Marck pov...
Iubesc ca Sofi este dinou a mea,dar urăsc ca este si a lui. Nu înțeleg de ce nu se desparte odată de el. Aștept până se întoarce Josh ăsta și poate atunci o va termina cu el.
Ajung acasă și arunc cheile mașinii pe măsură de cafea din fata canapelei.
Merg în bucătărie și dau pe gat un pahar cu apă după care las paharul gol pe balt.Sofi pov...
Am intrat în camera mea și mă întind în pat. Eram liniștită acum că am luat pilula contraceptiva. Dar un gând tot mă frământă,cum mă voi despărți de Josh?
Aștept să se întoarcă ai atunci mă voi despărți de el. Sper sa fie totul bine.
După o săptămână...Mă ridic buimacă din pat și îmi fac drum spre baie. Mă sprijin de chiuveta fiind puțin amețită si îmi dau cu apă rece pe față.
Eram ușor palidă și înainte să îmi dau seama eram lângă vasul de toaleta dând afară tot ce am mâncat seara trecută.După ce îmi revin mă ridic de pe gresia rece si ma spăl dinou pe față după care îmi prin părul într-un coc dezordonat.
Azi ar trebuii să merg la firmă Dar chiar nu mă simt bine.
Cobor în bucătărie unde dau de mama care pregătea micul dejun.– Mamă,azi nu vin la firmă. Chiar nu mă simt bine. Oprește-mi din salariu dacă vrei ...chiar nu mă simt în stare să merg. spun i-ar mama lasă tot ce făcea si își duce mâna pe fața mea.
– Temperatura nu ei dar văd că ești destul de palidă. Mai bine rămâi acasă azi. spune si o sărut scurt pe obraz după care mă întorc buimacă în cameră mea.
Telefonul suna așa că mă îndrept direct spre el. Îl iau în mână și zâmbesc când îi văd numele lui Marck pe ecran.
Conv. Tel...
– Bună Dimineața,iubito! Ce faci? ii aud vocea ușor răgușita Dar totuși vioaie.
– Nu prea bine,sincer. Mă simt cam rău. Tu ce faci?
– Cum nu te simți bine? Ce ai pățit? întreabă si ii simt parcă îngrijorarea.
– Nimic grav,stai liniștit. Sunt putin amețită si îmi e cam greață. Cred că e de la ce am mâncat seara trecută. spun asezandu-ma pe pat.
– Asteapta-ma. spune si închide.
Ce naiba...
Mă întind în pat vrând să adorm la loc dar greață insuportabilă nu îmi dădea voie.
Deschid sertarul în care țineam câteva pastile si când sa apuc o cutie aud o bătaie în ușă.
– Da... spun abia șoptind Dar se pare că oricum m-am făcut auzită.
– Buna,iubire. Cum te simți? întreabă si îmi maresc ochii.
– Marck,mai încet. Doar nu vrei sa audă cineva ca îmi spui așa. ii spun mergând spre el.
– As vrea să strig din toți plămânii ca ești iubita mea. spune si îmi sărută creștetul capului.
– Cât de curând vei putea. spun eu si ma trage la pieptul său.
– Ai luat vreo pastila? Mă întreabă si mă desprind din îmbrățișare aducandu-mi aminte că Fix asta voiam să fac.
– Acum voi lua. Îmi aduci tu un pahar cu apă,te rog? întreb,iar Marck iese pe ușă.
Marck pov...
Ajung în bucătărie și dau de părinții Sofiei.
– Buna dimineața! ii salut eu
– Neața dragule. Ce te aduce pe aici? întreabă doamna Thomson
– Sofia! răspunde domnul Thomson în locul meu.
– Am venit doar să văd cum se simte. spun scurt si iau un pahar pe care îl umplu cu apa.
– Poți să stai cu ea azi. Îți dăm noi liber de la firmă. spune domnul Thomson.
– Serios? întreb eu
– Da! răspunde si doamna Thomson.
– Mulțumesc! spun si dau să plec.
– Dar sper ca nu stai pe aici degeaba... spune domnul Thomson făcând cu ochiul.
– Cu siguranță nu. mormăi eu si părăsesc bucătăria cu un zâmbet pe buze.
Ajung în cameră lui Sofi,iar ea ma aștepta cuminte pe marginea patului.
– Poftim! ii spun si ii întind paharul cu apă.
– Mulțumesc,iubire. spune mai mult șoptind cuvântul "iubire".
I-a pastila într-o fracțiune de secundă si bea din pahar.
Pune paharul pe jumătate gol pe dulapul de lângă patul ei,dar în secunda următoare își duce mâna la gură și fuge la baie.
Merg în urma ei si ii țin părul cat da afară ce a mai rămas din stomacul ei.
O ajut să se ridice,dar parcă îi tremurau picioarele. Se spala pe față și o ajut să meargă înapoi în pat.
– O să stau cu tine azi. ii spun si o iau de mână.
– Trebuie să mergi la firmă. spune respirand greu din cauza grețurilor.
– Ai tăi mi-au dat liber să stau cu tine. spun si un mic zâmbet apare pe chipul său palid.
– Si nu crezi ca vor banuii ceva. spune si arata spre noi doi.
– Ei chiar ar vrea să fie ceva. spun ei fac acela gest ca si ea.
Își mușca buza inferioară gest care mă înnebunește de fiecare dată.
Mârâi înfundat si ii aud chicotitul satisfăcut.
– Si în momentele astea îmi place să te tachinez. spune si ma aplec ușor spre ea depundanu-i un sărut scurt pe buze.
– În Sfârșit! ii aud vocea domnului Thomson si ma întorc rapid cu privirea spre ușă deschisă.
– Tata... o aud pe Sofi.
– V-ați împăcat? întreabă domul Thomson,iar eu dau din cap afirmativ cu un zâmbet imens pe buze.
– Da,tata. spune Sofi si îmi strange ușor mana care era ipreunata de a sa.
– Si Josh? întreabă Domnul Thomson
– Mă voi despărți de el. spune Sofi,iar Tatăl ei ridică o sprânceană.
– Nu trebuia să o faci înainte? întreabă si Sofi lasă capul în jos.
– Am luat-o eu pe nepregătite. Oricum sunt dispus sa mai aștept. spun si pe fața domnului Thomson înflorește un zâmbet.
– Mă bucur pentru voi copii. Va sta superb împreună și tu Marck ești un băiat extraordinar lângă care vreau să o văd pe fica mea. spune,iar Sofi își ridică privirea privindu-l în ochii.
– Nu ai nimic împotrivă? întreabă temătoare.
– Eu? Nu! Sunt foarte fericit,atata timp cât te vei despărți de Josh. Nu e corect ce faci. spune Domnul Thomson,iar Sofi aprobă din cap.
– Așa voi face,promit!
CITEȘTI
Reborn In Bad Love
RomanceMarck Dreams,noul venit în liceu i-a dat bătăi de cap inocentei Sofia Thomson. El era dispus să facă orice pentru a da bine în fața prietenilor săi,chiar si sa ia puritatea unei fete. Ea nu avea idee de ce îi se întâmpla. Ea se îndrăgostise de el...