Capitolul 111

695 26 2
                                    

Sofi pov...

Mă trezesc din cauza alarmei lui Marck care sună deja de ceva timp.

- Oprește-o. mormăi si il simt pe Marck miscandu-se. Îmi deschid ochii și îl văd cum se întinde după telefon. Oprește alarma si se trântește înapoi în pat.

- Nu pot să merg la firmă în halul ăsta. spune punandu-si o mână pe frunte.

- Nici eu. Nu trebuia să bem atât. spun acum începând să regret.

Marck nu mai spune nimic și se ridică din pat. Iese din cameră așa că mă hotărăsc să îmi încep și eu rutina.

Marck pov...

Cobor scările si ajung în sufragerie. Acolo era Mira si Aiden. Mă așez si eu pe un fotoliu si oftez.

- Bună dimineața! spun oftând.

- Neața' dragule! Te simți bine? întreabă Mira ironică.

- Hmm... mormăi si îmi las capul pe spate.

- Să ști că am glumit seara trecută. Nu va trimit mahmuri la firmă. spune si soarbe din cana de cafea.

- Serios? întreb și aprobă scurt din cap.

- Dar aveți altceva de facut. spune si radic o sprânceană.

- Ce anume? întreb curios.

- Vor începe pregătirile pentru nunta Adellei si a lui Aron. Eu si soțul meu vom fi la firmă așa că nu putem ajuta, la fel si părinții tăi. De asta sunt Christian si Anna aici. Ei vor ajuta. Tu si Sofi veți sta cu cea mică, Elizabeth, si veți ajuta daca este cazul. spun si ma ridic.

- Bine. Am înțeles. Merg să o anunț si pe Sofi. spun si ma îndrept spre camera ei.

Sofi pov...

Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si îmi dau cu apa rece pe față pentru a mă mai trezii. Îmi șterg fata cu un prosop si ma privesc o secundă. Îmi scutur capul si îmi iau periuța de dinti si pasta. Când termin si cu asta îmi dau seama că restul lucrurilor mele sunt în noua casă.
Ies din baie si fix atunci ușa camerei mele se deschide si pe ea intră Marck.

- Bună,iubito! Mi-a spus mama ta ca nu vom merge azi la firmă. Avem altceva de făcut. spune în timp ce vine spre mine

- Ce? întreb scurt.

- Vom sta cu Elizabeth cat Christian si Anna ajuta pentru pregătirile de nuntă. Vom ajuta si noi dacă este cazul.

- Bine. Perfect. spun zâmbind.

Trec pe lângă el, dar mă prinde de mână trăgând ușor de ea.

- Ce este? întreb uitându-ma la el.

- Te iubesc! spune scurt si zâmbesc confuză.

- Si eu te iubesc dar de ce ai spus-o așa brusc? întreb la fel de confuză.

- Faza cu semnul pe gat de ieri. Ști că nu ai nici un motiv să fi geloasa, nu? întrebă si oftez scurt.

- Nu sunt geloasa. Ți-am mai spus asta. Eu nu am nici un motiv să fiu geloasă pe ...aia. mormăi, iar pe fața lui Marck se afișează un zâmbet.

- Cum spui tu. spune si ma săruta scurt.

- Dar acum serios, chiar se tine după tine. spun încruntată.

- Lucrăm împreună. Nu are încotro.

- De parcă ei nu îi place să lucrați împreună, deși sunt sigura ca ar vrea alt tip de lucru cu tine. Nu ai văzut cum te privea. spun nervoasă strangadu-i maina lui Marck.

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum