Sofi pov...
Mă trezesc destul de prost dispusă pentru simplul fapt că este ultima mea zi in Londra. Totuși mă bucur că îi iau pe cei trei nebuni cu mine si nu îmi va fi dor de niciunul.
Mă ridic din pat având grijă să nu o trezesc pe Abby si trec prin ce cei doi băieți ai mei care dormeau în cele mai dubioase poziții abtinandu-ma să nu râd.
Ajung la baie pentru a îmi face rutina si sa ma apuc de micul dejun.Termin rapid pentru că azi am multe de făcut.
Merg în bucătărie și acolo era Abby.– Neața! ii spun eu
– Neața! îmi răspunde cu o voce răgușită
– Ce faci? o întreb eu
– Cafele. spune ea si pune pe masă 4 cani
– Ok,ocupa-te tu de asta,iar eu de micul-dejun.
– Sigur! spune si toarnă cafeaua în cani
Pentru că nu mai e faina pentru clătite fac rapid o omleta pentru toți patru si ii trezim pe cei doi somnoros.
– Ulima zi aici! spun eu si mai sorb odată din Cana de cafea
– Abby se îneaca cu cafea si toți ne uităm la ea,iar Darck o bate ușor pe spate.
– Ești ok? o întreb eu
– Nu! Am uitat sa vorbesc cu mama,sa îmi fac bagajul. spune si se ridica de la masa.
– Avem timp. spune Marck.
– Si daca mama spune nu,e degeaba. spune ea
– Poate ai noroc să accepte,ai zis că nu îi pasă. spun eu
– Da,dar cine îi mai face treaba? spune ea si își dă ochii peste cap.
Pe mine ma depășește situația așa că mai iau o gura de cafea pentru a nu spune nimic.
– Te ajut eu. spune Darck
– Cum? întebam toți la unison
– Te ajut să îți faci bagajul si sa o convingi pe mama ta. spune el
– Mulțumesc,sper să reușești ceva. spune Abby ca mai apoi să îi dea un sărut pe obraz.
Darck era hipnotizat. Isi duce o mână pe obraz si zambeste. Eu mă uit la Marck care se abțină să nu râdă,ceea ce ma amuza si mai tare.
Când terminam micul-dejun Darck a plecat cu Abby la ea acasă,iar Marck la el pentru că are destul de multe lucruri si acolo.
Mă apuc să strâng tot ce știam că e al meu și mă asigur că nu am uitat nimic. Pentru că am terminat neașteptat de repede ii strâng si hainele lui Marck care erau aici.
Pe ușă intra Marck cu o valiză.
– Eu gata! Mai am să strâng ce e aici. spune el
– Am rezolvat eu. spun si ii arat lucrurile aranjate pe canapea.
– Esti incredibila! spune si ma sărută apăsat
Pe ușă intra si Abby cu Darck,avand o valiză imensa.
– Vin în Los Angeles!! Striga ea fericita si îmi sare în brațe
– Mă bucur enorm sa aud asta! ii spun eu
– Darck este incredibil! Dacă nu era el mama nu mă lăsa în veci.. spune ea si ii zâmbește lui Darck
– Ce a făcut el? I-a dat cu ceva în cap mamei tale? întreabă Marck râzând
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...