Sofi pov...
După ce m-am mai liniști am intrat în cabană cu Marck. Eram absolut extenuată din cauza plânsului si lipsei de somn.
Merg cu Marck în dormitor ai mă așez pe marginea patului.
– Mă sperie. ii spun lui Marck si îmi duc mâinile pe abdomen.
– Si pe mine. Dar va fi bine,crede-ma. Îmi spune si ma îmbrățișează.
– Cum le vom spune celorlalți? întreb și Marck ridică din umeri.
– Vedem noi. spune scurt si îmi dă drumul.
– Dumnezeule. Nu îmi vine să cred. spun începând să plâng și să râd în acelaș timp.
– Liniștește-te! Voi avea grijă de voi. Promit! imi spune si ma sărută apăsat.
– Te iubesc! ii spun eu
– Si eu te iubesc. Acum te rog să dormi puțin. Ești obosită și ai nevoie de odihnă. Bine? spune Marck cu o voce blândă.
– Bine... spun eu si ma întind în pat fără să mă mai schimb de haine. Eram prea obosită sa fac asta.
– Somn ușor,iubito! spune si ma sărută pe frunte după care iese din cameră.
Afară nici nu se întunecase si mie nu îmi stă în fire să dorm ziua Dar chiar nu mai puteam.
Marck pov...
Vestea primită m-a șocat în toate sensurile. Îmi e frică să o las singură să nu pățească ceva. Nici nu stiu ce are voie să facă și ce nu. Nu m-am interesat despre asta niciodată pentru că niciodată nu am considerat că e treaba mea. Sper ca ea știe ce are de făcut și să mă învețe și pe mine pentru că nu vreau să o rănesc fara sa vreau.
Cobor în sufragerie unde erau restul si mă așez pe un fotoliu.
– S-a culcat Frumoasa Adormita? întreabă Aron.
– Da. A avut o zi grea. spun eu.
– Tot ea? Era să îmi scoată ochii cu ghiarele ei mai devreme în mașină. spune Aron revoltat Dar pe mine ma pocnește râsul.
– Păcat ca nu tii la scos. spune Darck si Aron se ridică și sare pe el începând să se bată ca niște copii de grădiniță.
– Băieți,terminati! spune Abby
– Doua secunde iubito! Aproape l-am făcut pe fraier. spune Darck printre râsete.
Eu mă ridic si ies afară. Mă uităm la ceilalți oameni veniți aici. Cabanele erau destul de apropiate. Erau doar 5 cabane Dar pentru zona asta cred că este suficient.
Mă întorc când simt o mână pe umar si vad un băiat care îmi părea cunoscut.
– Salut,ai vazut o fata roșcată si mica de înălțime? întreabă Dar mă holbam la el pentru a îmi da seama cine e.
– Nu! Scuze! Dar cu cine e am plăcerea? întreb și întinde mâna pe care mi-o cuprins în semn de salut.
– Sebastian Hilman. Tu cum te numești? spune si deja începe să îmi dau seama.
– Marck! Marck Dreams. spun si zâmbetul îi dispare. Ne ucidem unul pe altul cu privirea pentru ceva petrecut în trecut.
– Sofi e aici? întrebă si îmi vine să îl arunc în lac.
– Nu cred că e problema ta. spun eu si începe să râdă.
– Cum spui. Ne mai vedem. Poate o voi vedea si pe Sofia. spune si plecă de lângă mine. Îmi strâng pumnul si îmi inclestez maxilarul pentru a nu merge după el pentru al învăța o lecție. Ceva e clar... Sofi nu mai iese din cabana asta fără mine!
STIU CA NU VOIATI SA FIE LA ACELASI LAC DAR PUȚINĂ INTRIGA NU STRICA NICIODATĂ. PUȚINĂ DRAMĂ... :) PLZ NU MA BATEȚI!
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomantikMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...