Capitolul 26

2.2K 81 17
                                    

  Cand am ajuns acasa am fost invadati de imbratisari,Adella si mama plangeau de fericure,dar eu tot la Marck ma gandesc.

  – Scumpo,iti este foame,sete,somn...??intreaba mama grijulie

  – Sunt obosita dar,vreau sa merg la spital!spun eu

  – De ce? Iti este rau? Ai patit ceva?intreaba mama ingrijorata

  – Nu! Ea vrea sa il vada pe Marck!spune Aron

– Baiatul ala care ...!spune mama dar o intrerup

  – Nu e cum crezi tu!! El m-a salvat!spun eu

  – Poate maine! Acum trebuie sa dormi putin!spune tata

  Dau din cap in semn afirmativ si merg in camera mea.

  Ma asez pe pat si adorm instatn.

  ***

  Ma trezesc brusc avand un cosmar. Ma uit la ceas si vad ca e 06:07 .

  Ma tot foiesc dar somnul nu ma mai i-a asa ca ma ridic si merg sa imi fac rutina.

  Imi fac un dus dupa care ma imbrac pentru a merge la Marck. Imi fac atatea griji pentru el.

  Ies alergand din camera si la capul scarilor dau de mama care abia se trezise si ea.

  – Scumpo? Ce faci la ora asta?intreaba mama somnoroasa

  – Eh,nu mai pot dormii asa ca merg la spitl!spun eu

  – Ai grija...!spune mama ingrijorata si ii raspuns cu un zambet si fug.

  ***

  Am ajums la spital si am intrebat unde e Marck.

  Am primit si raspunsul si am mers intra-colo.

  Am bautut la usa salonului si am auzit un simplu *intra*.

  – Hey!spun eu

  – Sofi? Ce faci tu aici?intreaba Marck

  – Pai ,am venit sa vad ce faci,cum te simti...!

  – Ma doar putin dar sunt bine!spun Marck zambind

  – Si unde te-a ....

  – In umar pe la spate.  spune Marck

  – Imi pare asa rau! Nu trebuia sa mergi tu acolo.  spun vinovata

  – E mai bine ca am fost eu! Nu voiam sa patesti tu asta.

  – De ce? Acum tu ai fi fost liber de Damon si fericit!spun eu privindu-l in ochii sai mari si verzi.

  – Numai fericit nu eram daca tu pateai ceva acolo!spune privindu-ma intens si inima mea o i-a la goana

  – Iti pasa...?intreb eu

  – Mi-am gandit mult la tine,la intrebarea ta...

  – Adica daca ma iubesti. afirm eu

  – Da! Si am ajuns la concluzia ca nu imi pot loa gandul de la tine,ma gandesc ca te-am pus in pericol si...din vina mea puteai murii si nu as fi rezistat fara tine. Pe scurt,Da,te iubesc Sofi,te iubesc cu toata fiinta mea!spune acestea si inima mea s-a oprit,respiratia mi s-a ingreunat,i-ar ochii mi s-au umplut de lacrimi.

  – Si eu te iubesc cu toata fiinta mea!!epun si ma propii de el,el ridicandu-se acum in capul oaselor ,iar buzele ni s-au unit intr-un sarut.

  – Imi pare rau!spune Marck

  – Pentru ce?

  – Pentru ca era sa iti distrug viata!

  – Daca nu se intampla toata povestea cu Damon,noi nu mai eram aici acum! Impreuna...

  – OLIVIA?!!?spune Marck sarind dintr-o data

  – Ce..? Ce e cu ea?

  – Cu ea ce s-a intamplat?intreaba Marck

  Ochii mi se maresc si imi dau seama ca Olivia nu a fost ucisa atunci...ea e inca in viața.

  – Ea,nu a murit acolo! spun inchitind in sec

Marck era foarte panicat! Ii puteam auzii bataile repetate ale inimii si respiratia greoaie.

   Teama ca acea femeie este pe urmele nostre,si prin noastre ma refer la mine si familia mea ,plus...Marck.

  Nici nu stiu cum arata femeia asta sa o pot eviata,sa pot anunta pe cineva in caz ca o vad.

  Mira pov...

  Viața mea a fost total data peste cap.

    Intai povestea cu firma si fufa aia de Zara Hilz. Apoi povestea cu Damon si Sofi...

   Ce se mai poate intampla acem?

 

    Aud soneria si merg spre usa,dar cand o deschid nu era nimeni.

  Ma uit in jurul meu ,apoi in jos si pe coborasul di fata usii era un plic.

  Il iau si inchid usa asteotand sa vad ce plate fi in el.

  Deschid plicul si in el gasesc niste poze .

  Ma uit cu durere si furie la fiecare in parte,poze cu spre scumpul meu soț...sarutandu-se cu nimeni alta decat Zara Hilz!!

  Hey pisoi! Am pus un nou capitol si sper sa va placa. Va iubesc si va multumesc pentru tot! Am ajums #25 Dragoste si sunt sigura ca putem ajunge dinou #1.❤

   Am incredere in voi pisoiasii mei😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  !❤Va iubesc❤!

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum