Sofi pov...
După micul dejun am ieșit afară. Era extrem de cald în comparație cu seara anterioara.
Băieții purtau niste bermude scurte ca pentru plaja,lasandu-si abdomenul la vedere,iar fetele costume de baie. Toți mai puțin eu.
Aron își trece ușor mana prin apa si se ridică.– E destul de caldă. spune si toată lumea sare în lac,insa Marck a rămas lângă mine.
– Nu trebuie să stai aici. Du-te si distrează-te. ii spun zâmbind Dar da negativ din cap.
– Nu vreau să te las singură. spune si oftez.
Mă ridic de pe banca pe care stăteam și mă așez la malul lacului stand cu picioarele în apă.Mă uit la Marck si ii fac semn să vină lângă mine. Se asează si el lângă mine.
– Te rog sa te distrezi. ii spun si oftez. Se lasă căzut în apă și apoi iese la suprafață.
– Te simți mai bine acum? întrebă stand sprijinit de picioarele mele.
– Da. Mă simt mult mai bine.
– Sigur nu vrei sa intri si tu? Doar stai,nu o să pățești nimic. Nu o să mă despart de tine. spune dar neg din cap.
– Sunt bine aici. Du-te la ceilalți. spun si Marck se îndepărtează.
Ii priveam cum se băteau cu apa si cineva se asează lângă mine,la o distanță nu foarte mare.
Îmi întorc privirea si tresar când îl văd pe Sebastian.– Ce vrei? îl întreb nervoasă si își lasă capul în jos.
– Îmi pare rău pentru aseară. Băusem cam mult si nu mai judecam. Mi-am meritat pumnul ala. As fi meritat mai mult,puteai să mori.
– Scuzele nu sunt de ajuns. ii spun mutandu-mi privirea spre ceilalți uitandu-ma după Marck,dar el se juca cu Darck si nu se uita înspre noi.
– Stiu,dar am vrut doar să sti ca ... Mie chiar îmi pare rău. spune apropiidu-se de mine dar mă îndepărtez eu.
– Pleacă,te rog! Până nu te vede Marck. spun si oftează zgomotos.
Se ridică Dar fără să îmi dau seama alunecă si cade în lac. Mă uit speriată după el,dar nu dădea nici un semn că ar iașii la suprafață.
Am sărit și eu în apă ,era foarte adâncă deja de la mal.
Îl văd,si înot spre el. Îl apuc si trag pe el până la suprafață.
Tragem amândoi o gură mare de aer.– Dumnezeule,esti bine? întreb și da din cap în semn aprobator.
– Acum da... spune si imi trage capul forțat spre el,sarutandu-ma apăsat.
Marck pov...
Îmi întorc privirea pentru a vedea ce face Sofi,dar nu o văd. Mă uit mai atent si vad cum iese din apa cu Sebastian în brațe. Încep să inot spre ei,dar mă opresc când văd că Sebastian o săruta. În momentul ăla voiam să mă înec.
Sofi îl împinge de lângă ea si iese din apa. Se uita înspre ceilalți,apoi se uita la mine. Eram complet blocat. Voiam să îl omor,dinou.Sofi pov...
I-am putut vedea durerea lui Marck. Mă simțeam mizerabilă,de parcă eu l-aș fi sărutat pe Sebastian.
Marck începe să înoate spre mal. Mă uităm insistent la el,pana ajunge aproape de Sebastian.– Sebastian,iesi din apa,acum. îl avertizez Dar râde amar.
– Nu îmi e frică de el. spune si Marck ajunge în dreptul lui Sebastian.
– De data asta de omor. spune Marck nervos Dar sar dinou în apă pentru ai calma. Ma simțeam vinovată pentru tot răul din excursia asta.
Ajung în fața lui Marck foarte repede. Era foarte încordat.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomantizmMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...