-Akkor, szia.-mondom végül
-Szia.
Ki mászok Dominik kezei közül majd ki megyek. Kint megcsap a reggeli idő. Elindulok haza felé, olyan 5-10 percen belül már a cuccommal együtt jövök ki a házból.
/ofi órán/
-Na, gyerekek tudjátok mindjárt vége az iskolának. Ebben az utolsó évetekben lesz a szalagavatótok meg a keringőtök. A párok magasság szerint lesznek, amit a következő órán állítunk össze.
Amint vége lett az órának Lara ide szaladt hozzám.
-Nagyon jó lesz, már várom és te?
-Nem tudom. Biztos jó lesz.
-Nincs valami nagy kedved hozzá, ahogy látom. De remélem, én majd Bencével leszek párba.
-De Bencével nem lehetsz párba.
-Mer?
-Mert nem ebbe az osztályba jár.
-De ide jár.
-Mióta?
-Már három éve.- én komolyan nem vettem észre
-Aha.
-Te meg gondolom Dommal akarsz lenni. Igaz?
-Csak vele bírom elképzelni.
-Majd meg látjuk, de szurkolok, hogy velük legyünk párba.
-Aha.
/tesin/
-Na, álljatok torna sorba.-mondja a tanár
Beálltunk torna sorba. Én valahol közép tájban állok, mivel 169cm vagyok az utolsó mérés szerint.
-Na, akkor kezdjük a legkisebbekkel Lara és Peti.
Ez nem lesz jó. Mondjuk, méretileg össze illenek, de kinézetre nem.
Egy pár perc múlva össze raktak majdnem mindenkit nagyság szerint. Én egy majdnem velem, egy magas fiúval kerültem össze. Aki mellesleg szemüveges, ha jól tudom Adriának hívják. Dominik a másik osztályból kapott partnert mert itt kevés lány van.
Egy órán belül ő is kapott egy partnert, egy szőke lányt. Akivel összeillenek nem csak magaság szerint, de tényleg mind kettejüknek gyönyörű kék szemük van. Ha rájuk nézzek, rögtön össze szorul a szívem talál csak féltékeny vagyok, vagyis inkább biztos.
-Na gyerekek akkor kezdjük el.-mondja a tanár
Adri oda lépett mellém és idegesen a derekamra rakta a kezét.
Furcsa volt egy másik fiú karjaiba lenni. Bár más milyen is. Mikkor Dominik a derekamat tartotta éreztem, hogy tartja és erősen magabiztosan fogja. De ő alig tart gyengén is fog megminden. A legnagyobb baj hogy ő nem Dominik.
Egy órát táncoltunk. Abban az egy órába 10-szer lépett a lábamra és 6-szor csúszott le a keze a derekamról maga mellé. Ő a legrosszabb partner!
Ahogy vége lett a lányok elmehetek átöltözni mivel tesi cuccban voltunk. Az öltözőben Lara mellé ültem.
-Milyen a partnered?
-Majd nem egész végig a keze a derekam alatt volt. Igen ott. Neked milyen?
-Nagyon félős meg ideges is.
-Bárcsak ne ő lenne a partnerem.-mondtuk egyszere amin el is nevettük magunkat
YOU ARE READING
Játszva szeretni /befejezett/
RomanceEgy kis részlet ha tetszik olvass bele a könyvbe is. "Azzal hogy itt vagy. Azzal hogy vissza jöttél. Vissza jöttél értem csakis, azért mert aggódtál. Azzal hogy azt az estét felejthetetlené tetted.Csak azzal, hogy itt voltál velem. Csak azzal, hogy...