Vissza feküdtem az ágyba és elaludtam. Olyan 10-kor felébredtem felöltöztem és kimentem a konyhába enni.
-Szia, anya.
-Szia.
-Anya ma az osztálytársam átjöhet?
-Persze.
-Itt aludhat.
-Persze. Vacsorára jön?
-Nem tudom.
-Akkor jönni fog.
-Oké.
-Sara ma jönnek vendékek.
Ezt megbeszéltük.
A nap többi része készülődéssel, unatkozással, egy kis tanulással telt. Nem tudtam kik jönnek.
Nyolckor csengettnek oda mentem tudjátok olyan vidáman lenyomtam a kilincset és az ajtóban... Sam állt és az apja. A vidám kis fejem rögtön elkomolyodott.
-Nem engednél beljebb minket?
-Persze gyertek csak.
Ahogy bejött az ajtóban rám kacsintott, amitől kirázott a hideg. Leültünk az asztalhoz.
-Sara mikkor jön az osztálytársad?-kérdezi anya
-Nem tudom.
Remélem gyorsan ide ér.
-Miért?-kérdezi Sam
-Itt alszik az osztálytársa.-anya
-Ki?-Sam apja
-Az egyik osztálytársam.-én
-Értem nem akarsz róla beszélni ugye?-Sam apja
-Igen-én
-Figyeltek nem mennétek be egy kicsit? Megakarunk beszélni pár dolgot.-apa
-Igen menjetek be.-Sam apja
Sam felkelt és előre ment nekem sajna utána kellet mennem, de én nem akartam. Bementünk a szobába. Féltem nem akartam, hogy megint megtörténjen. Ott ültük egymást néztük egyikünk se mozdult.
-Sara hogy vagy?
-Jól.
-Az iskola jobb, mint ahova jártál?
-Igen.
-Ki fog itt aludni?
-Én-mondta Dominik, aki ott állt az ajtóban
Közelebb jött mellém állt.
-Ki vagy te?-kérdezi Sam
-Sara osztálytársa, ahogy azt már mondta.
Mikkor Dominikre néztem a szemében még soha nem látott dühöt láttam, mint aki mindjárt megöli a szemével.
Végig simította a karomat majd a fülemhez hajolt
-Sara ki mennél a szobából van egy kis beszélni valóm vele.
-Dominik..-húztam el a nevét
-Kérlek. Ígérem, jó leszek.-mondta majd egy puszit, nyomot az arcomra
Nem mertem nemet mondani ezért feláltam és kimentem. Leültem az ajtó mellé és az ajtót be csuktam. Nem hallottam, hogy mit beszélnek, de történt bent valami az biztos.
Még soha nem láttam ilyenek Dominiket kicsit megrémitett.
/10 perccel később/
Hangos ricsaj jött ki a szobából. Pár perc múlva az ajtó kinyílt és kijött Sam az arcán kis sebek voltak a keze vérzett. Megállt és rám nézet.
-Sara, fékezd a haverod!
Nem értetem, hogy miért, de tudtam, hogy történt valami.
Sam lement nem sokkára az apjával el is ment.
Felkeltem bementem a szobámba.
Dominik ott ült a széken nekem hátal a szobába síri csend volt. Láttam a dulakodás nyomait. Ott ült a széken kezével a combján térdelt. A fejét nem láthattam, mert ott volt a keze.
YOU ARE READING
Játszva szeretni /befejezett/
RomanceEgy kis részlet ha tetszik olvass bele a könyvbe is. "Azzal hogy itt vagy. Azzal hogy vissza jöttél. Vissza jöttél értem csakis, azért mert aggódtál. Azzal hogy azt az estét felejthetetlené tetted.Csak azzal, hogy itt voltál velem. Csak azzal, hogy...