A vízben

3K 151 6
                                    

-Itt vagyunk.

-Hol találtad?

-Titok.

Ahogy oldalra nézzek, látom Dominik már félmeztelen. Röviden már csak a fürdő ruha van rajta.

-Jössz?

-Persze.

-Ruhába akarsz bemenni a vízbe? Nem az hogy zavar, de akkor is.

-Nem, nem akarok. De...

Nem kellet semmit se mondanom, mert el is fordult. Elkezdtem levenni a ruhákat a fürdő ruhákig. Nagyon furcsa volt úgy éreztem mintha előtte öltöznék.

-Amúgy Sara. Úgy is látni foglak.

-Tudom.

-Kész vagy?

-Igen.

Lassan megfordult. A szívem kb. ezerrel vert. Dominik végig nézett. Minden egyes porcikámat. Úgy utálom, mikkor ezt csinálja, mindig zavarba hozz.

Azért mert nem akartam még jobban zavarba jönni azért megfordultam. Nem sokára a derekamon két hideg kezet éreztem. Amitől tiszta libabőrös lettem.

-Hé, miért fordultál el?-súgja a fülembe

A forró lehelete égeti a fülemet.

-Mert nem akartam zavarba jönni még jobban.

-Miért jöttél megint zavarba?

-Mert végig mértél.

-Tudod mire jöttem rá?

-Nem.

-Arra hogy milyen szerencsés vagyok.

-Miért vagy szerencsés?

Megfordított. A kezei még mindig a derekamon voltak. Közelebb húzott alig volt hely már.

Közelebb hajolt. Olyan közel hogy már éreztem forró leheletét.

-Azért mert a barátnőm még gyönyörűbb, mint gondoltam. Kívül és belül is.

-A barátnőd kaphat egy csókot?

Nem szólt semmit. Csak közelebb hajolt és megcsókolt. Majd újra és újra.

-Nem megyünk a vízbe?-kérdezem

-De.

Megfogta a kezem és el indultunk. Lassan a séta már szaladásba ment át. Végül elengedte a kezem és beleugrott a vízbe. Nem sokára már a víz felszínén volt. A haja csurom víz volt össze vissza állt.

-Gyere.

-Nem tudok jól úszni.

-Nem mély.

-Biztos?

Kimászott a vízből. Oda jött. Felemelt. A lábanál fogva tartott. Kezeimet a tarkójára raktam.

-Hé, mit csinálsz?

-Beviszlek.

-Nem kell, betudok menni magam is.

-Nem.

Elindult a víz felé.

-Ez pont olyan, mint az alkonyatban.-mondom

-Hogy mi?

-Az alkonyatban is Edward Bellát így vitte be a vízbe. Ja, bocsi rosszul mondom, mert már a vízbe voltak.

-Olyan érdekes.-halványan elkezdett bólogatni.

Nekem erre nevetnem kellet.

-Amúgy nem akarsz lerakni?-kérdeztem a vízben

-Ja, de.

Lerakott.

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now