Marck pov...
După două ore în care am stat pe un scaun aștept să mi se dea permisiunea să o văd pe Sofi,in sfârșit vine un doctor la noi.
– Domnișoara insistă să îl vadă pe Marck Dreams. spune acesta si merg după el spre camera lui Sofi.
Acesta mă lasă să intru si pleacă.Mă apropii de ea parcă venindu-mi să urlu. Părea bine. Dar nu era.
Sofi pov...
Când m-am trezit eram într-o camera de spital cu o durere infernală de cap. Doctorul mi-a spus că am leșinat din cauza sarcinii. A spus ca trupul meu nu este suficient de ptenic pentru o sarcina sanatoasa .Mi-a dat de ales. Sa îmi avortez copilul său să sper ca voi putea duce totul până la final,iar cand el se va naște eu voi murii. Cred că este evident ce am ales.
După ce am aflat cel mai teribil lucru din viața mea am cerut să îl văd pe Marck. Cum a intrat pe ușa i-am văzut durerea din ochi,era clar că deja a aflat.
Se asează lanaga mine si îmi sărută tandtru fruntea.– Îmi pare rău iubitule! ii spun eu încercând să nu plang.
– Nu e vina ta. Bine? îmi spun lundu-ma de mana.
– Ba da,e vina mea. Am un corp prea prost. spun eu.
– Nu mai spune asta. Te rog!
– Am luat o decizie în legătură cu copilul. spun si îmi duc mana pe abdomen.
– Ce decizie? întrebă Marck temător.
– Voi încerca să duc sarcina până la final. spun eu si atunci îmi apar lacrimi în ochi.
– Iubito,nu! O să mori... spune Marck cu glasul stins.
– Mai bine așa. Nu as putea trăi cu gândul că mi-am ucis copilul. El mai are o șansă. spun începând să plâng. Pe obrazul lui Marck se prelinge o lacrimă si cu ultimele forte mă ridic în capul oaselor. Ii șterg lacrima si il îmbrățișez ca niciodată până acum.
– Eu ce voi face fara tine? mă întreabă când mă îndepărtez de el.
– Tu? Tu vei fi bine pentru că acum îmi vei promite că nu vei suferi. Îți vei trai viața alături de micuțul sau micuța noastră. ii spun zâmbind forțat.
– Nu pot promite asta. îmi spun lasandu-si privirea în jos.
– Ba da,poti. Si vei putea să ieși din spitalul asta. Nici să nu aud că vei sta pe holul ala tot timpul. ii spun si da în semn negativ din cap.
– Nu! Hai sa nu ne mai gândim la ce este mai rău. Bine? Hai sa spunem ca veți trăi amândoi si ca totul va fi bine. Te rog! spune cu lacrimi în ochii si aprob din cap.
– Te iubesc! ii spun si se apleacă dandu-mi un sărut tandtru pe buze.
– Si eu te iubesc! spune când buzele ni se despart.
– Trebuie să plecați. spune doctorul când intră pe ușă și Marck se ridică. Îmi da drumul la mâna și se îndepărtează. Se mai uită o dată spre mine înainte să iasă pe ușă ca mai apoi să dispară.
Marck pov...
Nu mă așteptam la asta. Nu mă așteptam ca sarcina ei să o omoare. Totuși mă așteptam ca își va da viața pentru a o salva pe a micuțului din ea.
Dar eu nu îmi văd viața fata ea. Încerc să mă gândesc cum va fi să fiu un tată singur,iar acest scenariu în capul meu nu există.Ajung înapoi la mama si Mira si se ridică atunci când mă văd.
– Cum se simte? întrebă Mira.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomansaMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...