Mit csinálsz most?

2.8K 153 2
                                    

Otthon vagyok.

Egymagam vagyok.

Unatkozom.

Már olyan egy vagy két órája elment nagyi Dominikkel. Nekem meg semmi dolgom sincs. Nem sokára nagyi lépbe az ajtón.

-Mi volt?-kérdezem, ahogy beér

-Rendes srác.

-Hol van? Nem jött?

-Hát persze hogy nem.

Felmentem vissza a szobámba. Kint már kezdett sötétedni. Mivel úgy sincs semmi dolgom megajándékozom magam egy forró fürdővel.

Engedtem a kádba forró vizet. Mikkor már elég forró volt elzártam a vizet majd belemásztam. Bekapcsoltam egy zenét. Nem sokára a telefonomra érkezett egy üzenet. Dominiktől.

-Nagyid jókat mondott rólam?

-Azt mondta rendes vagy.

-Az jó. Mit csinálsz most?

-Érdekel?

-Igen.

-Egy kád forró vízben ülök.

...

-Nagyid meg engedi, hogy átmenjek?

-Nem.

-Kár. Pedig én is beakarok ülni veled abba a forró vízbe.

-Kár. Mert nem sokkára ki hűl.

-Kár. Nem jössz kisétálni?

-Megkérdezem.

Leengedem a kádból a vizet majd felöltöztem. Lementem nagyit megkeresni. Épp a konyhába olvass.

-Elmehetek sétálni?

-Menj, de iskola előtt gyere vissza.

-Oké.

Előkaptam a telefonom. Ráírtam Dominikre hogy mehetek. Ő azt írta, hogy találkozunk a sarkon.

Gyorsan felkaptam a kabátom meg a cipőm és indultam is. Gyorsan kiértem a sarkra, de ő még nem volt ott. Ne sokára egy sapkás alak bukkant fel mellőlem. Arrébb léptem egy-két métert.

-Hova mászkálsz? Az útra akarsz kimenni?-kérdezi

Nem sokára már láttam tisztán hogy ő Dominik.

-Nem láttam, hogy te vagy az.

-Aha. Mert olyan sok ember járkál erre, hogy na.

-Mehetünk?

Elakarok indulni, de meg ragadja a csuklóm és vissza ránt.

A derekamra rakja a kezeit. Közelebb húz magához. Majd megcsókolt. Ez nem egy gyors csók volt, hanem egy hosszú lassú.

-Ez ki maradt.

Oda hajolok hozzá és adok még egy csókot a szájára.

-Sara a hajad.

-Mi van vele?

-Csurom víz.

-Siettem jól van.-fordítok neki hátat durcásan.

Hátulról átölel. Majd fejét a nyakamra rakja.

-Rendem el hiszem. De nem akarom, hogy meg fázz.-mondja

Elveszi a kezeit a derekamról meg a fejét a vállamról. Nem sokára egy sapkát húzz a fejemre.

-Kösz.-mondom

-Na, gyere.

Megfogja a kezem és elindulunk. Ahogy egy lámpa alá érünk láthatóvá vállik jobban Dominik. Csak most vettem észre hogy rövidebb a haja meg hogy meg lett borotválkozva. Mondjuk szerintem az a haj talán egy kicsit rövid, de neki jól áll.

-Mikor lett levágatva a hajad?

-Ma.

-Jól áll.

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now