Sofi pov...
Au trecut deja 4 luni de când ne-am întors în Los Angeles. Totul merge perfect. Între timp am împlinit si 20 de ani,ceea ce este incredibil.
Cu această vârstă eu si Aron ne-am angajat la firma mamei si a tatei însă lucrăm part-time din cauza facultății.Când am ajuns acasă de la facultate am intrat în cameră lasa-du-mi geanta pe un fotoliu si mergând direct în baie pentru un dus. A fost o zi extenuată si acum va trebuii sa merg la firmă în două ore.
Eu si Aron nu avem tratament preferențial din partea părinților,se comporta cu noi ca si cu alți angajați.Îmi fac un dus si ma îmbrac lejer momentan. Mai am o oră jumătate așa că merg să mănânc ceva.
Cobor vrand să merg în bucătărie Dar soneria ușii îmi atrage atenția.
Merg spre ușă și când o deschid în fața mea era Marck.
- Chici cine s-a angajat la firmă părinților tai! spune si rămân o secundă fără să spun nimic
- Vorbești serios..? îl întreb și intră în casă pe lângă mine
- Dap,stiu ca trebuia sa lucrez la firmă părinților mei de aici dar ei nu sunt acolo. spune si se așază pe canapea.
- Mă bucur ca vom lucra împreună. Ii spun si ma aplec să îl sărut Dar mă trage peste el si începe să mă sărute cu pofta.
- Hoț mic ce ești.. ii spun si încep să îl sărut pe gat.
- Si tu hoață,sti cât mă exita să mă săruți pe gat. spune cu respirație secanta.
Mă dau jos de pe el râzând si merg spre bucătărie.
- Da,stiu! spun sii ii fac cu ochiul si intru în bucătărie pentru că acel sărut nu mi-a potolit si foamea.
Intra si Marck si vine în spatele meu sarutandu-mi umărul.
- Ști că intr-o săptămână e aniversarea noastra de patru ani de relație,nu? îmi spune si zâmbesc
- Da,da stiu. ii spun si încep să îmi prepar salata.
- M-am gândit la ceva special. Vreau sa mergem în Londra. spune si ma întorc spre el cu cuțitul în mână.
- Vorbești serios?
- Lasă cuțitul jos iubito,daca nu îți place mergem în altă parte. spune si își ridică mâinile sus în semn de predare
- Tu glumești,suna extraordinar! spun si las cuțitul mergând să îl iau în brațe.
- Mă bucur că îți place! spune si musca dintr-o felie de castravete.
Termin de făcut salata si după ce mâncăm Marck plecă pentru a se pregăti pentru firma,iar eu fac Lafel.
Merg în camera mea și ma îmbrac în ceva potrivit.
Îmi iau geanta si actele necesare pentru acesta zi și sunt gata de plecare.
Când ies pe ușă în fața casei oprește masina lui Marck. Îmi deschid ușa el încă fiind în mașină și merg spre el.
Întru si ii dau un sărut scurt.
- Gata pentru prima zi? îl întreb în timp ce îmi pun centura de siguranță
- Sigur. spune si pornește Masina.
Am ajuns si la firmă unde eu si Marck ne-am despărțit eu mergând în biroul meu unde sunt întâmpinată de asistenta mamei.
- Buna ziua! ii spun politicoasă si îmi las geanta pe un fotoliu.
- Buna,scumpo! M-a rugat mama ta să îți dau astea. M-a rugat să îți spun să încerci să le termini până disera la 19:00 îmi spune si îmi întinde un teanc de dosare si hârtii.
Le iau si le duc pe birou,mergand până acolo mai mult cocoșata la cat sunt de grele.
- Mulțumesc,Alma. Spune-i mamei că se rezolva. ii spun eu deși mă îndoiesc de ce am spus.
- Bine dulceață,am plecat. spune si iese pe ușă.
Oftez când mă uit la tot ce e pe biroul meu și cred că ar fi cazul să mă pun pe treaba.
Încep să ma uit pe el si sa scriu ceea ce avea nevoie mama. Nu e așa ușor cum pare. Deja m-a luat durerea de cap. Las pixul jos și îmi trec mâna prin par. Îmi pun capul în palme și oftez zgomotos.
Aud un ciocănit la ușă și îmi ridic capul.
- Intra! spun si pe ușă intra Marck cu un pahar de cafea în mână.
- Buna iubito. Sunt in pauza așa că m-am gândit să îți aduc o cafea. îmi spune si mi-o lasă pe birou.
- Mulțumesc iubitule. spun si iau cafeaua si sorbind din ea.
- Ești bine? ma întreabă si îmi i-a mâna într-a sa.
- Da,nu îți face griji. Doar că am prea multe de făcut într-un timp prea scurt. spun si ma mai răsfoiesc un dosar.
- Vrei să te ajut? Fiind prima zi nu am prea multe de făcut. Si poți să ai încredere în mine,am învățat multe de la ai mei. îmi spune si îmi mângâie mâna.
- Nu stiu ce sa zic... ii spun eu
- Eu stiu! Ma ocup eu de astea. îmi spune si se ridica luând jumătate din foile de pe biroul meu.
- Ești sigur de asta? îl întreb eu
- Foarte. Acum eu plec. Pa,te iubesc! Succes in continuare! spune si iese pe ușă.
Îmi continui treaba si când totul era gata,Marck intra pe ușă cu dosarele luate mai devreme.
- Gata! îmi spune si le lasă pe birou.
- Vorbești serios spun si încep să le răsfoiesc si totul arata impecabil.
- Da,a fost destul de greu dar mă bucur că te-am putut ajuta.
Strâng tot si merg în biroul mamei.
Bat la ușă și intru când aud "intra".- Buna,mama. Am terminat. Sper sa fie bine. Ii spun sii i le întind.
Mama se uita peste ele și îi apare un zambet pe față.
- Foarte bine,scumpo. Dar cine te-a ajutat? întreabă si zâmbesc.
- Marck. ii spun si privește acele hârtii gânditoare.
- Se pricepe. Cred că ar trebui deja promovat. spune spune si își bate cu degetul pe bărbie.
- Pai... Vorbește cu el despre asta. ii spun eu.
- Așa voi face. Mulțumesc! Poti pleca. îmi spune si râd.
- Frumos mod de a mă da afară. Ii spun si rade si mama. Ies și merg în birou. Îmi iau lucrurile si plec acasă.
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...