A trecut o saptamana,si acum reincepe scoala pentru mine.
Mi-am facut rutina cu pisicul dupa mine,si m-am imbracat rapit deja fiind in intarziere.
Am iesit din camera mea ,i-am pus mancare pisicului si am mancat un mar in viteza.
- Hai Aron,sau plec fara tine! tip eu ca Aron sa ma auda
- Aoleu...!! Vin acum!tipa Aron inapoi si imediat apare in bucatarie.
Mi-am luat geanta si am plecat alaturi de Aron la liceu.
Cat despre Marck,a fost externat din spital dar mai are invoire de la liceu o saptamana.
Am ajuns si am intrat in clasa,dupa care ma asez pe locul meu langa Adella
- Neața!spun eu
- Neața! Ce faci?intreaba Adella
- Bine! Tu?
- Mor!!spune scurt.
- De ce?
- Fiind ca am auzit ca e o tipa noua in liceu si e super frumoasa,si daca mi-l fura pe Aron...
- Calm nebuna exasperata! Aron nu te lasa pentru orice tipa! Te iubeste.
- Stiu asa!!spune multumita si intra profa in clasa.
- Intra Summer!spune profa si dupa ea intra o fata cu paruul portocaliu-roscat si foarte zambareața!
- Hey! Eu sunt Summer Glow si sunt noua pe aici! Sunt din Miami si Los Angeles-ul e superb,parera mea! Ma bucur sa va cunosc si sper sa ne intelegem...!spune inca zambind
- Bun Summer,mergi langa fata din prima banca!spune profa,iar Summer executa .
- Pare draguța . spun eu
- Sincer,da!spune Adella
Ora a decurs normal si pot spune ca m-am plictisit de moarte.
- Vii afara?o intreb pe Adella
- Da! Trebuie sa ma intanlesc cu Aron.
- Bine amorezilor!spun zambind si iesim.
Pe hol dam de fata cea noua,Summer.
- Hey! ne saluta ea
- Hey ,Summer!o salutam si noi
- Voi cum va numiți?ne intraba zambind
- Eu sunt Sofia ,iar ea e Adella Hely!spun eu
- Ma bucur sa va cunosc !!spune zabind .
- Ok Summer,mai vorbim. Paa!spune Adella
- Ok,pa!spune Summer zambareata ca de obicei si cu asta am plecat.
Afara era Aron si inca cineva,pe care nu il reconosetam fiind ca era cu spatele la noi.
Cand ne apropiem se intoarce si ii sar in brațe lui Marck.
- Ce faci aici? Aveai invoire. spun eu
- Am venit sa vad cum mai e viața pe aici,nu stau la ore !spune Marck
- Bine ,iubiric!spun eu
El imi zambeste simplu pana cand...
- Wow,wow,wow...!! Aron? Noi nu avem porecle draguțe!se bosumfla Adella
- La ce ne trebuie noua porecle dragute cand suntem noi doi draguți??intreaba Aron luind-o pe Adella in brațe
- Aaw...ce scump esti!spune Adella si il saruta.
Imediat clopotelul ii intrerupe.
- Ok,iubiric! Eu trebuie sa plec!spun eu
- Bine ,iubirica mea! Ne mai auzim! spune Marck zbind si imi depune un sarut scurt pe buze,dupa care se indeparteaza.
...
Chimie...! Waw! Ora mea preferata! Adica,zau, ce e mai frumos decat chimicale si un prof batran si aspru,care ma jur ca nu a zambint nici macar odata!
Am mers la laboratorul de chimie , mi-am loat un halat si o pereche de ochelari de protectie.
- Ia-mi si mie!spune Adella prinzandu-si parul intr-o coada
- Ok!spun scurt si ii iau si ei aceleasi lucruri.
Si le pune si incepe "distractia".
Proful intra in laborator.
- Buna ziua,chiar daca nu e o zi buna de loc la cat de frig e afara si eu ma aflu aici in loc sa fiu acasa...! Azi vom face un experiment asupra oțetlui. spune artagos ca de obicei
Incepe sa ne arate ce sa facem dar zau ca nu am chef nici sa ma uit la chestiile din fața mea.
- Bine copii,chiar daca nu mai sunteți copii dar inca stați la mamica!!Repetați experimentul facut de mine,acum! spune plictisit si zau ca nu stiu ce sa fac.
Ma uit la cei din jur,si nu inteleg nimic.
Incep sa amestec ce am in fața si...boom! Explozie!
Nu trece un minut ca incepe alarma de incendiu.
Tot liceul este evacuat din cauza mea,si nu stiu daca sa ma simt bine sau viitoare pedepsita!!!
Ma mir ca nu am lesinat sau asa...Sau ca nu a lesinat si altcineva .
Mama si tata au aparut la scoala ,am dat de dracu'!
Hey pisoi!! Am intarziat dar am o explicatie!! Am intrat in teste..teze..si...RAHAT!
Dar...am reusit sa pun ceva si maine voi incerca sa pun si la Best Friend Or Lover...!!❤Va iubesc!!
*La media Summer*
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...