Capitolul 40

1.2K 41 14
                                    

Sofi pov...

  In momentele astea ma simt distrusa. Inima mea e pe moarte pentru ca baiatul pe care il iubesc cel mai mult pe lumea asta a reusit sa ma inlocuiasca dinou. Doua zile i-a luat sa isi gaseasca pe alta,atat...doua zile.

   Am gasit un hotel. M-am cazat o saptamana pana la urmatorul zbor. Nu stiu ce voi face aici pana saptamana viitoare,dar voi vedea.

  Oricum,probabil ca ar trebuii sa il sun pe Darck. Banuiec ca isi face griji. Nu trebuia sa fug asa dar nu mi-am putut abtine durerea. In momentul ala nu am mai gandit cu mintea. Defapt... Nu am mai gandit deloc. Stian doar ca trebuie sa plec de acolo. Eram in plus.

     Iau telefonul si il apelez pe Darck. Nu e nevoie sa astept foarte mult ca imi si raspunde.

Conv. Tel.

Alo,Darck? intreb eu pentru a fii sigura ca vorbesc cu el.

Sofia? Doamne,ce m-ai speriat! Esti bine? ma intreaba acesta rasufland usurat.

Da,sunt bine. Imi pare rau ca te-am speriat. Nu am vrut...

E bine. Stai linistita. Unde esti? intreaba acesta.

La un hotel. Hotelul din centru. spun eu

Venim imediat!spune Darck

Stai,cum adica "venim"? Alo...   dar imi inchise deja.
.
   Cum adica " venim"? Mai e cu cineva? Nu! Daca e cu Marck? O,nu!

Aud batai repetate in usa. Ma uit pe vizor si am avut dreptate. Erau Marck si Darck.

  Imi fac curaj si deschid usa.

– Darck,el ce cauta aici? intreb eu.

– Sofia,pot sa iti explic! Doar lasa-ma sa fac asta. spune Marck apropiindu-se de mine.

– Va las puțin. spune Darck si iese pe usa inainte de a spune ceva.

– Sofia...

– Nu,Marck! Gata! Acum imi spui ca ma iubesti dar cand voi pleca iti vei gasii pe alta foarte usor ,iar eu voi suferii si voi ramane singura pentru ca nu te pot inlocuii...  spun eu dand voie lacrimilor sa iasa .

– Nici nu e nevoie sa o faci... Bine? Te rog nu mai plange. Eu vreau ea vorbesc cu parintii mei. Am 18 ani si ma gandeam ca pot sta si singur. Singur in Los Angeles,cu tine. Dar...nu te bucura inca. Nu stiu daca ma vor lasa. Indiferent de varsta mea. spune acesta si efectiv raman muta.

  – Nu te pot obliga sa faci asta. reusesc sa spun intr-un final.

– Dar nu tu ma obligi sa fac asta.  Asta vreau sa fac eu!

– Dar nu iti poti lasa familia pentru mine...

– Sofia,tu esti familia mea. Tu esti toata viața mea! Si nu,nu te inlocuiesc! Asa cum cum iei ineaca altii amarul in bautura,asa si eu in femei. Ma gandesc ca ele esti tu. Dar nu merge. Te iubesc!

  Am ochii plini de lacrimi.nu imi vine sa cred ca el a spus asta. Nu m-as fii gandit ca un baiat ar spune asta pentru mine.

– Si eu te iubesc! Doamne... Nici nu ai idee cat de mult!

Buna pisoi! Iar am intarziat si nu am o scuza pentru asta... Dar am reusit sa postez.

  Voi ce credeti? Parintii lui Marck ii vor da voie sa plece in Los Angeles?

  Va iubesc si va multumesc pentru rabdarea voastra!❤

Reborn In Bad LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum