Capitolul 81

710 33 1
                                    

Sofi pov...

Îmi deschid ochii si vad ca Marck tot nu era lângă mine. Nu știam cât este ceasul așa că am pus mâna pe telefon si observ că am dormit doar două ore. Afară deja începea să se întunece si cu siguranță nu voi mai dormi în seara asta.

Mă ridic din pat și îmi prind părul intr-un coc ca mai apoi să merg la baia câte spre norocul meu era liberă.

Îmi fac repede rutina si când ies cobor prietenii mei.

– Bună! ii salut si își întorc privirile spre mine.

– Bună! mă salută toți la unison. Se jucau cărți și păreau destul de plictisiți. Totuși Marck nu era cu ei.

– Marck unde e? întreb eu si toți ridică din umeri.

– A ieșit arată acum ceva timp. spune Abby.

Nu mai spun nimic si ies din cabana. Privesc pierduta in jurul meu. Nu erau foarte multe persoane însă nici așa Marck nu era în raza mea vizuală.

Mă plumb încă uitându-ma după el cu speranța că îl voi găsi rapid.

– Sofi! aud o voce groasă Dar totuși cunoscută. Mă întorc și îmi maresc ochii când dau de Sebastian. Care erau șansele să venim toți la același lac?

– Sebastian,buna! îl salut si ma îmbrățișează după care se îndepărtează zâmbind.

– Mă bucur să te văd aici. Bănuiesc că nu ești singură. spune si clatin ușor din cap.

– Sunt cu prietenii. spun eu si aprobă din cap în semn că a înțeles.

– Nu vreți să veniți să petrecem si cu ai mei? Bănuiesc că ar fi foarte amuzant. spune dar nu sunt de aceeași părere. Marck nu ar fi de acord în veci.

– Nu stiu ce sa spun. Depinde si de ei,nu doar de mine. spun si simt o mana pe talia mea. Mă întorc brusc și îl văd pe Marck cu o privire ucigătoare.

– Bună,iubito! Întrerup ceva? întreabă si vine lângă mine,cu brațul încă în jurul meu.

– Nu,stai liniștit. O întrebam dacă ați vrea să veniți să petreceți cu noi. spune Sebastian cu o privire la fel de ucigătoare.

– Nu,mulțumim. Putem să petrecem separat. Acum noi trebuie să plecăm. spune Marck si Sebastian aprobă din cap.

– Sigur. Va las atunci. Ne mai vedem. spune si se îndepărtează.

– Să nu te mai văd lângă el. spune Marck venind în fața mea.

– Era doar prietenos. spun si Marck își dă ochii peste cap.

– Felul în care te privea nu era într-un mod prietenos. spun si chicotesc.

– Vorbește gelozia din tine. Hai in cabana mai bine. spune si il trag după mine. Cu siguranță nu îi voi spune că m-am mai întâlnit cu Sebastian înainte.

Intrăm în cabană si ceilalți ascultau muzica si dansau. Nici nu știam dacă sa ma alătur si eu. Adevărul e că sunt încărcată de energie si nu vreau să le stric distracția Dar cu toate astea nu mai pot bea,nu pot face mult efort... Si cine știe câte nu pot face. Chiar trebuia să vorbesc cu doctorul.

  – Ești bine? întreabă Marck si îmi scutur capul ușor.

– Da,da sunt bine. spun si ma așez pe canapea.

– Nu,nu,nu... Tu nu stai si in seara asta. Hai,distrează-te! spune Adella si ma trece de pe canapea. Începe să danseze si sa țopaie tinadu-ma de mâini pentru a mă face să dansez.
Încep să îmi mișc leneșă soldurile Dar ea trăgea de mine pentru a face mai mult.

– Ai băut? o întreb și se oprește din dansat.

– Nu,dar e o idee bună! spune si fuge in bucătărie și se întoarce cu doua sticle. Una de whisky si una de vodka. Toarnă whisky în două pahare,petru ca știa că whisky-ul îmi plăcea mai mult,si imi întinde paharul meu.

– Nu beau. ii spun si își dă ochii peste cap.

– Sofi,pe bune. E o petrecere. Simte-te bine! spune si da paharul ei pe gat.

– Eu nu cred că... spun dar Marck vine lângă mine si îmi ia paharul din mână.

– Mulțumesc! spune si il da pe gat.

– Marck! Era a lui Sofi! spune Adella revoltată si ii smulge paharul gol din mână.

– Nu cred că Sofi ar trebui să bea. Până la urmă macar o persoană să fie trează,nu-i așa? întreabă si Adella se uita tristă la sticla de whisky.

– Dar e o petrecere...

– O să beau mai încolo. o mint si lasă paharul pe masa.

– Bine. Sa nu uiți. Spune si pleaca.

– Mulțumesc! ii spun lui Marck.

– Oricând. Acum serios,sa nu te apropii de băutură.

– Promit. Merg să îmi iau un suc. Spun si merg în bucătărie.

Iau sticla din frigider si îmi torn într-un pahar. Iau o gura si apoi mă întorc la prietenii mei. Rămân blocată când îl văd pe Sebastian si alti 5 necunoscuți aici. Mă uit la Marck care Ardea de furie așa că își stinge focul interior dând pe gat alt pahar din alcoolul tare.

Va fi o noapte lungă.




Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum