Marck pov...
Această săptămână a trecut foarte repede. În două zile este aniversarea mult așteptată. Mai aveam doar să ajungem în Londra chiar în seara asta deoarece mai am câteva mici detalii de pus la punct.
Sofi pov...
Îmi fac bagajul pentru că eu si Marck plecăm chiar azi în Londra. Dinou părinții mei nu sunt mulțumiți de asta dar acum nu se mai pot impune. Nu mai sunt un copil.
Bagajul e gata si am stabilit să mă întâlnesc cu Marck în centrul orașului pentru a merge impreuna la aeroport.
Cobor în sufragerie unde ma aștepta mama,tata si Aron.
- Să ai grija scumpo! spune mama si ma strânge în brațe.
- Distracție plăcută! spune tata si ma îmbrățișează si el.
- Insfasrsit pleci.. spune Aron si vrea să mă îmbrățișeze Dar îi dau un pumn jucăuș în umar.
- Si mie îmi va fi dor de tine. ii spun si il iau în brațe.
- Pa! spun si ies pe ușă.
Când am ajuns în centru acolo mă aștepta Marck.
Îl iau în brațe și îl sărut apăsat.
- Ești gata? ma întreabă si dau din cap.
***
A fost un zbor lung,si chiar dacă a fost la clasa 1 acel copil enervant care lovea cu picioarele în scaun nu lipsea.
Așa am ajuns să mă iau în gura cu mă-sa.
Dar însfârșit am ajuns în Londra. Mi-a fost dor de locul ăsta.- Ne cazam la acelaș hotel ca data trecută? ma întreabă Marck.
- Sigur! spun si mergem direct intra-colo.
Cand am ajuns lăsăm bagajele. Era deja ora 21:30 așa că imi fac un dus ca mai apoi să își facă și Marck unul. A pus el botul ca nu am făcut dusul ala împreună dar sa mai aștepte puțin.
Ne băgăm în pat și adormim imediat.
***
Marck pov...
Mă trezesc înaintea prințesei mele,ma îmbrac si ies pentru că am multe de făcut. O să mă sune ea când se trezește cu siguranță. Dar chiar nu mai e timp si trebuie sa profit de fiecare secundă.
Sofi pov..
Mă trezesc și văd că Marck nu e de găsit. Iau telefonul si il sun.
Conv tel.
- Bună,iubitule! Unde ești? îl trebuie eu
- Buna,iubito! Scuze ca am plecat așa! Mai am ceva de pregătit pentru mâine seară. spune si zâmbesc
- OK atunci... Când te întorci? întreb eu
- Nu stiu sigur. Cred că pe la 16:00. spune si oftez.
- Bine! Pa,te iubesc! Ai grija de tine. ii spun eu
- Si eu te iubesc! Promit că voi avea. Pa!
Închid telefonul si ma întreb ce fac eu singură până la 16:00 în Londra unde nu cunosc pe nimeni.Cat stăteam eu așa mi-am adus aminte de piscina.
Las totuși un bilet în caz ca Marck se întoarce să știe unde sunt.Îmi fac rutina si cum nu aveam nimic de mâncare dar oricum foame nu îmi era am îmi iau costumul de baie si merg la piscina.
Când ajung îmi iau costumul pe mine si ma așez pe un șezlong ne având chef de înot acum.
Pe sezlongul de lângă mine se masează un baiat Dar nu îl iau în seamă.
- Buna! ma saluta si îmi întorc privirea spre el.
- Hey! ii spun eu
- Singura? mă întreabă el
- Dap. ii raspund
- Eu sunt Adam. Adam Drew. spune si îmi intinde mâna
- Sofia Tomson. spun si ii dau mana,iar acesta o sărută
- Încântat. spune si îmi trag ușor mâna dintra-sa.
- Asemenea. spun si iau o revistă începând să o răsfoiesc
- Înoți? ma întreabă si strâng ușor revista în mâini,deja simtindu-ma exasperată.
- Nu prea am chef acum. ii spun eu
- Ei na... Atunci de ce ai mai venit la piscina? întreabă si îmi dau ochii peste cap.
- Ca să întrebi tu. ii spun eu încă uitandu-ma prin revistă.
Adam nu mai spune nimic. Mă simt luată pe sus și scap revista. Îmi întorc privirea si Adam mă ține tip mireasa in brațe.
- Ce dracu' faci? tip eu la el
- Nu vrei sa Înoți? Te fac eu să Înoți! spune si ma arunca in apa.
Ies repede la suprafață și nu mă pot abține să nu-i rât degetul mijlociu.
El doar râdea ca prostul.
Ies din piscina si merg amenințator spre el. El râde până în momentul când îi dau o palmă peste față.
- Tu tocmai mi-ai dat o palmă? spune mirat.
- Nu,ti s-a parut! spune si da să imi dea și el mie una dar cineva îl i-a de mana si i-o Da peste cap,aruncadu-l în piscină.
Îmi întorc privirea la persoana care m-a salvat de o palmă si il vad pe Marck.
- Ai venit mai devreme! ii spun eu
- Da! Si bine am făcut! A apucat nenorocitul ăla sa te atingă în vreun fel? Mă întreabă si îmi pune mâna pe obraz.
- Nu.. doar m-a aruncat în piscină. Dar sunt bine. ii spun si Marck mă i-a în brațe.
- Plecăm? ma întreabă si aprob din cap.
Ma schimb în hainele mele și mergem înapoi în camera de hotel.
- Ieșim prin oraș? ma întreabă si aprob din cap.
Ne-am plimbat o oră și am mers să mâncăm ceva. După care am mers în parc si ne-am jucat ca doi copii.
Ne punem în leagăne si ne dădeam cât de tare puteam.
Marck sare din leagăn si se uita la mine cu o față șmechera.
- S-o crezi tu că nu pot! spun si ridică o sprânceană.
Cum prind momentul sar si eu si aterizez fix lângă el.
- Ești nebună! spune si îmi i-a fata in palme
- Nebuna ta! spun si ma sărută apăsat.
Ne despărțim din sărut si vedem doi copii,o fetiță și un Băiat care se uiau la noi,apoi unul la altul. Băiatul îi ia fata in fetiței în palme și îi dă un pupic. Eu si Marck ne mărim ochii dar totuși începem să râdem.
- Doamne,ce scumpi sunt! spun eu inca privindu-i.
- Stai să îi vezi pe ai noștri. spune Marck si ma strânge în brațe.
- Câți copiii vrei? îl întreb eu
- 3-4..34. spune râzând si îmi măresc ochii.
- Da,vezi să nu. Eu ii fac pe primii doi,iar tu oe restul. ii spun si încep să râd.
- Dacă as putea,i-as face. Dar eu nu stric asta. spune si își ridică tricoul arătând spre abdomenul sau.
- Nici eu asta. spun făcând acela gest ca el.
Începem să râdem și ne uităm iar spre acei copilasi care își riscă bluzitele si se uita la burticile lor.
Nu ne-am putut abține râsetele nici acum. Erau prea drăguți.
Abia aștept să am și eu copii mei.
Sper ca v-a plăcut. Va anunț că următorul capitol va avea scene +18. Si de acum in colo vor fi multe. Perversa de mine a revenit!!
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomansaMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...