-Csá.-mondja Bence a kezét nyújtva Dominiknek
-Mehetünk?-kérdezi Lara
-Persze.-mondom
Lara elindult utána ment Bence. Menni akartam, de Dominik megfogta a
/később/
Jó volt ez az egész. Bence nagyon kedves. De Dominiket mintha kicsit zavarta volna.
Most haza felé tartunk.
Nem sokára már az ajtót nyitom ki. Mi után kinyitottam be mentünk.
-Dominik mi van veled?
-Miért?
-Olyan furcsa vagy.
Dominik szemszöge
Sara elindult felfele a szobájába.
-Tudom mi bajod.-mondja
-Na mond.
-Nem tetszik Bence.
-Igen.
-De miért? Mert kedves meg minden.
Meg állt a fal mellet. Neki támasztotta a hátat miközben engem nézett.
Én lassan elkezdtem felé menni a lépcső legaljától.
Sara szemszöge
-Talán nem féltékeny vagy?-mondom
Dominik, ahogy fel ért meg állt előttem. Kezét neki támasztotta a falnak a fejem felett.
-Igen az vagy.-mondom
-Én nem mondtam hogy az vagyok.
-De azt se hogy nem az vagy.
-De azt se.-mondja
Közelebb hajolt és megcsókolt.
-Most tudod mit csinálnék?-kérdezi
-Mit?
-Levenném ezt a ruhát rólad.
Majd újra meg csókol.
-Akkor vedd le.
Megcsókoltam. E-közben Dominik keze a hátamhoz ér. Elkezdte lefele húzni a cipzárt. Ahol hozzám ért ott a hideg kirázott. A kezei nagyon hidegek voltak. Miután a cipzárt lehúzta a vállaimról a pántokat letolta. De a csókunkat egy pillanatra se szakította meg. Ne sokára a ruha már a földön landolt.
Most már csak fehérnemű van rajtam. Viszont Dominiken még minden rajta van ami viszont zavar.
Én is megpróbáltam leszedni róla a ruhát de nem nagyon sikerült.
Végül bele mosolygott a csókunkba és elkezdte magáról leszedni. Pár pillanat múlva már rajta is csak egy alsó volt. Elkezdtünk befele hátrálni az ágyig.
Mikkor odaértünk szó szerint belökött az ágyba. De ő is jött utánam.
Egy másodpercig tartjuk a szemkontaktust majd újra megcsókolt. Nem sokára rá tér a nyakamra. Ahogy a szép folthoz ért egy kicsit fel nevetett de gyorsan átsiklott rajta. Az egész nyakamat apró csókokkal hinti be.
Írói szemszög
Megint Sara volt alul Dominik meg felette. Lentről a zár kattanása hallatszik. Bejött. Elkezdte Sarát szólongatni. De ők nem hallották. Végül elindult Sara szóbája felé. Ahogyan a lépcsőn ment a lépcső nyikorogott a cipője alatt. Végül beért a szobába.
Sara szemszöge
-Ti mégis mit csináltók! Te azonnal szólj le róla!- utasítja az ajtóban álló személy Dominiket
Ahogy felnéztem nem hittem a szememnek mert...
ESTÁS LEYENDO
Játszva szeretni /befejezett/
RomanceEgy kis részlet ha tetszik olvass bele a könyvbe is. "Azzal hogy itt vagy. Azzal hogy vissza jöttél. Vissza jöttél értem csakis, azért mert aggódtál. Azzal hogy azt az estét felejthetetlené tetted.Csak azzal, hogy itt voltál velem. Csak azzal, hogy...