Marck pov...
Îmi deschid ochii si simt o greutate pe mine. Era Sofi care dormea dusa. Nu aveam de gând să mă ridic și sa o trezesc,voiam să o las sa se odihnească știind câtă nevoie are de asta.
Îi mângâie ușor părul blond si lung simțind că o liniștește.O aud mormăind si îmi opresc mângâierile pentru o clipă pentru a nu o trezii.
– Nu te opri. mormăie Sofi si ma face sa zâmbesc.
– Hoață mică. ii spun în timp ce o mângâi dinou,dar își ridică capul pentru a mă privi.
– Bună dimineața și ție! spune si ma sărută scurt înainte să își așeze dinou capul pe pieptul meu.
– Bună dimineața,iubito! Cum ai dormit? o întreb și oftează.
– Atât de bine încât aș fi vrut să nu mă trezesc. spune si se rostogoleste de pe mine,ajungand în partea ei de pat.
Se ridică și își ia pe ea un alt hanorac de al meu și deschide ușa.
– Sper ca baia e liberă. spune si iese pe ușă.
Sofi pov...
Cu puțin noroc baia era goală. Îmi fac rutina rapid,acompaniata de un dus cald si ies într-un prosop.
Îmi duc mana la gură și cad lângă vasul de toaletă.
Nici nu aveam ce sa dau afară,dat fiind că ieri nu am mâncat nimic.Mă ridic cu greu si ma spăl pe față cu apa rece si după ies din baie cu prosopul pe mine sperând că nu dau de nimeni pentru că am uitat sa îmi iau haine cu mine.
Ajung în camera cu succes si dau de Marck care aranja patul.
– Ce faci? îl întreb surprinsă si își întoarce privirea spre mine. Un zâmbet pervers ii apare pe față dar apoi își continuă taraba.
– Voiam să aranjez patul. Dar nu cred că mai este cazul. spune si vine spre mine,dar mă ocolește. Ia un scaun cu spătarul înalt și îl propteste în mânerul ușii.
– Ce faci? îl întreb si ma ia pe sus.
– Acum nu ne mai deranjează nimeni. spune si ma lasă pe pat.
– Marck,nu... spun respirand greu când începe să îmi sărute gâtul.
– Shh... spune si ma face sa tac începând să mă sărute flămând. Îmi mușca buza inferioară cerandu-mi voie să își introducă limba în gura mea,eu dandu-i permisiunea. Sărutul se adâncește până când Marck își dă tricoul jos.
– Iubitule... încerc să spun dar începe să mă sărute iar.
– Te iubesc! Îmi spune printre săruturi si trage prosopul de pe mine.
Scapă si de hainele lui si intra cu grijă în mine. Un geamăt de placere îmi scapă printre buze,si îmi musc buza inferioară pentru a mă abține.
– Marck... ii gem numele si ma sărută lent pentru a mă face să tac.
– Nu vrei sa ne audă cineva,nu? întrebă oprindu-se pentru câteva secunde.
Mă rotesc si ajung deasupra lui. Îmi prinde coapsele cu mâinile sale mari,intrumandu-ma cum îi place mai mult. Își lasă capul pe spate satisfăcut,ceea ce îmi dă șansa să îi sarut si mușc pielea gâtului.
Se ridică în capul oaselor,inca fiind în mine si îmi prinde fața în palme. Mă sărută dinou,de data asta tandtru si grijuliu.
Încep să mă mișc dinou în sus și în jos,incercand să obțin orgasmul.
Plăcerea creștea la fiecare mișcare. Respiratiile ne erau secante,iar gemetele înfundate.
Unghiile mele îi trasează linii arzătoare pe spate.Cădem franti unul lângă celălalt,transpirati si tremurând de placere.
– Acum faci tu patul? mă întreabă razand si respirand greu.
– S-o crezi tu. spun râzând ai ii arunc cu o pernă în fața.
Mă ridic si merg spre valiza mea de unde scot lenjeria intima,neagra si haine cât mai lejere.
Se îmbracă si Marck si da scaunul si ușă.
– Am învățat din desene. spune si arata spre scaun.
– Nu vreau să știu la ce desene te-ai uitat tu. spun si trec râzând pe lângă el.
Ajungem jos,unde nu era nimeni. Ne-am făcut drum spre bucătărie și deschid frigiderul.
– Îți e foame? îl întreb pe Marck care stătea pe scaun.
– Sunt lihnit. spune si scot câteva oua din frigider.
– Asta e tot ce avem. spun râzând si pun ouăle pe masa.
– Sunt bune si astea. Dar sti ceva... Stai jos. Mă ocup eu de asta. Spune si se ridică.
Mă așez pe scaun si Marck începe să gătească. Era așa drăguț când ceva nu îi ieșea si mormăia câte o înjurătură.
În bucătărie se aglomerează,toti sărind pe filtrul de cafea.
– Si ce facem azi? întreabă Adella asezandu-se lângă mine.
– Rămânem aici? întreabă Marck si Aron ridică din umeri.
– Absolut. Nu lăsăm un post beat să ne strice mini vacanta.
– Nu mai spune de beție ca mi se face rău. spune Adella.
– Ai exagerat aseară. spune Darck
– Poate doar puțin. spune ea
– Ai exagerat cam 3 sticle de whisky si una de vodka. spune Abby
– Si un pahar de vin. spune Aron.
– Bine,bine... Am exagerat puțin mai mult. Acum îmi e foame. spune si începem toti să mâncăm.
Sper ca ziua asta sa fie altfel. Mai buna.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
عاطفيةMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...