– Sofia...
– Nu,Marck. Nu spune nimic. Tu vei pleca oricum si mai e si iubita ta,Ericka. Nu vreau sa aud acum cum spui ca nu ma mai iubesti si apoi sa pleci. spun stergandu-mi lacrimile.
– Dar eu...
– Nu e nevoie sa imi spui nimic.
– Ma lasi si pe mine sa spun ceva? intreba Marck chicotind
– Sigur, scuze. spun zambind printre lacrimi.
– Da,voi pleca dar asta nu inseamna ca nu putem pastra legatura. Poate mai vin aici din cand in cand cu parintii mei si ne vedem. Si m-am despartit de Ericka... *dar il intrerup,iar.
– De ce?
– Daca ma lasai sa termin ajungeam si acolo.
– Ok,scuze!
– Era o fata foarte draguța dar nu erai tu. Cand ne-am revazut in parc seara trecuta mi-am dat seama ca pe tine te iubesc si ca nu te-am uitat nici o secunda. spune Marck toate astea,iar eu stateam acolo.
– ...
– Nu mai spui nimic?
– Ma iubesti? intreb privindu-l intens
– Da,dar...
– Mereu exista un dar! spun eu
– Dar nu putem fii impreuna. Nu spune nimic acum si lasa-ma sa termin! Te iubesc cum nu am iubit nici o fata in viața mea,dar acum la mijloc este distanța. Vei fii mereu in inima mea,da pitic? Si tinem legatura si mereu o sa sti ca te iubesc si mereu voi sti ca ma iubesti,bine?
– Bine! spun eu chiar daca nu imi convine deloc.
– Ok,eu plec. Deja s-a facut tarziu. spune Marck si se ridica de pe podeaua mea.
– Te conduc pana la usa... spun si ma ridic si eu.
Coboram si trecem prin mulimea de oameni. Cand ajungem la usa Marck iese si ma trage afara dupa el dupa care inchide usa.
– Ce faci... dar imi intrerupe vorbele cu un sarut.
Doamne,ce dor mi-a fost de buzele lui.Ne despartim din satut si ma priveste in ochii.
– Asta a fost pentru ca imi e dor de tine. Pa pitic... *si cu asta a plecat.
Intru inapoi in casa,lumea incepuse sa plece.
– Gata petrecerea. spune mama dupa ce au plecat toti invitatii mai putin Adella.
– Dap. Sofi,o clipa. spune Adella si ma trege in camera mea.
– Te-a sarutat! Nu cred! spune Adella
– De unde sti? intreb eu
– Eram pe baloconul camerei tale,te cautam si am vazut cum te-a sarutat. Am inceput sa sar ca o nebuna si sa ma uit insistent ca intamplator mi se parea. spune Adella si rad doar imaginandu-mi.
– Am avut o discutie lunga cu el. spun eu
– Ce discutie? intreaba Adella
– Iti povestesc maine,sunt obosita. spun eu
– Tot tu esti obosita? Te-am cautat prin toata casa si tot eu ti-am adus cadourile in camera ta. Si nu dormi pana nu imi spui. spune amenintator.
– Nuu,iti spun maine. spun eu si in secunda urmatoare sunt lovita de o perna
– Imi spui? intreaba Adella si ii dau cu perna in fața
– Asta iti raspunde la intrebare?intreb razand
Si asa a inceput razboiul cu perne.
*Dimineața*
Ma trezesc pe podea sprijinita de pat,si aveam parul pe fața. Stai,asta nu e parul meu.
Dau acel par de pe fața mea si o vad pe Adella dormind in patul meu mai mult contorsionata.Ma ridic de pe podea si o trezesc pe Adella.
– Trezeste-te! spun si ii arunc o perna in cap
– Da-te dracu' de proasta. spune si se ridica.
Am pornit amanspua spre bucatarie mergand ca niste zombie.Cand am ajuns in bucatarie,acolo erau mama,tata si Aron.
Aron o saruta pe Adella iar eu ma asez pe scaunul meu si incerc sa nu adorm.
– Cum au fost cadourile? intreaba mama
– Hm...? intreb mai mult adormita
– Cadourile...
Ma ridic de pe scaun si fug in camera mea,aducandu-mi aminte de cadoul lui Marck.
Caut cutia si cand o gasesc o pun in fața. De ea era agațat un bilețel.
Pentru Sofia de la Marck. La multi ani!
Desfac fundița care tine cadoul si raman masca la ceea ce vad.
Era un trandafir rosu in sticla,si agațat de el un ursuleț adorabil de pluș.
Acolo mai era ceva impachetat. Desfac cu grija acel ambalaj si imi dau lacrimile.
Era o poza cu mine si Marck, sarutandu-ne exact anul trecut de ziua mea intr-o rama decorata cu trandafiri roz.
Pe spaele ramei scria:
Inca te iubesc, si te voi iubii mereu. Srange ursuletul asta in brate si gandeste-te la mine. Trandafirul asta nu se va ofili niciodata,e vesnic... Pregum dragostea mea pentru tine.
Semnat MarckDe ce a trebuit sa plece dinou? Eu il iubesc...
Stai,el e inca in oras! Inca pot repara ceva! Inca pot fii cu el! Inca il pot convinge sa ramana sau... Sa ma i-a cu el!Cam aceata a fost noul capitol. Sper ca v-a placut❤★
Va pupik! Bye!❤✌
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...