Megyünk!

3K 159 4
                                    

-Amúgy nem akarsz lerakni?

-Ja, de.

Lerakott. Jó volt érezni a vizet. Egy pillanatra becsuktam a szemem. Éreztem a szelőt, amely minden porcikámat átjárja.

Nem sokára két kezet éreztem a derekamon. Dominik volt az fejét a vállamra rakta.

-Min gondolkozol?

-Olyan nyugodt itt.

-Tudom.

Ekkor hirtelen eszbe ugrott valami.

-Hé, Dominik nem is meséltél mi történt Londonban.

-Ja, tényleg. Mire vagy kíváncsi?-mondta és kiment a víz sekélyebb részére és leült.

-Mindenre.-odamentem mellé.

-Oké... röviden elmondom. Az iskola rossz. A lányok beképzeltek úgy, mint a fiúk. Ami a legjobban hiányzott az te voltál.

-Milyen London?

-Szép. Nagyon zsúfolt.

-Egyszer majd elakarok menni.

-Majd egyszer, ha akarod, kiviszlek.

A szívem egy hatalmasat dobbant. Oda fordultam felé.

-Tényleg?

-Aha.-mondta és hanyatt feküdt.

Hanyatt feküdt a kezeit a nyakához rakta.

Csak most vettem észre hogy milyen helyes. A teste (nem vagyok perverz, de ő ki váltja belőlem néha) a hasán látszottak az izmok. Nem túl izmos de nem is gyenge pont jó. A haja csurom vizes olyan jól áll neki. A szeme, amivel mindig engem figyel kékek. Olyan kéket, mint a víz.

Hirtelen magához rántott a derekamnál fogva. Az ölébe rántott.

-Hé, mit figyelsz annyira?

-Téged.

-Miért?

-Nagyon helyes vagy.-mondom ki hallkan.

-Hogy mi? Nem hallottam.-kérdezte

Felült. Nagyon közel voltunk egy máshoz. Kezeit a derekamra rakta.

-Azt mondtam, hogy...

Miközben mondtam a kezemet a mellkasára rakta. Lassan végig húztam a hasáig volt rajta pár kocka. Tetszett a bőré érintése puha volt.

Dominik a kezével felemelte az állam. Majd megcsókolt. Majd újra. A derekamnál fogva lefektetett a homokba.

De közben a csókot nem szakította meg. Majd csók csatába kezdtünk. Ő nyert.

Elkezdte a nyakamat csókokkal hinteni. Nem sokára megtalálja az érzékeny pontot a nyakamon. Egy pillanatra abba megállt és rám mosolyog.

Nem tudom ilyenkor jóra vagy rosszra gondoljak?

Add egy csókot a számra majd vissza tér a nyakamra. Nyom egy csókot az érzékeny pontomra. Hallkan felnyögők. Újra oda a pontra tér vissza elkezdi szívni. Most hangosabban adtam ki az előbbi hangot.

Nagyon furcsa érzés kerített hatalmába. Eltoltam Dominik fejét a nyakamtól.

-Dominik menjünk.-mondtam

Dominik szemszöge

-Hogy mi? Mi a baj?

Kimászott alólam és elindult.

-Dominik én megyek.-mondta

A hangjában kicsit hallottam, hogy mindjárt sír. Gyorsan összeszedte a ruháit.

-Hé, mi a baj?-kérdezem és megragadom a csuklóját

-Semmi.

Ahogy vissza nézett láttam, hogy az arca könnyes. Kirántotta a kezét a kezem közül és elindult.

De miért sír? Mi rosszat csináltam? Talán olyat csináltam az, előbb amit nem akart?

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now