Sofi pov...
M-am intors la hotel si ma imbrac cu niste haine provocatoare. Ma privesc in oglinda si șterg repede lacrima ce stă sa cadă. Imi mai trec odata mana prin par si ies,îndreptându-mă spre cel mai apropiat club.
Intru si merg direct la bar coandundu-mi un whisky. Il dau pe gat asa ca iau toata sticla si ma retrag la o masa. Nu cred ca sunt in stare sa agat ceva daca sunt treaza.
La masa apare un baiat cu ochii negri si par ciufulit,așezându-se langa mine.
– O fata asa frumoasa si singura? întreabă si ii zâmbesc forțat,mai mult în silă.
– Asa se pare,dar tu? si imi torn whisky in pahar
– Acum sper ca nu mai sunt singur. spune si isi trce usor mana pe piciorul meu.
Ii zambesc inainte sa dau si acest pahar pe gat.
– Vrei? întreb si arat spre sticla.
– Sigur. spune si incepem sa bem amandoi fara limite. O sticla s-a transformat in 5 si cateva paharele de shot.
Fara sa imi dau seama deja eram peste el,sarutandu-ne ca doi flamanzi.
– Hai la un hotel mai bine. spune el si imi musca buza inferioara.
– Sigur,hai. spun si mergem la un hotel si ne cazam pentru o noapte. Tot drumul ne-am chinuit sa ne tinem pe picioare.
Cand am ajun ne-am luat o camera si cum intram in ea incepe sa ma sarute salbatic. In timp ce ne sarutam ii desfac nasturii de la cămașa sii i-o dau jos.
– Sper ca ai prezervativ. spun eu si scoate din portofel unul.
– Nu vrem sa ramai gravida,nu? spune zambind si ma trântește pe pat,dând toate hainele jos de pe mine.
Imi lasa cateva semne pe gat si pe sani,inlocuindu-le pe cele lasate de Macrk care abia se mai observau.
Se desbraca complet si isi pune prezervativul. Fara sa mai stea pe gânduri ma pătrunde cu forță. Gem la contactul dintre noi,pentru ca e a doua oara cand fac chestia asta si ma pătrunde ca boul cu toată puterea.
Incepe cu miscari de dute-vino. Se auzeau gemetele noastre in toata camera. Ii trasez linii de foc cu ghiarele pe spate fara vreo mila.
Se opreste o secunda si imi lasa cateva semne si pe abdomen,dupa care revine la buze. In timp ce ma saruta imi masa sanii,iar la unele strangeri era chiar dureros.
Cand ajungem pe culmile placerii se prabuseste langa mine,si rasuflam amdoi greoi.
– Esti buna! spune si isi trece mana prin par.
Eu nu zic nimic si ma ridic din pat dupa care incep sa ma imbrac.
– Ce faci? ma întreabă si nici nu ma uit la el.
– Nu se vede ce fac? Întreb sarcastică in timp ce imi iau bluza pe mine.
–Ba Da,dar de ce nu ramai aici pana dimineata? întreabă si ma pocnește rasul in timp ce ma încălțam.
– A fost doar o aventura. Doar nu credeai acum ca facem si nunta... spun in timp ce imi aranjez parul.
– Nu,dar m-am gandit ca... vrea sa spuna dar ies din camera trantind ușa in urma mea.
Urc in lift si ma priveam in oglinda. Asta nu sunt eu... Dar ma simt bine sa ii fac asta. Vreau sa sufere si el.
Acum nu mai sunt 100% a lui...
Marck pov...
Am vrut sa mananc ceva dar parca nu am pofta de mancare. Am iesit in parc aducandu-mi aminte de printesa mea,de acei copii care ne imitau... Imi e atat de dor de ea.
Parcul era pustiu. In el eram doar eu si o fata care doar trcea prin el... Cand acea fata trece prin lumina felinarului ma ridic de pe banca fugind spre ea.
– Sofi! strig si se opreste brusc. Se uita cu frica in spate si cand ma vede ochii ii se măresc.
– Cum de dau mereu de tine? intreaba parca exasperata. Ma apropii de ea si mirosul de alcool ma lovește.
– Ai băut? o întreb cand eram in fata ei
– Da,și? intraba fara nici o pasare.
– Unde ai...vreau sa o intrb dar vorbele mi se opresc in gat cand vad pe gatul ei semne. Semne pe care nu eu le-am facut. O trag de mana sub lumina felinarului pentru a o vedea mai bine. Buza inferioara ii era muscata,semnele de pe gat coborau si mai jos si felul in care era imbrcata si parul răvășit nu spuneau ca doar s-a plimbat prin oraș.
– Ai de gand sa zici ceva sau macar ma lasi sa plec? întreabă si o privesc in ochii aia atat de albaștri înconjurați de cearcăne...
– Eu sufar dupa tine si tu te fuți cu toti boschetarii? o intreb si isi da ochii peste cap.
– Macar eu ma fut cu altii când nu suntem impreuna. imi spune si imi strang pumnul.
– EU REGRET CE AM FACUT! ma rastesc la ea si tresaritul ei ma face sa-mi desclestez pumnul.
– Nu-mi pasa ce regrete ai. Nu mai sunt legata de tine in nici un fel. spune si da sa plece.
– Macar spune-mi cu cine ai fost in seara asta... ii spun si se intoarce spre mine. Isi musca buza inferioara,gest care pe mine ma innebuneste de fiecare data.
– Nu stiu. spune intr-un final
– Cum nu ști? intreb confuz
– Nu stiu cum il chiama. Nici nu mai stiu cum arata. spune si isi da o suvita de par dupa ureche.
– Dar te-ai simtit bine cu el? întreb si isi lasa privirea in jos si ii ridic barbia cu doua degete,obligand-o sa ma priveacsa in ochi. * Te-am intrbat daca te-ai simtit bine cu el. ii mai repet odata si isi musca dinou buza,iar eu ma abțin cu greu sa nu o sarut.
– Da. M-am simtit bine. spune si nu mai am nimic de spus.
Se dă un pas in spate apoi se intoarce cu spatele la mine vrand sa plece dar se opreste brusc.
– Te mai intorci in Los Angeles? intraba inca cu spatele la mine si privirea in jos.
– Nu stiu.. cred ca nu mai are rost sa ma intorc. spun si pot sa jur ca am auzit un scâncet din partea ei. Ca si cum se abținea sa nu plângă.
O apuc de mana vrand sa o privesc,sa stiu daca plange dar se smulge si pleacă cu privirea inca in pamant.
Jur ca voi înnebunii daca nu o am înapoi...
Bad Girl ca mama ei...
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...