Sofi pov...
Seara a venit foarte rapid. Toată ziua am stat cu familia si prietenii pentru că mi-a fost foarte dor de ei. Acum sunt cu Adella în cameră mea și ne bucurăm de această seară împreună.
Marck a fost puțin bosumflat ca prima seară după externate nu o petrec cu el,dar a înțeles și acum doarme într-o cameră de oaspeți.– Mi-a fost atât de dor de asta! ma scoate Adella din gândurile mele.
– Si mie! Crede-ma! spun zâmbind.
– Si ce facem? întrebă lund o pernă in brate.
– Nu stiu. Ne putem uita la un film sau să ne facem manichiura. Unghiile mele nu arată prea bine. spun eu si Adella se ridică din pat. Merge spre măsuța unde îmi erau machiajele si aduce câteva oje si pila de unghii.
– Manichiura să fie. spune si seara a început oficial.
Odată ce unghiile mele aratau perfect Adella s-a dus după mâncare. Nu știam dacă o să rezist poftelor dar știam că voiam ca Adella să se simtă în pielea ei.
Până vine ea ma holbez în oglindă la abdomenul meu care se observă din ce în ce mai mult. Mă rotesc pe toate părțile pentru a mă observa si in camera reapare Adella cu brațele încărcate.– Puțin ajutor! strigă si merg spre ea după care iau câteva lucruri din brațele ei si le așez pe pat. Totul arata foarte bine si îmi venea să leșin lângă ele.
– Ce făceai? întrebă Adella cand se asează în pat.
– Mă analizam puțin. E ciudat să mă văd asa. spun chicotind.
– Pai sa sti ca îți stă foarte bine așa. spune zâmbind si ma face si pe mine să zâmbesc.
– Si tie ți-ar sta. spun dând din sprâncene si își lasă capul în jos râzând.
– Nu il pot chinuii așa pe Aron. spune si încep să râd la gândul că fratele meu ar face zeci de drumuri la supermarket în cel mai nepotrivite ore sau momente.
– Fi serioasă! Ar îndura pentru tine. spune si își ridică privirea.
– Sti... De câteva zile ma simt diferit si am impresia ca as putea fi însărcinată dar îmi este frică să fac un test de sarcină sau să merg la ginecolog. spune si imi duc mana la gura fiind uimita.
– Frică? De ce? Tu vrei un copil. spun eu si ridică din umeri.
– Pai vreau enorm! Dar nu stiu daca sunt pregătită. spune si imi arcuiesc sprâncenele.
– Nici eu nu am fost si uite-ma acum. spun si se uita sceptică la mine.
– Ai stat în spital tri luni. spune si chicotesc.
– Poate că eu nu sunt cel mai bun exemplu,dar sunt sigură că vei avea mai mult noroc. Sti...nu mereu se plănuiește nașterea unui copil. spun si Adella desface o pungă de chipsuri.
– Dar Aron... începe sa vorbească și o întrerup.
– Aron va fi încântat dacă ești însărcinată. spun cunoscându-mi fratele.
– Bine atunci.Mâine la prima oră plec de la tine si merg la farmacie, cumpăr prostia aia de test si il fac apoi te anunț. spune si aprob din cap înainte ca ochii să îmi cada pe punga de chipsuri din mână ei.
– Îhâm... mormăi cu privirea fixată pe acele pungi.
– Vrei si tu? întreabă si întinde punga dar mă dau ușor în spate.
– Nu pot. Nu am voie. spun bosumflata.
– Un chips nu a omorât pe nimeni. spune si imi flutură un chips prin fața.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...