Capitolul 95

709 29 2
                                    

Sofi pov...

Îmi deschid ochii si observ că Marck nu este lângă mine. Este luni și este probabil să fie la firmă cu restul.
Pentru că sunt singura acasa voi face o baie cu spuma ceva mai lungă.
Ajung în baie si cat pregătesc apa îmi dau hainele jos. Adaug spumantul de baie si intru în apă. Închid ochii de placere si stau așa sperând să nu adorm.

După 30 de minute de relaxare ies din câtă si las apa sa se duca. Îmi infasor un prosop în jurul meu și ies din baie. Ma îmbrac lejer cu o pereche de colanți negri si un tricou ușor larg dar nu foarte lung si merg în bucătărie pentru a mânca.
Îmi pun pe o farfurie o felie de pizza si o bag in cuptorul cu microunde si cat se încălzește mai ciugulesc din tot ce era prin frigider.

***
După ce mănânc mă uit la vasele nespălate din chiuveta si pentru ca nu am ce sa fac mă ridic si pornesc apa. Încep să le spăl pe rând și fredonez o melodie care nu există. Îmi mișc soldurile pe ritmul melodiei fredonate  si totul era si mai amuzant.

Tresar si scap farfuria din mână înapoi în chiuvetă când simt doua mâini ca îmi înconjoară talia.
Ma întorc brusc și îl văd pe Marck zâmbind.

– Doamne! Marck! M-ai speriat! Tu nu trebuia sa fie la firmă? întreb și îmi îmi țin mâinile departe de el pentru că erau ude si pline de spumă.

– Am fost dar am terminat eu mai repede. Tu ce faci aici? Tot nu ai voie să faci efort. spune si oftez.

– Ma plictiseam si plus ca era relaxant ,sincer.  spun eu.

– La cum dădeai din fundul ala... spune cu o față perversa si ii zâmbesc. Îmi duc mâinile ude pe sub tricoul său și sâsâie din cauza apei reci.

  – La altceva nu ai la ce sa te uiți? întreb stand cu mâinile reci pe abdomenul sau.

– Nu,încă! spune si ma ridică pe blatul din bucătărie stand între picioarele mele. Îmi da tricoul jos si rămân în bustiera mea neagra.

– Marck,opreste-te! Poate veni oricine.  spun eu si îmi pun mâinile pe umerii lui încercând să îl opresc.

– Shh! Nu are cine să vină. Toți spuneau că vor sta peste program. spune si imi sărută gâtul în felul în care doar el știe.

– Da... Dar programul se poate schimba. spun respirand secadat.

Marck nu mai spune nimic si ma ridică de pe acel blat,eu inconjurandu-mi picioarele în jurul său. Mâinile sale erau poziționate pe fesele mele și strângea cu putere făcându-ma să gem.

– Ador când gemi așa! spune si si ii iau fața în palme începând să îl sărut cu pasiune. Ii mușc buza inferioară pentru ami putea introduce limba în gura lui si ii simt zâmbetul.

– Ai venit cu chef de joacă? întreb excitată la culme si si îmi sprijin fruntea de a lui.

– Ști că da!  spune si încep să îl sărut iar pana într-un punct.

– Bine,dar hai in dormitor. Nu vreau să ne prindă cumva cineva. spun si isi da ochii peste cap. Mă așteptam să ma lase jos dar nu, să aplecă cu mine în brațe și îmi i-a tricoul de pe podea,eu tinadu-ma ca un urs koala de el.
Urcă cu mine în dormitor si ma lasa cu grijă pe pat venind imediat deasupra mea. Își dă tricoul jos lasandu-ma să mă bucur de abdomenul sau absolut perfect ca mai apoi să revină la buzele mele. Cu o mână se sprijinea de pat,iar cealta je juca cu sânul meu stâng.
Se oprește și îmi dă colanții jos apoi revine lent spre buzele mele sarutandu-mi picioarele și abdomenul. Îmi mângâie fata si ii zâmbesc înainte să îl trag spre mine pentru că nu mă mai saturam de buzele lui.
Își da pantalonii jos si se apleacă dinou spre mine dar mă rotesc rapid pentru a atinge deasupra lui. Apuc marginile bustierei pentru a o da jos dar mă opresc când aud usa de la intrare.

– Marck,Sofi! Sunteți acasă? ii aud vocea Emmei si îmi maresc ochii. Mă dau jos de pe Marck rapid si încep să mă brac.

– Cred că glumești! mormăie Marck si își ia o pereche de pantaloni de trening gri si un tricou negru si iese din cameră. Mă îmbrac si eu si cobor după el.

În sufragerie pe canapea era Emma ce se uita pe niște hârtii.

– Bună,mama! spune Marck si se asează pe fotoliu.

– Buna Emma! o salut si eu si ma așez lângă ea.

– Bună dragilor! Ce a durat atât? întrebă si îmi inchit cuvintele.

– Era să adormim. spune Marck si răsuflu ușurată.

– Bine. Si cu vasele alea pe jumătate spălate în chiuvetă ce este? întrebă si cuvintele imi ies pe gură pur si simplu.

– Am vrut sa le spăl dar mii sa făcut rău si m-am dus în camera sa ma întind. spun eu si Marck îmi zâmbește subtil.

– Scumpo,sti ca nu ai voie să faci efort. spune si imi mângâie spatele.

– Stiu. Voiam să mai ajut si eu. spun si îmi zâmbește cald.

– Este înregula. spune si răsuflu ușurată.

Este mai scurt dar...nu stiu. :)
Infine. Voi sări cât de curând la naștere. Nu va voi tine 100 de capitole. În maxim 3 capitole Sofi va fi oficial mama. Deja m-am plictisit să vă țin atât. :) Mulțumesc. Byee!

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum