Később...

3.5K 162 17
                                    

/később/

18 éveim elején lettem terhes nem mástól, mint Dominiktől. Az esküvő nagyon szép volt akkor már megszületett Áron. Dominik sikeresen az esküvő előtt egy olyan 10 hónappal teherbe ejtett. Nagyon sokat gondolkodtunk mi legyen a neve végül Áronnak neveztük el a kis fiunkat.

Most épp hazafelé tartok az egyetemről.

Dominik nem ment egyetemre mert ő otthon dolgozik. Oh, nem is mondtam összeköltöztünk miután megkérte a kezemet.

Ahogy beléptem az ajtón, a kanapén megpillantottam Dominiket, aki alszik miközben Áront tartja a kezében.

Óvatosan hallkan odaléptem melléjük majd elvettem az alvó csöppséget a kezéből.

Áront visszavittem a gyerek szobába, amit Dominik festett ki neki kékre, én csak a mintákat festettem rá.

Visszamentem Dominikhez egy takaróval amivel be is takartam. Majd nyomtam egy puszit a homlokára. Elakartam indulni de nem bírtam mert megfogta a kezemet.

-Maradj.-mondja hallkan

A számra a vigyor felcsúszott. Odamentem hozzá és befészkeltem magam melléje.

-Hogy van Aliz?-kérdezi miközben egyik kezét a hasamra teszi

-Még nem mozog, de olyan lesz mint te szerintem.

-Honnan veszed?

-Csak érzem.

-De komolyan honnan veszed?

-Mert Áron rám hasonlít akkor csak rád hasonlíthat.

Nem mondott semmit csak adott egy hosszú csókot a számra.

Na ez a rövid kis rész lenne az utolsó rész. Szerintem még lesz egy Írói utószó is. Nagyon fogtok hiányozni. Puszi:Sugi38

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now