Capitolul 59

944 27 6
                                    

  Marck pov...

Când mă trezesc dimineața Sofi încă dormea lângă mine. Mi-a fost dor să dorm lângă ea. Mi-a fost dor de ea și chiar dacă încă nu e a mea sper totuși că va fi.

Vreau sa ma ridic Dar simt o mică greutate pe abdomenul meu. Mă ținea în brațe. Am rămas puțin uimit. Nu vreau să stric asta.
   Ma întind la loc în pat și îmi duc si eu o mână pe talia ei micuța.
Nu durează mult ca adorm.

Sofi pov...

Deschid ochii si observ că sunt în brațele lui Marck. Mă simt atât de bine în brațele sale dar în acelaș timp nu vreau asta.
Mă îndepărtez ușor de el dar sunt trasă înapoi.

– Marck,ce faci? îl întreb încercând să ies din îmbrățișarea lui.

– Nu vreau să-ți dau drumul. spune si ma trage si mai aproape.

– Marck,întârziem la facultate. spun eu

– Am întârziat deja. E 12:00. spune fără nici un stres.

– Ce? De ce nu m-ai trezit? întreb împingându-l de lângă mine.

– Doarmeai așa frumos... spune si se ridica.

– Arh..!! spun si merg spre baie.

Îmi fac un duș la care nu mă grăbesc deloc si când ies doar cu un prosop pe mine Marck încă era în cameră.

– N-ai plecat? întreb în timp ce merg spre dulap

– Nu. Mi-am uitat telefonul în camera. spune si scutură telefonul.

– Aha,acum poți să ieși? întreb și îmi arunc hainele alese pe pat.

– Hmm...Nu m-ar deranja să rămân. spune cu un zâmbet pervers.

Nu mai spun nimic si il iau de mana ducandu-l la ușă.

– Ne vedem la firmă. spune si iese râzând.

Cat mai are de gând să încerce? Nu vreau să cedez. Nu vreau sa ma împac cu el. De ce nu înțelege?

   ***
Am ajuns la firmă și Marck era deja acolo lângă părinții mei. Nu ii iau în seama și merg în biroul meu. Îmi pun mana pe frunte când văd câte am de făcut. Erau atâtea dosare si formulare încât îmi venea să mor. Cred că cineva face mișto de mine.

Vreau sa ies pentru a discuta cu mama despre toate dosarele alea Dar când deschid ușa mă lovesc de un baiat si de mama.

– Scuze,nu am vrut! spun eu

– Nu-i nimic. spune acel băiat și îmi zâmbește.

– Mama,chiar pe tine te căutam. Voiam să vorbim despre toate acele dosare. Mama...e prea mult. Stiu ca nu am tratament preferențial Dar am atâtea pe cap acum și... spun dar mă întrerupe mama

– De asta este Josh aici. spune si arata spre acel băiat. Va fi asistentul tau. completeaza ea.

– Mă numesc Josh Martin. spune si întinde mâna.

– Sofia Tomson! spun si dam mana.

– Bine,va las să terminați aici. De preferabil până mâine la ora 16:00. spune mama si pleacă.

– Bine,cred ca ar fi cazul să ne apucăm de treabă. spun si ma așez la birou.

– Deja? Relaxează-te puțin. spune si se așeză pe fotoliu.

– Nu am timp să mă relaxez. spun răsfoind un dosar.

– Hai să ne cunoaștem mai bine. Numele meu îl ști acum.. am 22 de ani si nu îmi place să lucrez. spune zâmbind si ma face si pe mine să chicotesc.

– Ok... Eu am 20 de ani si nu îmi place să lucrez Dar trebuie. spun si ii arunc un dosar.

– Cum ai ajuns la firmă asta? întreabă dând dosarul din fața lui.

– Pai fiind firma părinților mei era inevitabil să nu ajung aici. spun si îmi dau o șuviță de par după ureche. Dar tu? întreb eu

– Eu aveam nevoie de un job. Si cum mă pricep în acest domeniu am decis să vin aici. Eu si părinții tăi ne cunoaștem și asta m-a făcut să aleg gix această firma. Totuși deja mi-am făcut un "dușman". spune si pune ghilimele de rigoare cuvântului dușman si chicoteste.

– Deja? Pe cine? spun si îmi sprijin capul în palma

– Nu mai stiu cum îl chiamă,sincer. Dar e un băiat înalt cu par brunet si ochii verzi. Nu am apucat sa il cunosc foarte bine. spune si ma ridic de la birou.

– Si de ce sunteți dușmani? întreb eu

– A spus că el voia locul ăsta ca să lucreze cu tine si sa nu te ating... Sunteți împreună? întreabă si îmi las privirea în jos.

– Am fost... spun eu

– Ow! Îmi pare... spune dar il întrerup

– Este inregula. Scuza-ma puțin. spun si ies pe ușă.

Merg nervoasă spre biroul lui Marck si bat la ușă.

– Intra! ii aud vocea si cand intru îl văd cum își ridică privirea spre mine.

– Buna Sofi! Ce te aduce pe aici? întreabă si se ridica de la birou

– Ce ai avut cu Josh? Noul meu asistent... spun si se încruntă.

– Nu am avut nimic. spune si ridică din umeri.

– Să nu se atingă de mine? Doamne... Lucram împreună nu e altceva. Ne cunoaștem de câteva minute. spun eu

– Momentan. spune si îmi dau ochii peste cap.

– Noi doi nu mai suntem împreună...

– Da,dar nici nu suport să te văd cu altcineva. spune si ma trage spre el sarutandu-ma.

(La Media Josh)

Primul capitol pe luna asta. Va urez o primăvară frumoasă și multe mărțișoare lună asta :) Bye!

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum