voi petrece viata alaturi de Marck dar nu a fost asa.
Am ajuns acasa si m-am dus in camera mea fara a mai spune nimic.
Ma arunc in pat si o sun pe Adella.Conv.Tel.
– Da Sofi, ce este?ma intreaba Adella
– Spune-mi ce sa fac cu viata mea.
– Traieste-o. Nu poti sa stai si sa suferi dupa el. spune Adella
– Dar nu intelegi ca nu pot... Il iubesc!
– Dar nu a fost sa fie. Baietii vin si pleaca.
– Dar Aron a ramas cu tine. El te iubeste.
– Si Marck te-a iubit si poate inca o face. Poate ca si el se gandeste la tine.
– Ma indoiesc. Probabil el isi traieste viata fericit cu o fata foarte frumoasa.
– Ei na,am spus poate!
– Am nevoie de o imbratisare... spun eu
– Atunci vino dracu' si deschide-mi usa! spune Adella razand.
Ies din camera mea si cobor pentru a ii deschide usa.
Inchid apelul si o ibratisez strans.
– Hai in camera mea. spun eu
– Stai asa. Eu urc si tu imi aduci Nutella si suc. Multumesc! spune si urca scarile. O iubesc dar mereu cans vine imi mananca toata mancarea.
Merg in bucatarie si iau ce mi-a cerut si urc si eu.
Cand ajung in camera mea ea se saruta cu Aron.
Tusesc pentru ai face sa se opreasca,si am reusit.
– Eu plec. Pa! spune Aron si pleaca.
– Am adus Nutella si suc. spun eu sii ii intind borcanul si sticla.
– Stai,ce-i asta? intreaba si arata spre Nutella.
– Nutella mica...
– Mica? Pe bune?intreaba Adella
– Ma lasi fara cuvinte nebuno. spun eu
Adella rade si deschide borcanul.
– Sa nu mai cumperi asa ceva. spune amenintandu-ma cu degetul aratoator.
– Bine Boss! spun si ma asez pe pat.
Toata noaptea am stat cu Adella si am vorbit. La 00:00 a sarit pe mine cu un mare *La multi ani!* apoi a fugit la Aron si l-a trezit pentru asta.
Era ora 04:00 si nu mai aveam ce face.
– Hai in parc. spune Adella
– Ce,nu! E 04:00. spun eu
– Asa,si? Hai,te rog!
Ma ridic si iau haine din dulap.
– Yey! spune ea fericita ca am acceptat.
Ne imbracam amandoua si plecam avand grija sa nu trezim pe nimeni.
Am ajuns in parc si ne-am pus in leagane.
– Concurs! Care se da mai tare! striga fericita.
– Asta faceam la 5 ani... spun eu
– Si o facem si acum.
Am inceput sa ne balansam cat de tare puteam si recunosc ca era foarte amuzant.
– Concurs! Care sare mai departe. spun si sarim amandoua din leagane si pot sa spun ca era sa imi rup un picior dar a meritat... sa pierd.
– Am castigat! spune fericita si eu rad.
Vad ca mai vine cineva in parc. Ma uit atent. Era un baiat si o fata .
Nu iau in seama dar acel baiat imi parea cunoscut. Ma uit mai atent.In momentul cand au trecut prin lumina felinatului de acolo,raman masca. Era Marck! Baiatul ala era Marck.
– Adella?
– Da Sofi?
– Baiatul ala,e Marck?
– Nu cred, el e!
Nu stiam ce sa fac. Nu puteam sa merg asa la el. Dar daca asta e ultima sansa sa il mai vad. Dar,e cu o fata. Cu iubita lui banuiesc. Nici nu m-a observat. Cred ca nu mai pot spune ca va fii al meu.
S-a asezat pe o banca cu acea fata, stand in bratele lui si pareau foarte fericiti, amandoi.
– Nu te mai holba la ei. spune Adella
– Nu pot. E chiar el,e chiar acolo. spun eu
– Vad si eu asta dar nu e singur.
– Ba da! Uite! spun eu vazand ca fata plecase nu stiu unde si nici nu imi pasa. Era sansa mea.
Ma ridic si dau sa merg spre el.
– Ce crezi ca faci? intreba Adella
– Nu stiu acum,voi vedea.
Merg hotarata in fața lui si se uita uimit la mine.
– Sofia?!
–...
Cam acesta a fost capitolul de azi. Sper ca va placut si va anunt ca urmeaza surprize de neimaginat.
Va iubesc pisoii mei. Bye!❤
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...